|
|
Poll :: Magia z 095 jest fe |
wywalamy |
|
72% |
[ 16 ] |
nie wywalamy |
|
27% |
[ 6 ] |
|
Wszystkich Głosów : 22 |
|
Autor |
Wiadomość |
Deathtime
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Piekary
|
Wysłany:
Śro 10:50, 14 Paź 2009 |
|
Ja czesto pytam wlasnie ekipe o niektore rzeczy jak wygladaja ze strony skryptowej. Jak cos nie pasuje to napisze posta i proste. Ale chetnie bym wybalansowal raz wszystko a porządnie. Teraz sa zimne deszczowe dni przysiasc z paroma ogarnietymi osobami na greenach i potestowac wyciagnac wnioski.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Śro 12:11, 14 Paź 2009 |
|
Cytat: |
I to jest właśnie błąd, który robią gracze - mało komu chce się potestować i pogadać ze skrypterem o zmianach żeby każda "klasa" była grywalna, |
Bardzo lobie jak ktoś mówi a nie wie .... za spamowałem Coltaina Informacjami o błędach na co odpowiedzi były "tak było na CL3 sami chcieliście"
potem długo długo nie działo się nic .... a teraz znowu cofka ...
Wprowadzony żywcem balans z cl3 nie dopieszczony - jak miało być dobrze i grywalnie nikt tego nie naprawiał - za chwile pojawiły się miałki to nie pasuje tamto nie pasuje ... Kurde ... WY jako ekipa (mowie o EKIPIE) powinniście decydować Jak wygląda serwer jakie ma tradycje jak powinno być ... to ma być narzucone a nie pozostawione ankiecie.
Owszem propozycje zmian (bugi coś za silne za słabe) takie uwagi można wysłuchać sprawdzić i poprawić według "waszego" uznania.
Nigdy do ładu nie dojdziecie.
TAK ma być i KONIEC. - nie chce mi się krytykować konkretnych zmian ale było tego sporo i nie potrzebne ale parę uwag:
(wprowadzając zależności miedzy skilami, opóźnienia/ od rodzaju zbroi etc) tworzycie nie formalne klasy - są ale nie nazwane
Wymusiliście by magowie którzy chcieli grac PVM musieli mieć anatomie taktykę i bojówkę ...
Podczas gdy kiedyś z salomonem laliśmy demony kosiarki etc ... PMami ... i się dało.
Robicie coś według własnego widzimisię często chorego - bo jak 100 ziółek ma się równać 700 skila ... i inne głupoty ...
o przewrotach w mechanice dla kaprysu - jak udowadnianie ze balans cl3 był evil nie wspomnę.
Gracze marudzą, odchodzą, przychodzą ... bo balans "kluczowych" elementów na tym serwerze oraz jego stabilność rozgrywki są uzależnione od Okresu Skryptera, (którego osobiście lubię) który często trwa 28 dni.
APEL DO EKIPY:: Przyślij Doktorowie, Magistrowie i inni na razie tylko z LO .
Uzgodnijcie miedzy sobą jak ma wyglądać Balans na serwerze - bo wy się sami miedzy sobą nie umiecie dogadać.
Jednym nie pasuje to co robi druga strona i vice versa ;D
Wybaczcie chaos mych myśli ;> to będzie chyba ostatni mój post tutaj ... do puki się serwer nie "ustabilizuje" - albo wy nie dorośniecie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Śro 13:12, 14 Paź 2009 |
|
Nie Ciebie mialem na mysli, ale skoro sie poczules...
Jesli nie doroslismy to faktycznie, nie ma co sie zabierac bo znowu wszystko popsujemy, jak zwykle.
Ty zobacz forum wampirow co Ty i inni pisaliscie i jak sie zachowywaliscie tam miedzy soba, a potem mi mow kto nie dorosl.
Ja klade lache na balans, nie gram ani pvp ani pvm, Colt nie gra wcale bo swoj czas poswieca tylko na skryptowanie, kto wiec wplywa na zmiany pvp? No... noooo.... otoz to sa pomysly graczy, tylko i wylacznie. Wprowadzone - zle. Nie wprowadzone - ekipa nic nie robi (tez zle).
Nie wiem po co piszesz takie epopeje. Jest zle, dalem wam propozycje, ktora moze w koncu przyczyni sie do tego, ze zamiast przekoksac postac na nowo ludzie sie zastanowia, bo i tak nie bedzie lootu z innych. Mozecie z niej skorzystac i cos zrobic albo nie skorzystac i znowu pisac na forum zamiast grac.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Fir dnia Śro 13:17, 14 Paź 2009, w całości zmieniany 4 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 13:14, 14 Paź 2009 |
|
owned
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zorgan
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Śro 14:19, 14 Paź 2009 |
|
fir pojechal pewnie do mnie
Jestem za przywroceniem starego systemu (tego cl4) i poprawieniu kilku wedle mnie drazniacych rzeczy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Eldaren
Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wawa
|
Wysłany:
Śro 14:53, 14 Paź 2009 |
|
Hmm, może i to jest jakiś pomysł z tym zablokowaniem zbierania. Z tym, że by ludzie chodzili w samych najlepszych rzeczach. Ale zawsze coś by się potestowało.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Śro 14:54, 14 Paź 2009 |
|
To dobrze ze chodziliby w najlepszych, zwykle do tego poziomu trzeba rownac, zeby potem sie nie okazalo, ze wszystko jest na 1 hit jak ludzie wyjeli magiki ze skrzynek. Moznaby zeskalowac calosc do maksymalnego przekoksa Pozdr Bran! :]
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Fir dnia Śro 15:01, 14 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Deathtime
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Piekary
|
Wysłany:
Śro 15:30, 14 Paź 2009 |
|
Ja tam nosze najlepszy stuff bo jak narazie nie widze zagrozenia ze strony graczow.
Po co blokwoac zbieranie? Ludzie wyciagna magiki z kufra jak beda uzyteczne.
Zeby odkryc czy sie pada na 1hita z magika proponuje wlasnie greeny.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Raw
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 334
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gryfino
|
Wysłany:
Śro 15:32, 14 Paź 2009 |
|
Balans robi się raz a dobrze:) Gdzieś już to nawet pisałem^^
Gracze maja tworzyć balans? ok,ale niech to nie odbywa się na zasadzie colt dziś ma chwile to chodzcie do miasta pomyślimy...
Wyznaczcie z pośród graczy grupę osob którym zalezy,ktora miała by za zadanie zająć się balansem i tyle.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Deathtime
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Piekary
|
Wysłany:
Śro 16:34, 14 Paź 2009 |
|
I polowa kandydatow jest spalona na starcie co by byla chetna do balansowania.
Kazdy orze jak moze wazne zeby do sia miec dobrze.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Śro 19:22, 14 Paź 2009 |
|
hyhyhy
fir pil do mnie pewno...mozecie po mnie tez pojechac. to ja zapoczatkowalem zmiane balansu i pozniej sobie poszedlem... no ale odejscia tak nie planowalem.
ale.... uwaga!.... przyznaje sie, bez bicia, do bledu. wprowadzenie balansu z095 bylo bledem na tym poziomie serwera... faktycznie duzo zmian trzeba wprowadzic zeby to dzialalo, a latwiej poprawic stary balans. dlatego zaglosowalem za tym by przywrocic poprzedni system.
nie popelnia bledow ten kto nic nie robi
przepraszam was! (gracze)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Deathtime
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Piekary
|
Wysłany:
Śro 19:28, 14 Paź 2009 |
|
juz mamy twoj adres crowd...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Śro 22:38, 14 Paź 2009 |
|
hmm
jedyna rzecza ktora denerwowala mnie, jak i pewnie wiekszosc grajacych tutaj osob, zwiazana z pvp, byla mozliwosc przerwania walki w dowolnym momencie i ucieczki.
system z cl3 skutecznie ograniczal takie mozliwosci i przez to wplywal bezposrednio na plynnosc i miodnosc systemu pvp.
system z cl4 doszedl bez wyolbrzymiania, do takiego stanu rzeczy, ze gracz w dowolnym momencie mogl stwierdzic "znudzila mi sie ta walka" albo "pora wziac dupe w troki i uciekac" lub "nie mam teraz ochoty walczyc, pojade sobie dalej". taki system byl egzaltowany i broniony przez graczy stroniacych od starc z innymi graczami, skupiajacych sie na pielegnowaniu wlasnego ultimowego Sima. wszystko to odbywalo sie przy aprobacie Ekipy, ktorej wiekszosc stanowia (a jakze) dojrzali ludzie, ktorych nie bawi "dziecinne" zabijanie sie, "bezmyslne" pvpowanie i "zenujaco, infantylna, smarkateria" towarzyszaca starciom.
w sytuacji gdy tacy ludzie decyduja o ksztalcie shardu, kazda propozycja zwiekszajaca bezpieczenstwo poza miastami [nie mowiac juz o bezwzglednym zakazie pvp w miastach( "kurwidolkach" :przyp. autora)] po zwykle jalowej w tresc dyskusji i rownie prostym uzasadnieniu, przy zlewaniu glosow przeciw - przechodzila.
promil systemu z cl3 zostal wprowadzony w okresie gdy wiekszosc z ww. decydentow nie brala udzialu w dyskusji, zostal wprowadzony jako zapowiedz nadchodzacych zmian uplynniajacych rozgrywke (bezposrednio walke pvp). zmiany nie zostaly pociagniete do konca bo czesc oburzonych dziewczyn z mistas, trinsic etc zlapalo za reke Coltaina, szybko po tym jak poczulo nute zagrozenia i kapke emocji towarzyszacych tak odrzucanego przez nich pvp.
status quo wyglada tak ze mamy system z cl4 z powstrzymanym nowotworem cl3, czyli faktycznie sytuacje niepozadana przez zadna ze stron dyskusji o zmiany.
bez nadziei na dalsze zmiany w kierunku cl3, jedynym rozsadnym wyjsciem jest przywrocenie systemu z cl4.
Po przywroceniu cl4 do stanu poprzedniego, zmiany wplywajace na tempo rozgrywki pvp i rozruszanie nudnej rozgrywki w tym aspekcie, chcialbym zaproponowac kilka zmian, juz w pierwotnym systemie cl4 ktore w moim mniemaniu pozytwnie na niego wplyna (a moj post bedzie jeszcze dluzszy):
- ustalenie poziomu hp postaci na podstawie prostego wzoru:
HP=STR+(anata/10); wplynie to posrednio na sile czarow, gdyz postacie beda mialy mniej hp
- przywrocenie dzialania umiejetnosci Resisting Spells do tego opisanego na uo.stratics.com, czyli Res wplywa na czas trwania paralizy i daje bazowe odpornosci na zywioly (do 40 przy 100 resa, i wiecej przy resie powyzej 100), bazowa odpornosc jest brana pod uwage jezeli wartosc danej odpornosci plynacej ze zbroi nie jest wyzsza od tej z resa. ponad to res zmniejsza sile czarow nie zadajacych bezposrednio okreslonej wartosci dmg czyli: Clumsy, Curse, Feeblemind, Mana Drain, Mana Vampire, Pain Spike, Paralyze, Poison, Poison Field, and Weaken) w skrocie: klatwy i trucizny.
- przywrocenie specjali, w tym dzialania umiejetnosci Posoning zblizonego do straticsowego: zatruc mozna tylko te bronie, ktore maja specjala "zatrucie" i zatruc moze tylko postac z umiejetnoscia poisoning. w zamian trucizna uzywana przez postac z poisoningiem powinna byc bardzo szkodliwa
- Magia: wywalenie wplywu odleglosci czarowania na sile czarow ofensywnych, ustalenie standardowego comba dla magow na: paraliz+ vof (koniecznie z delayem) + corp por + slabsze czary zadajace rozsadny dmg. paraliz trzymajacy do 1szego dmg, odpowiednio krocej trzymajacy postacie posiadajace ResistingSpells (wyzej)
to by bylo na tyle, propozycje pewnie zamieszcze gdzies indziej, albo ktos z moderatorow moze je skopiowac i wrzucic w osobny topic. prosze tylko o nie kasowanie ich z tego posta.
pozdrawiam.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Solkin
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 0:38, 15 Paź 2009 |
|
Powrócić do systemu z cl4, bo to cl4, a nie clr. Jedynie czego nie przywracać to "nie wpływa na magię" i "wszechstronność" w broniach.
Jeżeli chodzi o resa, to dać za każde 5% +1 do maksymalnej wartości w .dane, czyli jak max był 70, to dla postaci ze 100 skilla będzie 90 (może na każde 10% +1 żeby nie przesadzić? kwestia do ustalenia w każdym bądź razie...).
I zmienić przelicznik hp, żeby nie było chorych sytuacji, że ma się więcej str niż hp. o_O
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Czw 8:02, 15 Paź 2009 |
|
HP nie zostalo przeliczone z powodu uwalenia wojownikow wypasionych tylko ze wzdledu na zupelnie inny system DMG w pvm, nie dosc ze obrazenia sa nieco wieksze w przypadku slabszych mobow (nie ma sytuacji ze kazdy moze stac w nieskonczonosc, nawet sie nie bandazujac) to jeszcze mamy (albo mielismy... musialbym sprawdzic) system osaczenia, ze moby w wiekszej grupce (nawet slabe) potrafia byc dosc niebezpieczne.
Ale moze, skoro to takie straszne Zmienic troszke funkcje zamiast (upraszczam teraz, nie wpisuje modow z anatomii itp)
HP = 50+Str/2 dac HP = max(Str, 50+Str/2)
Dzieki temu mlode postacie beda mialy nadal w miare sporo HP, a nablesowani wojownicy ze 130 beda mieli swoje upragnione cyferki.
Oczywiscie to jest tylko propozycja, zmiany w HP musza byc wziete pod uwage przy dmgu zadawanym, zeby nie bylo za duzo czolgow
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |