Autor |
Wiadomość |
Garth
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Śro 18:34, 26 Wrz 2007 |
|
@Siltris znow z podanych faktow nie jestes w stanie wyciagnac informacji odpowiednich oraz logicznie pomyslec nad tym co napisalem.
Nie bede wiecej tlumaczyc ci co zrozumieli to wiedza oco chodzi a ci co nie to nie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
pavlp
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suszec
|
Wysłany:
Śro 19:31, 26 Wrz 2007 |
|
Wtrącę swoje zdanie do propozycji ... czy rozwój expa tego skilla mógłby dodawać % ilość do złota w loocie??
Przykładowo...
1% złota za każde 10 expa, max 10% więcej złota w loocie przy 100 expa.
Wzmocniłoby to skill, lecz w niedużym stopniu (mam nadzieję).
To tylko propozycja.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
XurtVers
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss
|
Wysłany:
Śro 22:36, 26 Wrz 2007 |
|
pavlp co ma camping (czyli umiejetnosc przetrwania) do ilosci zlota jakie znajdziesz w mobku? Ilosc uzytecznych skor - za, przeciez jeden to umie a drugi nie, jeden spieprzy polowe drugi nie. A ilosc zlota?...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Nie 11:25, 24 Lut 2008 |
|
Refresh .........
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Skyki
Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3City
|
Wysłany:
Nie 12:20, 24 Lut 2008 |
|
A moze by tak dodac trofea z cial przy duzym skillu camping, np. glowa trolla,jelenia itd. wiem ze sa juz takie ale nie wiem skad sie biora i to tez jest moja propozycja. Zeby to zalezalo od campingu...
------------------------------------ x Edit
Ok, Mlocia. Moja pomylka.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Skyki dnia Pon 12:54, 25 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
pavlp
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suszec
|
Wysłany:
Nie 18:50, 24 Lut 2008 |
|
Mam propozycję aby zmienić nazwę na "Przetrwanie" (czy coś jak sztuka przetrwania) lub inny podobny. jeśli miałby dawać zwiększoną ilość określonego (przez Korga) lootu w mobach oraz inne wymienione już propozycje (szybsze wylogowanie, odpoczynek).
*chowa się szybko*
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zasoova
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Nie 19:12, 24 Lut 2008 |
|
Na loot ma już wpływ luck.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Nie 19:57, 24 Lut 2008 |
|
Zasoova napisał: |
Na loot ma już wpływ luck. |
a jak sie go koxa??
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zasoova
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Nie 19:59, 24 Lut 2008 |
|
Koxa, koxa, wszystko skoxac Modlitwą w kapliczkach. Biżuteria ochronna na czarną magię też go zwiększa.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Nie 21:04, 24 Lut 2008 |
|
to modlitwa nie została wyłączona? Biżuteria to nie kox
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zasoova
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Nie 21:11, 24 Lut 2008 |
|
e, chyba nie, jakby modlitwa zostala wylaczona, to druidy czy paladyny nie mialyby skad czarow brac
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
FLorka
Dołączył: 20 Lut 2008
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Rzeki
|
Wysłany:
Nie 22:08, 24 Lut 2008 |
|
Hym, propozycja całkiem rozsądna. To ze skórkami, mięsem itd. to dobry pomysł, podobne rozwiązanie było wprowadzone na KC swego czasu, z tego co wiem . Ja do tego bym dodała może coś od siebie- tak sobie myślę, że skoro capming to sztuka przetrwania, to może camping zmniejszałby zasięg widzenia/agresywność niektórych, słabszych mobków... powiedzmy coś a la zakamuflowanie. Ew. jeszcze co do tego bym dorzuciła to szansa, jeśli jest sie w lesie/ na łące itp., przy od powiedzmy 50-60% znalezienia od czasu do czasu jakiegoś owocu, ziółka, piór, skórki czy czegoś tam na ziemi, co by lądowało w plecaku... przecież ptaki pióra tez gubią, węże skóry zrzucają, a owoce itp. z drzew spadają .
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Trollica Młoteczka
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 3:12, 25 Lut 2008 |
|
Propozycja Korgana zdaje sie być sensowna.
Ja bym dorzuciła do niej regeneracje hp i szybkiego logouta w secure campie (bez secrue campa ludzie mogliby nadużywac skilla- leje moba i mam ognisko pod nogami). Pomysł Gartha również mi się podoba - troszke bardziej rozbudowany secure camp, w którym można się wskrzesić.
Proponuje pozbierać to wszystko jakoś do kupy.
Camping opisany przez Korgana musiałby się wliczać w skillkapa (pisze o tym dlatego, że poruszyłam podobny temat przedstawiając taki camping jaki bym dała dla każdego gracza)
Skytki - trofea robi krawiec, specjalnymi narzedziami
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
pavlp
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suszec
|
Wysłany:
Czw 9:35, 15 Paź 2009 |
|
Pora odświeżyć temat, ponieważ niedawno była o tym rozmowa na kanale IRC, a temat został zapomniany. Propozycja Korg'a w pierwszym poście jest bardzo rozsądna i chciałbym aby była wprowadzona.
W sumie proponuję aby:
- zmienić nazwę na przetrwanie,
- skill był wliczany byłby w skillcap,
- skill zachowałby dotychczasowe działanie plus propozycja Korga,
- dodawałby ewentualnie troche ar - 10ar przy 100%, 11ar przy 105% i 12ar przy 110%.
Może ostatnia propozycja nie jest zbyt sensowna, ale dodałaby trochę dopału skilowi.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pavlp dnia Czw 9:38, 15 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Bilbur89
CLFE-Seer Team
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Mazowieckie;)
|
Wysłany:
Czw 10:06, 15 Paź 2009 |
|
Ja do propozycji Korga i Pavlp dodałbym propozycje ktora juz padła a mianowicie:
dodać opcje ze camping z odpowiednia iloscia expa tworzy nam juz nie ognisko a obozik(pare skrzynek jakies inne duperele) w ktorym szybciej by sie odnawialo hp/stama/mana + mozliwosc wskrzeszenia sie(dla all czlonkow party dostepna ilosc wskrzeszen wynosila by 2-3 potem juz czescpa i trza nowy stawiac na co tez jest dilej);3
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|