Autor |
Wiadomość |
pyriel`
Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Śro 1:13, 23 Sty 2008 |
|
Mam pewna piekna propozycje
Skoro tak malo zielarzy, a tak duzo osob narzeka na mala dostepnosc do ziol od graczy, i rosnacy wciaz popyt na ziola proponuje taki zabieg:
Polaczyc Rolnictwo i Zielarstwo... Jak? To proste:
Przy odpowiednich wartosciach skilli rolnictwo i zielarstwo (powiedzmy 50%) mozna by sadzic ziola takie jak mandragora, zen-szen i czosnek... Ziarenka pozyskiwalo by sie poprzez suszenie ziol i bylby to swojego rodzaju efekt uboczny (ale w miare rzadki == na 50 wysuszonych ziol 1-2 ziarenek)...
Ziolka nasze po posadzeniu rosly by sobie pare dni i wlasnie nie wiem jak rozwiazac tu kwestie zbierania, zieranie juz wysuszonych ziol to takie troche dziwne, bo niby jak one sie wysuszyly? No ale zbieranie duzej ilosci poprzez .zbieraj to nerf... No ale to juz maly problem... no i z takiej jednej roslinki naszej mielibysmy 50-100 gotowych korzeni.
Od zalozmy 50% rolnictwa i 70 zielarstwa mozliwe by bylo sadzenie "pajecznikow", byly by to kwiatki badz krzaczki oplecione pajecza siecia. Po dwukliku na "pajecznika" ladowaly by w naszym plecaczku sieci i jakies ziarenka... Ziarenka pozyskiwane by byly oprocz tego z mobow pajeczakowatych (ale nie tylko z jakichs uber mocnych) w formie takiej kuleczki owinietej pajeczynka (bo cos mi chodzi po glowie ze widzialem taka grafike w insideUO). Co do ilosci to tak jak wyzej 50-100, sadze ze to takie optimum.
No i ostatnie nasze ziolko ktore mozemy sadzic, to belladona od 100% rolnictwa i zielarstwa poniewaz to roslina inna niz pozostale. Roznie sobie na bagnach i do jej rozwoju potrzeba by bagiennej wody, pozyskiwanej z bagien badz poprzez wrzucenie ziarna belladony do wiadra z woda. No i taka belladone trzeba by podlewac ta przegnita bagienna ciecza. Ziarenka mozna by znajezc na bagnach przy wykopywaniu belladony badz w mobach zyjacych tam...
ps. mozna by dodac komende .krwawnik ktora pozwala kopac sam krwawnik (kopiemy go wiecej, pomijając inne ziola)...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Śro 2:48, 23 Sty 2008 |
|
Dac palec to chca cala reke ......
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Firek
Moderator
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 3:34, 23 Sty 2008 |
|
A czy ktoś by na tym ucierpiał?
Propozycja fajna, chociaż nie niezbędna. W końcu Colt już sporo dał zielarzom (tylko potrzeba coś zrobić z krwawnikiem i być może z nie-zielarskimi regami jak siarka i perły).
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dante
Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Śro 7:14, 23 Sty 2008 |
|
No juz bez przesady z jednej roślinki 50-100 korzeni? To już będzie lekka przesada i rolnik będzie zbierał więcej ziółek niż sam zielarz Wtedy to już zielarzo-rolnicy będą się kąpać w złocie...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Śro 11:25, 23 Sty 2008 |
|
No to chyba logiczne ze zilarzo-rolnik bedzie zbieral wiecej ziol niz sam zielarz... Propozycja jest tak skonstruowana ze trzeba miec 200% bo i rolnictwo i zielarke...
Moim zdaniem polaczenie tych dwoch skilli to wysmienity pomysl...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
pyriel`
Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Śro 11:48, 23 Sty 2008 |
|
50-100 z jednej rozlinki, przy zalozeniu ze na plony czekalo by sie powiedzmy... tydzien? Z moich obliczen wynika ze w tydzien pracy zielarz spokojnie moze uzbuerac wiecej...
Mam pomysl!! Moze zrobmy tak! Dodac do architekta Farmy Zielarskie - mala i duza (2xmala) no i kazdy gracz moglby miec 1 duza badz 2 male Farmy Zielarskie... Byby by one imienne (czyli ze moglaby na nich pracowac jedna osoba) po co imienne? a dlatego, zeby kumple nie rozkladali kumplom Farm i zbierali by wszyscy razem potezne zyski...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
pyriel`
Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Czw 23:58, 24 Sty 2008 |
|
f5
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 7:35, 25 Sty 2008 |
|
Ty chyba myslisz ze dodac to takie 5 minut...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
pavlp
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suszec
|
Wysłany:
Pią 8:18, 25 Sty 2008 |
|
Ziola raczej sadzic w doniczkach, bo niektore rosną pewnie w zaciemnionych miejscach, niektóre w naslonecznionych, inne na podmoklych inne zaś na suchych. Jeśli lączyć rolnictwo i zielastwo to jedynie do hodowli ziól w doniczkach. Plon nie bylby duzy, ale moznaby sobie urządzić niby-szklarnię w domu swoim lub na części farmy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 10:13, 25 Sty 2008 |
|
Pomysł w sumie to niezły ale proponowałbym raczej jakoś doczekać do nowej mapy i mam nadzieję że problem się rozwiąże a moce przerobowe skrypterów przesunąć na inny font
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
pyriel`
Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pią 12:03, 25 Sty 2008 |
|
Coltain napisał: |
Ty chyba myslisz ze dodac to takie 5 minut... |
Nie wiedzialem poprostu co ekipa sadzi o tym pomysle
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Skreczi
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 612
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 22:20, 25 Sty 2008 |
|
pavlp ma fajny pomysł z tymi doniczkami - popieram
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|