Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Wis quas, a hiding Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Poll :: Jestem zdania ze:

Zmiany sa niepotrzebne
42%
 42%  [ 6 ]
Propozycja jest dobra, a i zmiany sa niezbedne
35%
 35%  [ 5 ]
Zmiany sa niezbedne, acz mam swoja wlasna wizje [napisac jaka]
21%
 21%  [ 3 ]
Wszystkich Głosów : 14


Autor Wiadomość
qooepi



Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 490 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 16:12, 10 Sty 2008 Powrót do góry

Jako ze ludzie bardzo krzyczeli i prosili, wymieniam ankiete na nowa. Prosze o uzupelnienie glosow


Przed zmianami sprawa miala wygladalac tak:
Postac z hidem+stilfem miala szanse na zresowanie czaru Reveal, zaleznie od ilosci posiadanego skila. Natomiast sam czar po uzyciu pozwalal na wycelowanie obszaru, bodajze 4 na 4 czy tam 3 na 3 kratki.
W praktyce, postacie ze stilfem i hidem byly nie do odkrycia, czyli niedobrze.
Po zmianach sprawa miala wygladac tak:
Postac czarujaca Reveal byla epicentrum i odkrywalac wszystko wokol siebie.
W praktyce wyglada to tak, ze odkrywa kazdego, odkrywa zawsze, i ma tak niemilosiernie duzy obszar odkrywania (zaleznie od Evala prawdopodobnie), ze czasami stojac ekran od osoby dostaje tym w tylek.


Propozycja:
-Niech dziala obszarowo, jak teraz.
-Czar jest resowalny, ale zalezny od resisting spells postaci, a nie skila hid+stilf.
-Im dalej od epicentrum tym latwiej zresowac (to tak jak dzialanie starego trzesienia jeszcze z 95, kto gral ten pamieta)
-Czas czarowania i inne pierdoly bez zmian

-Dodam jeszcze: po udanym zwisquasowaniu postaci, nie moze sie ona ukryc przez 5 sekund (bez randoma).. obecnie jak wspomnial mch, hid daje postaci pewna niesmiertelnosc


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez qooepi dnia Czw 19:05, 10 Sty 2008, w całości zmieniany 4 razy
Zobacz profil autora
mch88



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Czw 16:16, 10 Sty 2008 Powrót do góry

mnie tam odpowiada duzy zasieg wis quasa, jednak rzeczywiscie ten czar powinien byc resowalny przy duzych wartosciach resa, tak jak to bylo na 095.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Skreczi



Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 612 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:40, 10 Sty 2008 Powrót do góry

Obszar to 9x9 z tego co wiem, a nie ekran.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Skreczi dnia Czw 18:44, 10 Sty 2008, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
qooepi



Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 490 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 18:34, 10 Sty 2008 Powrót do góry

Skreczi, zatem mi sie uroilo.
Branholm moze potwierdzic, ze nie masz racji. Zreszta polece Ci zebys to sam sprawdzil. Zgoda? :]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Skreczi



Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 612 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:45, 10 Sty 2008 Powrót do góry

Już kiedyś sprawdzałem z kumplem - wyszło nam 9x9. Problemem było to, że WQ przechodził przez ściany a to już przekoks Smile

Istnieje jeszcze możliwość, iż po zmianie w WQ (wywalono celowniczek który spowalniał czar i w sumie nie działał bo i tak liczono kratki 9x9, a nie od celownika) powstał błąd zwiększający zasię WQ (moje testy były sprzed zmiany)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kixar



Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...

PostWysłany: Czw 18:52, 10 Sty 2008 Powrót do góry

qoopei rozumiuem uwalac ale nie tak drastycznie...
Wyobraz sobie ze ktos poswieca 2 skile a Ty mu jedym biednym czarem dalejsz 5 sec pauze na chowanie ??
I z jakiej paki WQ ma byc resowalny przez resa ?? Znowu argument ze ktos poswieca 200% i zeby dobrze mogl sie schowac potrzeba jeszcze kolejne 100% na resa ??;]

Proponuje zejsc na ziemie... To ze mag moze odkryc kogokolwiek to i tak juz wielki plus...

Zgadzam sie ze czar byl przegiety w jedna a teraz jest przegiety w druga strone... Ale takie rozwiazanie mija sie z celem...

Propozycja
-czar dziala obszarowo, obszar mniejszy
-czar resowalny ale w zaleznosci od hid+stealth z jakims niewielkim dopalem jak ktos ma resa
-osoba odkryta nie moze sie ukryc w tym samym miejscu

Pamietajcie ze zawsze mozecie sie nauczyc Detecta...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kixar dnia Czw 18:53, 10 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
qooepi



Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 490 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 19:07, 10 Sty 2008 Powrót do góry

Update ankiety


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Havok



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Czw 20:15, 10 Sty 2008 Powrót do góry

kixar napisał:

Pamietajcie ze zawsze mozecie sie nauczyc Detecta...

A co ci da detect jak postać z hidem bedzie sie chować bez delaya?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kixar



Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...

PostWysłany: Czw 20:41, 10 Sty 2008 Powrót do góry

Chodzi o to ze takie wlasciwosci jakie opisuje qoopei powinien miec detect a nie jeden z 64 czarow...
No zejdzmy na ziemie... Ktos co chce byc redem to musi zainwestowac nieco... a nie ze jedym czarem chce miec mega udupienie calego 100% skilla a nawet 200%

Pragne zauwazyc ze Wis Quas to nie jest jedyny czar ktorym mozna z hida wywalic... Uwazam ze sam fakt ze mag moze odkryc i dowiedziec sie gdzie dana postac sie znajduje jest wystarczajaca... Wzbogacanie tego czaru przegnie bardzo mocno balans hidowy i spowoduje ze skill detect bedzie wogole bezuzyteczny...

Sa redzi dla ktorych hid nie jest zadnym problemem ( pamietajcie ze nie tylko czary i skill wywalaja z hida)

Co bym jedynie zmienil... Ze wszystkie czary obszarowe rania osoby nawetna hidzie ktore sa w obszarze... Bo teraz tak nie jest


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Havok



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Czw 20:49, 10 Sty 2008 Powrót do góry

Ale chyba bardziej chodzi o to, ze nawet jak zadam jakimś czarem obszarowym, to gość za sek znowu wciska hid i tak w koło.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Eltales666



Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 92 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 21:13, 10 Sty 2008 Powrót do góry

Niewiem dlaczego mój post został usunięty,ale to co napisał Kixar jest tym co by mi odpowiadało.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kixar



Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...

PostWysłany: Czw 21:30, 10 Sty 2008 Powrót do góry

Havoc to zapraszam na test i schowaj sie 3x przed meteorem Smile Uwiez mi ze mozesz miec nielada problem ;]

Prosze was nie robcie z magii zastepstwa dla skilli...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Xul



Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 64 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw 21:45, 10 Sty 2008 Powrót do góry

Nie bede sie rozwodzil zbytnio, ale wq przegiety jest troche.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Eltales666



Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 92 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 22:09, 10 Sty 2008 Powrót do góry

WQ daje przez sciane, nawet na odleglosc ekranu... trochę przesada.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)