Autor |
Wiadomość |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 15:57, 06 Lut 2009 |
|
Wyspa byla brzydka, jedynie miasta jako takie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Kros
Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Pią 16:05, 06 Lut 2009 |
|
Jaka brzydka ;] , aure bylo wporzadku , eredor tez , jedynie moze ominar odstawal od reszty
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Pikus--
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.
|
Wysłany:
Pią 16:14, 06 Lut 2009 |
|
Ilshar zostanie zamkniete.
Na nowej fellu sa robione miasta rasowe.
Musicie poczekac az do wporwadzenia calkowicie gotowej mapy a nie na hura zmienamy bo sie nie podoba. Nikt nigdzie nie napsial ze mapa zostanie w takiej formie jak jest.
Chyba zartujecie ze za duza mapa ? Zreszta widocznie w ambicji ekipy jest doprowadzic do stanu takiego online zeby mapa byla w miare wypelniona ludzmi.
Nie mowcie ze chcecie grac do konca w Ultime z 30 online.
Cierpliwosci a bedzie dobrze.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zorgan
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Pią 16:21, 06 Lut 2009 |
|
nie ma to jak 3 lata plakac o to ze nie ma mapy jak wprowadzili to plakac zeby ja zamkneli
mentalnosc clkowiczow mnie zaskakuje no zallllllllllllllllllll
jedyne co to wprowadzic portale tak jak bylo na starej clce i dodac miasta rasowe i ogolnie jest git
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Saloth
CLFE-Seer Team
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 680
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 16:24, 06 Lut 2009 |
|
Zorgan napisał: |
nie ma to jak 3 lata plakac o to ze nie ma mapy jak wprowadzili to plakac zeby ja zamkneli
mentalnosc clkowiczow mnie zaskakuje no zallllllllllllllllllll
jedyne co to wprowadzic portale tak jak bylo na starej clce i dodac miasta rasowe i ogolnie jest git |
Moge sie tez zalozyc, ze jakby wywalic ilsh i zostawic sama fellu, to po pewnym czasie bylyby placze, ze fellu jest za male CL <3
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Saloth dnia Pią 16:25, 06 Lut 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Pią 18:51, 06 Lut 2009 |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Malarug
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 730
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Pią 19:29, 06 Lut 2009 |
|
Zdecydowanie nie cofaniu sie wstecz. Cierpliwosci nieco. A jak brakuje to zglaszac sie do pomocy w budowaniu. Co do Trinsic... wiele osob zwiedzilo je zaraz po otwarciu, kiedy brakowalo w nim wszystkiego - npcow, uzdro, itp. Teraz jest juz tam wszystko (oprocz aukcjonera - poprosze o spawn ) i ludzie zaczynaja sie pojawiac
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Salladin
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Pią 20:42, 06 Lut 2009 |
|
No proszę was co wy wole za pomysły macie !! Britt mapa jest wyczesana to co zrobili chłopaki z nią jest niesamowite jak dla mnie mogla by ona tylko zostać.
Poza tym nie po to czekałem tyle lat żeby teraz cofać Aure (w którym miałem lagi niesamowite ).
Co do starych graczy wiem ze wielu jest takich co nazywamy ich noobkami ale to nie do końca takie noobki ;] Stara nowa mapa ma na zadanie przyciągnąć zwolenników jej np taki jak ja ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Pikus--
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.
|
Wysłany:
Pią 20:57, 06 Lut 2009 |
|
Ja mysle ze dla wiekszosci jest to kwestia zdobycia run pod dungi. Ciekawych spawnow pvm.
No i oczywiscie prostych, muminkowych miast ktore beda : )
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mitikas z Aure
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 531
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 23:31, 06 Lut 2009 |
|
oczywiscie stoje murem za nowa mapka, choc rozumiem zalozyciela tematu. Na nowej mapie wszystko jest za daleko od siebie i jak w porownaniu z tym co bylo na Wyspie i teraz jest na Ishendar, jest niedobrze.. to stanowi glowny problem !!! Po pierwsze Trinic jest za duze i bankier jest za daleko od bram miasta co sprawia ze ludzia sie nie chce biegac taki kawal do najblizszego lasu by cos pozbierac, pobic lub pograc pvp. Ladnie jesta ale niefunkcjonalnie. Ja bym w Trinic dostawil nowy bank dla tz " poszukiwaczy przygod" niedaleko bramy, dodal kilka spawnow przede wszystkim dla noobkow w poblizu miasta i reaktywowal poratale. Portale proponowal bym w wiekszym zageszczeniu, w nowych lokacjach bo swiat inaczej teraz wyglada i gdzie indziej warto sie udac. Najlepiej postawic brame niedaleko Trinic. Powiecie po co to? A przede wszystkim by zwiekszysc mobilnosc po smierci. Mi osobiscie nie podoba sie ze jak padne musze na piechote leciec okolo pol godziny do bankiera. Zrobcie te portale, kazdy skorzysta i przestanie przeszkadzac wielkosc mapy. Chociaz Ishendar jest takie sobie to jego zaleta jest bliskosc wielu ciekawych lokacji.... zrobcie tak na nowej mapie by bylo wszedzie blisko, wprowadzcie portale!!!
Kolejna sprawa to jakies nowe miasta i tez polaczone ze soba w sensie ekonomiczno-strategicznym. Moze jakies miasto dla Redow dostepne w poblizu Trinic, tak by ludzie skupiali sie na malym obszarze, a do tego za pomoca portali mieli dostep do odleglych zakatkow swiat.
[edit] ... powiedzmy sobie szczerze. Kto dzis patrzy czy wyspa byla brzydka, czy Mistas jest kwadratowe???? Liczy sie przede wszystkim funkcjonalnosc!!! W Uo grafika jest brzydka, jak by nas rajcowaly bardziej kolorowe pixele od samej rozgrywki, to juz dawno wszyscy grali bysmy w WoWa bo grafika wypas... Mapa nowa ladniejsza i owszem ale dzis to ma drugo-, trzecirzedne znaczenie.
[edit 2] jak juz tak pisze na lekkiej fazie to dodam cos jeszcze
Moze podzelimy Trinic na 2 dzielnice. Dzielnica Palladynow i dzielnica portowa gdzie panuje prawo piesci, pijaczyny i marynarze czesto wdaja sie w bojki, straz jest przekupiona i nie atakuje redow. Dodajmy Mpcow dla Redow wlasnie w obrebie tego samego miasta, dodajmy dodatkowe przejscie na zewnatrz dla Redow i oddzielmy jakos obie dzielnice... kilka slabych grupek upitych marynarzy co randomowo atakuja przybyszow wstrzynajac bujki (najlepiej w jakiejs karczmie i przed nia). Gwarantuje ze wiekszosci graczy spodoba sie nowe miasto
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mitikas z Aure dnia Pią 23:43, 06 Lut 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 23:55, 06 Lut 2009 |
|
Mitikas z Aure
*brawo*
Fakt Trisnic jest piekne ale i za ogromne..... majestatyczne miasto sliczne (laggogenne chyba ) mury etc...
ale jest na oko ze 3-4 razy wieksze niz mistas;)
gdyby bylo troche mniejsze i mury mniejsze (mniejsze fizycznie i ochraniajace tylko centrum.. straz na podgrodziu jak najbardziej ale ....) mozna by nawet kiedys bawic sie w jakies oblezenie a tak...
Co do slabych mobkow dla noobkow 200% za... mozna zrobic ze swiatyni by pzrejscie do jakichs katakumb a tam slabe umrzyki.... czy w tej jaskini nad woda obo miasta orki;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Brutal Player
CLFE-Seer Team
Dołączył: 25 Sty 2008
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: że panie władzo
|
Wysłany:
Sob 0:45, 07 Lut 2009 |
|
Ej dobra, miałem pomarudzić, że mapa za duża itp pomimo że naprawde bardzo mi się podoba i super wygląda (widać ogrom pracy), ale nie napisze tego bo ?
Przeczytałem posta Mitkasa i wchodzę w to Cool idea naprawdę.. trzeba by założyć chyba oddzielny temat i tak zrobię
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Pikus--
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.
|
Wysłany:
Sob 1:32, 07 Lut 2009 |
|
Trist duze ? CHyba jaj sobie robicie : ) Trisnt jest malutkie tak naprawde. Nikt nie pamieta dawnego Britt itd?
Przeciw podzialowi Trinst na dzielnice. Redzi tez maja swoje miasto. Maniak nawet kiedys wolal red-ekkipe na questa i nikt sie nie zjawil
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
voult
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 316
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 10:13, 07 Lut 2009 |
|
Uważam, że ekipa powinna zacząć od kasacji Ishenaru... deadline np. do końca lutego, a przy okazji zachęcić ludzi żeby dokończyli mape (tak na prawde nie zostało dużo, porobić poprawki i jedno, czy dwa miasta i to też mniej istotne)... no i oczywiście dokończyć dekorowanie, czy dodanie np. healerów.
A komentując teksty w stylu: bo do bankiera daleko... najlepiej żeby za tobą cały czas jakiś chodził i jak wyskoczy ins... tfu, red, spod kamyka, zza krzaczka, z tyłka palatynki, żebyś mógł schować jednym klik stuff do skrzyni... lol.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Sob 10:30, 07 Lut 2009 |
|
Raw napisał: |
Pomysł jest ciekawy lecz efekt może być różny:
-wrócą starzy wyjadacze
|
starzy wyjadacze czyli kto ?
ludzie ktorzy grali od stycznia 2007 kiedy bylo przejscie na CLFE ?
wiekszosc "starych wyjadaczy" przestala wlasnie grac kiedy zmienila sie mapa (starych drzew sie nie przesadza)
Coltain napisał: |
Wyspa byla brzydka, jedynie miasta jako takie. |
rzeczywiscie, zgadzam sie.
zwlaszcza "obrazki" drzew w lesie.. strasznie mnie to denerwowalo, las to las z drzewami o ktore postac moze sie blokowac, a nie .jpg na ekranie. poza tym stara mapa miala pewne niedorobki tj. po wejsciu na te bagna dookola jaskin ciezko bylo sie wydostac, podobnie przejscie przez wal na srodku mapy- nawet z rel porem bylo nielatwo sie przedostac przez niego.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|