Autor |
Wiadomość |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 14:35, 13 Paź 2009 |
|
jak juz krecimy sie na karuzeli to proponuje ponownie wycofac bm, pm i zm oraz przywrocic wplyw danych resow na rodzaje czarow itd
hihihi
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
GromeQ
Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 15:19, 13 Paź 2009 |
|
<>< ja tam nawet nie wiem jaka jest roznica i czemu w ogole jest system magiii z 095 ;] ale pewnie skoro chcesz go zlikwidowac.. to
opcja B jest gorsza.. ! wiec nie wiem ! ;] w skrocie.. bylo dobrze - wiec za powrotem ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Wto 15:24, 13 Paź 2009 |
|
a ja proponuje pociagnac zmiany do konca, lacznie z oslabieniem zbrojek, paraliz ktorego nie przerywa dmg (oprocz rozowej), mozliwosc atakowania na paralizu...
zreszta Coltain masz przeciez centralnie skrypty z 095 i te ktore dotycza magii, walki, pvm, pamietam chociazby jak odpaliles save sprzed wipa ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Wto 16:52, 13 Paź 2009 |
|
Wycofac w cholere ten pomysl z wracaniem do mechaniki CL3.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Fir dnia Wto 16:54, 13 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
merq
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Wto 17:45, 13 Paź 2009 |
|
haha;) no to ladnie, ja robie postac pod obecna mechanike, a tu znowu powrot;/ chyba odechce mi sie niedlugo grac bo kox mnie przytlacza; ) ale i tak zaglosowalem za wywaleniem
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Deathtime
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Piekary
|
Wysłany:
Wto 17:50, 13 Paź 2009 |
|
Za wywalniem jezeli:
Zbroje beda wplywac na szybkosc czarowania u maga
Wywali sie ten przegiety healing i wprowadzi dawny z czasow aure. Ktory najpierw odtruwal a potem uleczal. Wprowadzic stare specjale w dodatku wywalic system naliczania x3 przy nastepnym uzyciu zeby poisioner mial jakies szanse bo kazde zatrucie wtedy to byl specjal. Ogolnie taki system jak byl za czasow AURE.
I wykomibinowac cos z rudami zeby te slabe tez byly uzyteczne. Bo jak narazie tylko mithril-krwawnik przedzial i nic wiecej...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Skyki
Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3City
|
Wysłany:
Wto 18:22, 13 Paź 2009 |
|
eMx, zbroje wplywaja na cast magow. Jesli tego nie widzisz to jestes co najmniej slepy. Jestem za powrotem do starego systemu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Deathtime
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Piekary
|
Wysłany:
Wto 18:49, 13 Paź 2009 |
|
skyki teraz klasy wplywaja a nie zbroje.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bran
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 23:36, 13 Paź 2009 |
|
out - wywalamy. To jest :
Clair's Lair: Fourth Edition ....
a nie Clair's Lair: Resurrection v2.0 ! :<
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Śro 6:33, 14 Paź 2009 |
|
wywal! dodaj znow magow z halabardami....
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Śro 6:52, 14 Paź 2009 |
|
Was pogięło, teraz znowu kiedy postacie się przystosowały do nowej sytuacji online troszeczkę wzrósł znowu odkręcać wszytko w drugą stronę.
Ja już nawet swojego slayera sprezentowałem. ;(
jestem na NIE (nie chciałem go wprowadzać - ale bez sensu jest co chwile wywracać balansem to w jedna to w druga stronę )
I tak wszyscy czuli ze było to zrobione na "pokaz" i zostawione by żyło własnym życiem - przynajmniej do mnie 90% znajomych z Ultimy tak mia łkała.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Deathtime
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Piekary
|
Wysłany:
Śro 7:20, 14 Paź 2009 |
|
Ja bym proponowal zorganizowac jakas sobote testowa w godzinach 8-16 dac gracza dostep do ustawiania statow skilli i robienia sprzetu. Na nowych postaciach potem server down cofka z tych postaci i wiemy co trzeba poprawic co nie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Śro 7:41, 14 Paź 2009 |
|
Kiedys mieliscie taki miesiac do testow przed startem CL4 i gowno zescie natestowali
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Deathtime
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Piekary
|
Wysłany:
Śro 8:37, 14 Paź 2009 |
|
Teraz zapewniam cie ze byloby pare ludzi do takich testow. Ze wzgledow takich ze duzo osob bedzie znowu musialo przebudowac postac i zmienic ekwipunek. I duzo jest ciekawych osob innych klas itp.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Śro 8:42, 14 Paź 2009 |
|
Deathtime napisał: |
Teraz zapewniam cie ze byloby pare ludzi do takich testow. Ze wzgledow takich ze duzo osob bedzie znowu musialo przebudowac postac i zmienic ekwipunek. I duzo jest ciekawych osob innych klas itp. |
I to jest właśnie błąd, który robią gracze - mało komu chce się potestować i pogadać ze skrypterem o zmianach żeby każda "klasa" była grywalna, większość woli zaszyć się w wieży na bagnach i zapuścić makro na nowe skile. Po co ma być balans jak mogę się przekoksać i wymiatać czymś innym co teraz jest przegięte, a potem jeszcze pomarudzić, że musiałem się przekoksać. 2w1 ;P
Z resztą proszę bardzo, propozycja w Waszą stronę. Lubicie PVP? OK, nie przeszkadza mi to. Marudzicie, że wasza postać jest znowu be i wszyscy ją biją? Proszę uprzejmie, co powiecie na wprowadzenie blokady zbierania cudzego ciała do momentu kiedy wspólnymi siłami nie doprowadzicie do odpowiedniego wyrównania możliwości między różnymi postaciami?
Nie będzie wtedy emocjonalnego wpływu związanego ze straceniem stuffu, każdy się spokojnie przyjrzy dlaczego dostał w czapę i czy to tak zawsze.
Od razu zapowiadam, że nadużycia (ogólnie rozumiane gówniarstwo) związane z zakazem byłyby karane paką.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Fir dnia Śro 8:49, 14 Paź 2009, w całości zmieniany 4 razy
|
|
|
|
|