Autor |
Wiadomość |
Pikus--
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.
|
Wysłany:
Pon 0:08, 28 Kwi 2008 |
|
Proponuje aby do wskrzeszenia zwierzaka byly wymagane skille:
-wetka !
-animal lore (zamienne na anatomie + heal na poziomie 80%!)
Dziekuje za uwage.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Skreczi
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 612
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 0:10, 28 Kwi 2008 |
|
a czy przypadkiem tak nie ma teraz?
Poza tym nie będę głosował bo ankieta jest tendencyjna. Weź zrób normalną...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Pikus--
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.
|
Wysłany:
Pon 0:12, 28 Kwi 2008 |
|
Nie potrafie zmienic. Pytalem sie i w ogole ten teges ale RACZEJ sie nie da.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zargal
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany:
Pon 0:20, 28 Kwi 2008 |
|
ja jestem za troche zmodyfikowana wersja aby byla dostepne 2 opcje
Wetka+ AL oraz Wetka + anatomie + heal
Wskszeszanie koni to nie jest az taki mega wypas aby poswiecac na to az 2 skille dla osoby nie bedacej Druidem. Pozatym Druid ma jakies inne bonusy z posiadania AL i posiadanie tego skilla nie jest dla niego problemem. No i warto by rozbic Monopol Druidow po przez liberalizacje rynku Weterynaryjnego
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Pon 1:48, 28 Kwi 2008 |
|
Wetka + al .... starczy jak jest
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zasoova
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pon 9:43, 28 Kwi 2008 |
|
Hehe, rozumiem, że wszyscy woje korzystając z tego, ze już mają heala i anatkę, chcą sobie zrobić vetkę (lub co najmniej mieć kolege z takim zestawem skilli) i mieć nieśmiertelnego wierzcha bez zadnych kosztow ever.
Poza tym ja wcale nie widzę monopolu druidów, rozumiem, że wielu tamerów zrobiło druidyzm, bo jest wygodniejszy skillowo, ale nadal jest kilku tamerów nie-druidów. Także tamer != druid.
W ankiecie nie zabieram głosu, bo jest źle sformułowana.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Pon 12:00, 28 Kwi 2008 |
|
Zas tamer to nie druid ale ...
Animal lore zalatwia 2 sprawy .... skill do tama / eval dla druidyzmu.
Co powoduje bardzo duza wygode 2 skille w jednym .... moim zdaniem powinno sie rozdzielic i dac za eval do druidyzmu inny skill.
Nastepna sprawa ...... czar zamiany hp w mane .... powoduje ze druidowi nie potrzebna jest medytacja .... lepiej miec healing i uzywac tegoz czaru.
Co daje nam oszczednosc juz 2 skilli ....
Wiec porownajmy 2 biuldy postaci - mag/tammer druid/tammer ... uwzgledniajac powyzsze spostrzezenia.
Skillset mag/tammer:
magery / eval / medit / animal lore / tamming / 2x dowolne skille ( wrestl i resist badz healing przykladowo )
Skillset druida/tammera:
druidyzm / animal lore / tamming / healing / 3x dowolnych skilli ( wrestl , resist i np weterynaria )
Wiec i owszem .... 100% lepiej oplaca sie byc druido tammerem niz mago tammerem ... szczegolnie ze ma dodatkowe ladne czarki pozwalajace zwierzaka dluzej przezyc a i czary inne ma duzo lepsze do pvm niz mag.
Owszem mozna robic rozne klasy na naszym 096 .... ale poprostu niektore dzialaja dobrze a niektore sa ulomne :>
Wiec mozna z czystym sercem powiedziec ze owszem Tammer = Druid .... bo inny skillset nie ma sensu chyba ze dla koneserow i masochistow.
Troche sie na bablalem offtopicowo przepraszam :>
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zasoova
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pon 12:31, 28 Kwi 2008 |
|
Dlatego, że łatwiej grac tamero-druidem niż tamero-magiem lub tamero-wojem, to tamer = druid? A idź Wyobraź sobie, że są osoby, które mają coś takiego jak koncepcja postaci i nie lecą na to, co łatwiejsze lub co daje większy dopał (żeby pozostać w skromności powiem -> popatrz na Louve). Uogólnianie przez pomijanie osób, dla których rpg > siła postaci jest myśleniem błędnym, bo to właśnie takie postaci powinny być wspierane, promowane i wysuwane na plan pierwszy, a nie zamiatane pod dywan, że niby ich nie ma.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Pon 12:56, 28 Kwi 2008 |
|
Mi o tym nie musisz mowic ... niemniej chcialem wypunktowac jakie sa minusy .... bycia oryginalnym .... jest ich wiele za wiele moim zdaniem.
I nie tyczy sie to tylko tego zakresu skillowego ... ale i innych ...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mitikas z Aure
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 531
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 0:55, 01 Maj 2008 |
|
male sprostowanie co do druida:
druid:
animallore, druidyzm, medytacja
mag:
eval, magery, medytacja
fakt, tamerzy w wiekszosci to druidzi bo maja jeden skill mniej
vetka+al to tez bonus, ale ta kombinacja tyczy sie raczej tamera a nie druida
Co do medytacji to raczej druid, jesli nie ma inta ponad 70 i focus bliski 2000 to tez potrzebuje. Mniej niz mag, gdyz druid w przeciwienstwie do maga, nie uzywa czarow non-stop, a racej sie wspomaga druidyzmem.
healing+druidyzm to jakas pomylka. healing+anatomy+tamer+druid jest kombinacja malo efektywna i watpie by ktokolwie tego probowal.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mitikas z Aure dnia Czw 0:58, 01 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Czw 3:34, 01 Maj 2008 |
|
A jednak stosuje i jest to bardzo skuteczne .... dlatego tez uwazam ze czar zamiany hp w mane pozwala ladnie nieuzywac medyty a zamiast tego nauczyc sie heala .... a healowac mozna w biegu ... medytowac nie ...
Co do statystyk 70 inta to phi ..... 100 aktualnie w tych czasach to normalny widok a 70 sobie sam dopowiedz ... focus .... coz latwo dobic 2000 klasa czarujaca :> Wiec te liczby co podales sa na lajcie do osiagniecia.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mitikas z Aure
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 531
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 6:04, 01 Maj 2008 |
|
albo nie znam wszystkich czarow druida albo pomyliles czar odawania swojego hp dla przywolancow/zwierzat....
jest czar zrodelko ktore owszem odnawia hp/mane ale musisz sobie w nim biegac by dzialalo. Ja osobiscie nie uzywam, chyba zeby leczyc kogos innego.
Healing w przypadku druida-tamera jest zupelnie nieprzydatnym skillem, bo leczac zwierze nie mozna leczyc siebie samego.
Healing w przypadku druida bez tamerki owszem moglby byc przydatny ale wtedy druid musi miec +anatomia
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zz
Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 7:10, 01 Maj 2008 |
|
Korg napisał: |
...Wiec mozna z czystym sercem powiedziec ze owszem Tammer = Druid .... bo inny skillset nie ma sensu chyba ze dla koneserow i masochistow.. |
Dzieki ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Woofca
Dołączył: 20 Sty 2008
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 10:11, 01 Maj 2008 |
|
Zz napisał: |
Korg napisał: |
...Wiec mozna z czystym sercem powiedziec ze owszem Tammer = Druid .... bo inny skillset nie ma sensu chyba ze dla koneserow i masochistow.. |
Dzieki ;] |
Yeah...
Zatem przyjmuje opcje konesera, bo za masochistke siebie nie uwazam
A co do propozycji, zdecydowanie nie. Skoro wskrzeszanie (i leczenie) zwierzat "to nie jest az taki mega wypas" to po prostu go nie bierzcie. Do heala jest potrzebna wspomagajaco anatka, do magii eval, do kowalstwa arms lore...itp. Wetke wspomaga animal lore. Jesli ktos nie chce poswiecac dwoch skilli by osiagnac ta umiejetnosc, niech tego nie robi. I wypraszam sobie zrownywanie tamera z druidem.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Woofca dnia Czw 10:18, 01 Maj 2008, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
|