Autor |
Wiadomość |
Zasoova
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pon 15:19, 27 Sie 2007 |
|
Nie, bo to bedzie ingerowalo w balans
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
badgerman
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 11:02, 29 Sie 2007 |
|
pomysł nienajgorszy - z ludźmi dobrze ktoś już napisał - jest to wszechstronna rasa, grając człowiekiem możesz być wszystkim i napierniczać ze wszystkiego co w łapy dostaniesz... Ja i moja dziewczyna grając Elfami nie możemy pozwolić sobie na strzelanie z Kusz - mimo że kusza ciężka DMG maja taki jak kiedyś ponoć najmocniejszy łuk magol (tak wiem - łuk szybszy za to), tak samo jak moja luba nie może ciepać wieloma ostrzami, bo jest to zwyczajnie nie pasujące to postaci Elfa... Reasumując - człowiek jest i był nijaki - wierzch rasowy to nagroda za to, że z niektórych rzeczy trzeba rezygnować (jak elfia maczeta dla krasnala, czy kusza dla elfa). Tylko właśnie nie wiem czy rozwiązania SKRYPTOWE to dobry pomysł... Wiesz Zaś - zawsze jak sie zobaczy takiego co nie trzyma klimatu, to jak .koncepcja .opis czy rozmową sie nie wybroni z takiego a nie innego wyboru to zawsze pozostaje mini event aby przekonać, że to nie dobra droga i klimat RPG trzyma się na tym shardzie obowiązkowo
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nobono
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 11:43, 29 Sie 2007 |
|
Myślę, że w całej propozycji nie tyle idzie o klimatyczność tylko o użyteczność wierzchów typu dziobak który to obecnie nie jest dla nikogo "ciekawostką" a na pewno nie opłaca sie go szukać / oswajać itd.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nasti
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 457
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Yew
|
Wysłany:
Śro 13:35, 29 Sie 2007 |
|
ale w sumie to co robimy tyo dotyczy tylko tamerów...
A równie dobrze może być to zastosowane do innych skilli rzemieślniczych
np cooking każdy by miał własne potrawy (wampiry z krwi nekro z mózgu elfy warzywa itp...
np stolarka inne łóżka dla elfów dla gnomów itp..
i tak dalej i tak dalej
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Śro 15:24, 29 Sie 2007 |
|
Nasti napisał: |
ale w sumie to co robimy tyo dotyczy tylko tamerów...
A równie dobrze może być to zastosowane do innych skilli rzemieślniczych
np cooking każdy by miał własne potrawy |
.
Po czym okaże się, że smażoną szyszka łatwiej kogoś zabić mim pieczonym prosięciem i najlepszy kucharz to elf. Nie przekładałbym tego specjalnie na inne profesje właśnie dla tego, żeby nie było przymusu wybierania rasy pod profesje. Czyli najlepszy mag - elf, najlepszy kowal - elf, najlepszy skryba, alchemik, wojownik, czy nawet nekro to elf . Czym by sie miał wtedy zając biedny nijaki człowiek. Chyba tylko zbieraniem szyszek.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Galdious
CLFE-Seer Team
Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Śro 16:03, 29 Sie 2007 |
|
Cytat: |
A równie dobrze może być to zastosowane do innych skilli rzemieślniczych
np cooking każdy by miał własne potrawy (wampiry z krwi nekro z mózgu elfy warzywa itp...
np stolarka inne łóżka dla elfów dla gnomów itp..
i tak dalej i tak dalej |
Zdaje sie ze to bylo poruszone w "Elfie dla elfow...." - dosc dokladnie poruszone ;]
I zdaje sie, ze to byl zly pomysl - ale moge sie mylic:P
Pozdrawiam...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
XurtVers
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss
|
Wysłany:
Śro 16:09, 29 Sie 2007 |
|
Dokladnie - z tego zrezygnowalismy, przeciez tak juz bylo. Ale i tak za wierzchami rasowymi jestem obiema rekoma i nogami.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 19:12, 29 Sie 2007 |
|
jeszcze ladna rozpiska kto co.. bez chyba
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
XurtVers
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss
|
Wysłany:
Śro 19:30, 29 Sie 2007 |
|
Jest ladna rozpiska:
Zasoova napisał: |
Moja propozycja jest taka:
- człowiek - brak
- elf lesny/wysoki - dziki rzadki ostard
- drow - ostard szalony
- krasnolud - dziobak i kagor -> fajnie by bylo, gdyby dla krasnoludow byly dziobaki, a dla duergarow kagory, ale jako, ze krasie i duergi sa dla skryptow jednym i tym samym, moze byc ciezko z wprowadzeniem tego podzialu i mozna bedzie liczyc tylko na graczy lub zaniechac podzialu
- niziolek/gnom - niedzwiedz polarny/jaskiniowy
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Śro 20:00, 29 Sie 2007 |
|
Tylko to nie jest dobra rozpiska :/. To może niech sie Colt autorytarnie wypowie, jakie mają być zasady tych wierzchowców i czy dla każdego.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Algar Everest
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 20:07, 29 Sie 2007 |
|
Dlaczego? IMO jest ok. Wszystkie wymienione wierzchy sa latwo dostepne z tego co wiem, a jak mam przestarzale info to nie problem spawnow nieco dostawic.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
f0x
Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 22:08, 29 Sie 2007 |
|
Algar Everest napisał: |
Dlaczego? IMO jest ok. Wszystkie wymienione wierzchy sa latwo dostepne z tego co wiem, a jak mam przestarzale info to nie problem spawnow nieco dostawic. |
Dziki Rzadki Ostard - b ciezko zdobyc, wiekszosc pada w trakcie uwalniania z niewoli...
Dziobak i Kagor - BARDZO wysoki prog oswajania
Niedzwiedz polarny/jaskoniowy - bardzo ciezko wytrenowac pod wierzch, trzeba miec farta.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Algar Everest
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 23:26, 29 Sie 2007 |
|
No to wychodzi że wszystkie podobnie trudne, więc jest dobrze
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Czw 0:37, 30 Sie 2007 |
|
No to ja dam swoja propozyje i rozpiske:
Idac ideą ras 96 kazda rasa dostanie po 1 lub 2 mounty ale takze 1 lub 2 zostana jej zastrzezone a czlowiek jako universalny homosapiens zostanie bez bonusa jak i ograniczenia.
Jako ze nie jestem tamerem to nie wiem ktore mounty sa tylko dla tamera a ktore nie / ktore sa latwe do tamowania , a ktore trudne. Robie to patrzac czysto na estetyke.
elf lesny/elf wysoki: szalone i dzikie ostardy
zabronione: mroczny kagok, chigok
drow: chigok , mroczny kagok
zabronione: niedzwiedz polarny, dziobak
krasnal/duergar: dziobak, ogromny zuk
zabronione: szalone i dziekie ostardy
niziolek/gnom: niedzwiedz polarny, niedzwiedz jaskiniowy
zabronione: mroczny kagok, chigok
czlowiek: brak
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Algar Everest
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 0:56, 30 Sie 2007 |
|
Hmm podoba mi się opcja Korga muszę przyznać
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|