Autor |
Wiadomość |
+
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Wto 16:13, 09 Gru 2008 |
 |
Dobrze Oberdaszek, ale napisz w jakim celu, co by to dało, a i o minusach nie zapomnij.
Na pewno jakieś korzyści by z tego płynęły, ale razem ze ,,starszymi,, graczami na wyspe przedostawałoby się złoto, materiały i inne przedmioty z ,,przyszłości,, W takim przypadku, gracze mogli by kosać swoimi secondami, dostając materiały od znajomych, a tak każdy gracz musiałby sam sobie nazbierać materiału do nauki, lub kupić od innych nobków z wyspy. Lepiej nie zakłócać nowym graczom, spokojnej egzystencji, niech sami starają się o nowe przedmioty, o materiał do nauki (a nie koxu). Bronie i zbroje ze słabych materiałów, to dla początkującego jest coś super, docenia wtedy prace i wysiłek, jaki trzeba włożyć w wykonanie takiego przedmiotu, a kto to doceni, dostając lepszy item od veta?
Ten kto doświadczył tego sam, napewno to zrozumie, jest ,,paru,, graczy, którzy wiedzą jak to jest być nobem na nob wyspie, i jaka to radość jak ktoś potrafi uszyć jakąś lepszą zbroję z lepszej skóry niż zwykła, lub jak ktoś potrafi oswoić coś lepszego niż lamę
Pozdrawiam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
Antoni
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 232
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Galicja
|
Wysłany:
Wto 16:31, 09 Gru 2008 |
 |
@+ A choćby w celu "nauczenia" młodego fachu. Można by (niestety nie wiem czy to możliwe, ale już gdzieś, kiedyś to spotkałem) uskutecznić komendę .naucza w celach edukacyjnych. Myśle, że na tym skorzystaliby nie tylko "młodzi"
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
+
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Wto 16:37, 09 Gru 2008 |
 |
A taka komenda istnieje na naszym wspaniałym serwerze? Jeśli tak to ,,troszkę,, mnie ominęło Zaznaczam ze obecność starych graczy na nob wyspie, jak narazie przyniosłaby więcej złego niż dobrego.
Pozdrawiam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Antoni
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 232
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Galicja
|
Wysłany:
Wto 16:48, 09 Gru 2008 |
 |
Nie istnieje, ale może można by taką zrobić. Jeżeli jednak byłby całkowity zakaz wjazdu na wyspę, to przecie starszy noob mógłby czegoś nauczyć młodszego stażem. Byłoby to z korzyścią dla erpegowania (trza przecie jakoś gościa zagadnąć, coby zechciał nauczyć), a i noobkowi byłoby łatwiej, bo nie trza płacić za szkolenie, a zaręczam, że na dzień dobry 330 gp to kupa szmalu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Qler
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów
|
Wysłany:
Wto 16:49, 09 Gru 2008 |
 |
Nie istnieje. Dziala tylko i vendorow zeby soe nauczyc 33%
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Oberdaszek
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 16:51, 09 Gru 2008 |
 |
juz wyjasniam co mam namysli (czesciowo jest w poprzednich postach)
z + nie beda sie czuc jak w klatce, beda mogli pogadac z kims doswiadczonym nawet cos dostac, ktos moze im dac zarobic ( sa rzeczy ktore np ja poterzebuje od niektorych noobkow, oni zarobia ja skorzystam)
noobki mialy by dostep do takich rzeczy jak golem, czy moze iskra (chyba ze tego nie chcecie,)
a te twoje minusy troche sie wykluczaja z propozycja. wiesz jak szybko skile do 60 rosna? momet jeden dzien w kopalni i na drugi dzien przekuje i ma 60. co najwyzej wyjdzie z wyspy dzień wczesniej (jesli to sekond to i tak nie wyjdzie potem z domku)
bo jesli jest to prawdziwy noobek to mysle ze mu to nie zaszkodzi, jesli sekond to i tak bedzie wiedzial jak sobie poradzic
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
+
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Wto 17:05, 09 Gru 2008 |
 |
No tak, porozmawiać z kimś doświadczonym to zawsze można na nob wyspie, nie wszystkie nowe postacie to noby, zawsze można z secondem pogadać Najniebezpieczniejsze słowo to ,,dać,, bo można dać nobowi(secondowi) za dużo. Ja najbardziej obawiam się sytuacji, ze ziomek, ziomkowi da od groma materiału do koksu, a ten spokojnie bedzie sobie koksał na nob wyspie.
Co do prędkości przyrostu skila, to nie wiem jak jest teraz, a warunek, jaki musi być spełniony przy opuszczeniu wyspy, to wcale nie musi być % skila czy kasa, lub online. Jest jakiś nowy gracz, który może powiedzieć, jak długo robił skila do 60% ?
Pozdrawiam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Antoni
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 232
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Galicja
|
Wysłany:
Wto 18:07, 09 Gru 2008 |
 |
2 dni po 2 godziny siedzenia przed kompem. Pierwsze 33 kupione u npca.
P.S.
Ale wiedziałem jak to zrobić, normalnie w w/w tempie koło 3-4 dni.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Antoni dnia Wto 18:09, 09 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Wto 18:45, 09 Gru 2008 |
 |
Jeśli chodzi o ogólną zasadę to ja jestem przeciwny wyspie zamkniętej dla części graczy, młodzi powinni od razu zostawać włączani w świat. Jeśli ma być ułatwienie dla nowych graczy (bo nowe postacie staruchów mnie nie interesują, oni sobie już poradzą) to wyspa powinna zapewniać możliwość przetrenowania większości umiejętności podstawowych do jakiegośtam poziomu, zarobienie nieco złota żeby móc się wyposażyć w coś.
Stopień ochrony - wpis do regulaminu o nie zalecaniu tłuczenia młodzieży na wyspie oraz urządzania regularnych nawalanek między staruchami. Nie jest sdaje się problemem zrobić logowanie śmierci w obszarze postaci młodszych niż ileśtam online, żeby sprawdzić któż to jest nadgorliwy.
Oczywiście tą strefę traktowałoby się podobnie jak budynek uzdrowiciela, ktoś uciekający na tą wyspę byłby spod ochrony wyjęty (chociaż jeśli to noobek to nie powinien dać rady uciec doświadczonemu graczowi, prawda? )
Żadnych sztywnych ograniczeń przy pomocy skryptu, to ZAWSZE prowadzi do oszukiwania, wykorzystywania, itp. Nikt nie będzie siedział w koło na wyspie i pilnował kto co robi i czy to przypadkiem nie jest przesada.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
pavlp
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suszec
|
Wysłany:
Wto 18:55, 09 Gru 2008 |
 |
Wprowadźmy dwa miesiące non-pvp w całym świecie CL. Zobaczymy jaki będzie efekt.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
+
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Wto 19:08, 09 Gru 2008 |
 |
Bez wprowadzania, każdy Ci może mniejwiecej powiedzieć jaki będzie Online spadnie z 10 do 4
Tu chodzi o wyważoną i przemyślaną decyzję, która przyczyni się do rozwoju serwera...
Pozdrawiam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Salladin
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Wto 22:26, 09 Gru 2008 |
 |
Wygląda to tak:
Rodzi się tam postać koksa 60 staty- 60 skile MAX
Brak jakiejkolwiek pomocy graczy z kontynentu ( dawanie rzeczy za darmo to nie pomoże),
Przerabiamy wyspę: dajemy kopalnie jeszcze jaskinie z mocniejszymi mobkami(harpie, trolle, Ettiny) bądź porostu w dalszej części wyspy ,
NPC
Włączamy zakaz zaznaczania run i teleportacji,
Stawiamy łódź, zaraz obok pirata który sprzedaje bilety za 15k,
Porządek będzie pilnowany przez graczy "starych" którzy pozakładają sobie nowe postacie (oczywiście jeśli ktoś będzie miał na to ochotę ),
Albo porostu napiszemy poradnik dla noobk'ow (by Fir)
Co wy na to
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
+
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Wto 22:32, 09 Gru 2008 |
 |
Salladin prościej i jaśniej chyba nikt napisać nie mógł
Nic oddać nic ując, no może poza ograniczeniem na staty Głownie chodzi o skile. Zabronione chyba jest koksanie statów ze strzałką skila w dół, lub z kłódka, wiec osoba mająca 60% skila i siedząca godzinami w kopalni, będzie traktowana odpowiednio
Pozdrawiam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Pikus--
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.
|
Wysłany:
Wto 22:40, 09 Gru 2008 |
 |
wg. mnie [mlody] przez 12-24h online przy postaci w zupelnosci wystarczy aby starzy gracze go dostrzegli i wiedzieli ze z nim sie nie walczy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
+
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Wto 5:35, 23 Gru 2008 |
 |
Jak widać temat o nob wyspie umarł, a na forum pojawiają się kolejne posty odnośnie nobków i ich zabijania przez elo graczy.
Pozdrawiam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|