Autor |
Wiadomość |
ila
Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: dla ciebie Z DUPY
|
Wysłany:
Pią 2:37, 20 Lis 2009 |
|
CL 4 nie bede czytała cytatów ze stronki ale gdzieś było napisane że, Jeteśmy a raczej teraz juz "bylismy" serwerem stawiajacym na rozwój i nowości.
Ja na takim serwerze zaczełam grać i to mi się podobało.
Pytanie do ankiety powinno brzmiec .
Na jakich zasadach przyjemniej ci się grało.
Mi, na CL4
Ruezzz
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 7:32, 20 Lis 2009 |
|
ja tez mam dość (zmieniam głos z NIE na TAK ;p)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
merq
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Pią 8:40, 20 Lis 2009 |
|
stare zasady - runy, specjale, brak klas - ogółem CL4
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Raw
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 334
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gryfino
|
Wysłany:
Pią 12:29, 20 Lis 2009 |
|
Wiele to nie zmieni.
Mag w obecnej sytuacji jest jak to uważacie"słaby", a na starym nowym systemie nie było wiele lepiej. Wrócimy nowy system:Połowa magów się potnie w myśl o swoich sprzedanych już broniach, a wy dalej będziecie narzekać, bo przecież mag na starym systemie też nie był dobry. Gdzie tu logika?
Jestem za mianami w magii, ale nie za powrotem do starego systemu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 12:41, 20 Lis 2009 |
|
To wówczas się zmieni coś w magi ...
Przynajmniej ci magowie byli grywalni ...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Pią 13:18, 20 Lis 2009 |
|
Ja bym na waszym miejscu zwracal takze uwage na spojnosc - jeden system to brak dylematow co dziala w pvm a co w pvp, jak dziala tu a jak tam...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Sob 12:14, 21 Lis 2009 |
|
w poprzednim systemie, pm nie był słaby, pm miał szansę kogoś zabić, kto miał podobny poziom rozwoju postaci co on sam :] teraz to to jest mrzonka.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kisiel
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 333
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 22:17, 23 Lis 2009 |
|
No prosze Was... cl4 = mag nie dosc ze ciska czary to jeszczee mogl mlotem walnac...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Pon 22:56, 23 Lis 2009 |
|
A kto ci kisiel mowi, ze wszystko bylo ok? Kwestia jest teraz zeby dwoch nie mieszac.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Solkin
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 18:54, 18 Gru 2009 |
|
Poprawić skill resa, wywalić nie wpływa na magię i wszechstronność i można wracać do starego systemu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 15:18, 25 Lut 2010 |
|
no dobrze, wiec kontynuacje
proponuje
-zlikwidowac PM, ZM i BM
- uzaleznic opoznienie w czarowaniu nie tyle od rodzaju zbroi ale od materialu z jakiego zostala wykonana (info wyswietlaloby sie pod zbrojka)
* np komplet kolczej z zelaza (4 elementy) zwiekszal by cast time o 4%
* np komplet kolczej z krawnika (4 elementy) zwiekszal by cast time o 9%*4=36%
* skorki chyba by nie zwiekszaly cast timu
* dla reszty (drewno i kosci) by sie cos pomyslalo
* sila czarow i cost time ustalona zostanie na poziomie obecnego zma
czekam na propozycje i opinie
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Coltain dnia Czw 15:19, 25 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Pikus--
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.
|
Wysłany:
Czw 16:30, 25 Lut 2010 |
|
z perspektywy czasu zdaje mi sie ze lepiej bylo bez klas. fakt ze PMow nie bylo ale samo czarowanie z bronia, specjale itp itd bylo ciekawsze, urozmaicalo gre. Fakt ze nie powinno sie moc czarowac z mlotem,halka ogolnie 2h branie.
Co do propozycji wyglada to ciekawie. te % wygladaja rozsodnie, kwestia tylko dobrania odpowiedniego przeskoku i powinno byc git.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 19:59, 25 Lut 2010 |
|
narazie nie kombinowalem z rudam, przywrocilem stare rzeczy
obecnie gracz chce szybko czarowac to zrzuca zbreoje, chce byc odporniejszy to bedzie wolniej czarowal
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|