Autor |
Wiadomość |
XurtVers
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss
|
Wysłany:
Czw 14:54, 06 Wrz 2007 |
|
Taka mala, byc moze nieprzemyslana propozycja, moze do dopracowania, a moze do odrzucenia, nie wiem.
Mianowicie, aby przy wysokim magic resistance byla jakas watla szansa na odbicie czaru, tak jak lustro maga, a nie tylko pochloniecie go. To w sumie tyle.
Zaznacze jeszcze, ze mi chodzi o WATLA szanse, tak zeby przy 110 skilla 100 expa byla ona nie wieksza niz 5-7%, przy 100 skilla 0 expa rzedu 0,5%, ponizej 100% skilla szansy brak. Co Wy na to? Jesli temat bedzie mial zainteresowanie dostawie jakies wzorki.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Garth
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Czw 15:01, 06 Wrz 2007 |
|
Wielki przeciw.
Byla juz dyskusja kiedys na ten temat(Czasy CL3) po prostu w tej chwili wojownik dzieki pancerza oraz umagicznianiu moze stac sie BAAARDZO odporny na magie gdyby jeszcze dac mu odbicie czaru(nawet mala szansa) to mag by juz w ogole odszedl do lamusa.
Wyobraz sobie sytuacje w ktorej mag w kluczowym momencie rzuca czar "ostatniej szansy" w woja i sam sie nim zabija(takie cos mozna bylo do niedawna czesto zaobserwowac na wyprawach ... wale w moba czarem on odbija i sam sie zabijam wlasnym czarem;] Kainowi napewno bylo wesolo podczas wypraw ze mna:P ) nawet jezeli to by bylo 5% to i tak kazdy w koncu osiagnie te 100/100 i stanie sie to norma.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
XurtVers
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss
|
Wysłany:
Czw 15:04, 06 Wrz 2007 |
|
No mag tez moze miec resa, poza tym mag ma reactive armor ktory dziala podobnie, ale w druga strone.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Garth
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Czw 15:07, 06 Wrz 2007 |
|
@Xurt
Res daje gowno na woja bo glownie zwieksza resy na magie(wiec pvm,pvp na innego maga/nekro) na woja musi mag miec pancerz ktory z kolei spowalnia czarowanie.
po 2
Reaktiv armor u mnie dziala 27 sekund i odbija 7 dmg w woja.Porownaj teraz sobie 7 dmg odbite w ciebie a pozostale X wchodzace w maga a czar za 90 hp ktory odbija sie calkowicie od ciebie nie zdajac ci obrazen a w maga wpada 90 hp.I zgon.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
XurtVers
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss
|
Wysłany:
Czw 15:19, 06 Wrz 2007 |
|
OK, na pvp to moze zbyt duzo. A pvm?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Garth
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Czw 16:56, 06 Wrz 2007 |
|
Hm akurat na PvM nie mam zdania ale powiedzmy ze jestem ZA chociaz lepiej chyba by bylo juz ze istnieje szansa ze czar nie zada w ogole obrazen cos w stylu "Calkowicie rozproszyles magie zaklecia".
Chciaz nie wiem czy sens jest bo i tak te mocne moby sraja in vas porami ktorych sie nie odbija;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
pavlp
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suszec
|
Wysłany:
Czw 19:04, 06 Wrz 2007 |
|
Być może po odbiciu czaru jego siła powinna zmaleć np. do 10% - 20%, wtedy nie byłoby to takie drastyczne?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Garth
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Czw 20:09, 06 Wrz 2007 |
|
@pavlp oczywiscie chyba nie mowisz nadal o odbiciu przez woja ;]
Zreszta po co ruszac cos jak jest dobre:-)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
pavlp
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suszec
|
Wysłany:
Czw 22:41, 06 Wrz 2007 |
|
Raczej ogólnie (każda profesja).
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Siltris
Dołączył: 30 Sie 2007
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Pią 13:09, 07 Wrz 2007 |
|
Xurtowi raczej chodzilo zeby te odbicie pokazalo magowi jakiego ma flama. I o to ze niebedzie na flama.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
krell
Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Nie 12:43, 09 Wrz 2007 |
|
Nie chcę zakładać nowego tematu więc zapytam tutaj: jak przypuszczacie, czy istnieje jakas znaczaca roznica w resowaniu czarów/zmniejszeniu ich obrażeń w zależności od 100/105/110 pkt skilla i expa? Innymi słowy, czy warto brać resa na 1 lub 2 rzedny skill?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Siltris
Dołączył: 30 Sie 2007
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Nie 19:06, 09 Wrz 2007 |
|
Tym wiecej resa tym wieksza szansa na zresistowanie. Niedaje to roznicy miedzy 0 resista jak zresistujesz a 110 jak zresistujesz tu chodzi o to zeby resistowac wtedy prawie za 40 dostajesz z flama a nie za 110
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 19:09, 09 Wrz 2007 |
|
hmm, nie
zamykam, i tak pomysl nigdy by nie przeszedl
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|