Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Widoczność imienia Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
Kabra



Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 29 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 23:20, 20 Maj 2007 Powrót do góry

Jak kogoś szukasz powiedzmy w Aure i wiesz, że to Kowalski to musisz chodzić i pytać gdzie kowal Kowalski zamiast przebiec po osadzie i zobaczyć gdzie się wyświetli Kowalski Wink Poza tym wystarczy powiedzieć, że np. jeździ na szarym koniu z laską w czarnym odzieniu. Gra staje się ciekawsza Wink Większą wagę będzie miał także klimatyczny ubiór bo inaczej będą Cię opisywać ten co chodzi w takim zwykłym płaszczu jak każdy... Ile intryg można dzięki temu zrobić. Podsłuchasz, że Kowalski ma się zjawić po odbiór u Nowackiego, a będziesz wiedział że on nie wie jak wygląda to pójdziesz i podasz się za niego i dostaniesz prezencik Wink Już nie mówiąc o tym, że możesz się ubrać jak ktoś inny i narobić zamieszania Wink A da się rozpoznać ludzi choćby otwierając ich postać bo widać tam ich kolor skóry, włosy itd. nie wspominając już o stylu rozmowy.

Dlatego też fajnie by było, że jeśli ktoś Cię doda jako "Kowalski" bo się mu tak przedstawiłeś i się przebierzesz to, żeby Cię tak łatwo nie rozpoznał jak jeszcze będziesz miał kaptur albo coś co zasłania twarz, a widział Cię przez chwilę. W ten sposób będzie można dodać jakiejś intrygi do gry. Po prostu wydaje mi się, że będzie ciekawiej Wink

Może zamiast tego nazywania kogoś co wymaga dodatkowej "bazy" dla każdego gracza z imionami innych graczy zrobić tak, że jeżeli gracz nie doda Cię do znajomych Ty nie będziesz widzieć jego imienia jak będziesz koło niego przebiegał. Wydaje mi się to najlepszym rozwiązaniem pod względem grywalności Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
XurtVers



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss

PostWysłany: Pon 8:39, 21 Maj 2007 Powrót do góry

Kabra ale ta baza dla kazdego gracza to nie jest problem, obciazenia serwera jakos wybitnie nie zwiekszy. Poza tym w ten sposob Twoj Kowalski moze sie przedstawic Nowickiemu jako Kowalski a Trebickiemu jako Derminski i ten go zna tak a ten tak.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kabra



Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 29 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 13:12, 23 Maj 2007 Powrót do góry

Ok więc po przemyśleniach wysuwa mi się taki wniosek na najlepszą koncepcję:
- każdy może nazwać każdego gracza jak chce
- gracz może komendą wyłączyć pokazywanie swojego imienia (niedozwolona w tym momencie powinna być zmiana opisu postaci). W tym też momencie osoby które nawet nazwały tą postać nie powinny tego widzieć.

Dlaczego? Ponieważ wtedy podczas ataku lub nawet chodząc po rozdrożach będzie się nazywać takiego osobnika byle jak np. "1" Wink To wystarczy aby później kiedy będzie ubrany zupełnie inaczej w zupełnie innym miejscu go rozpoznać. A taki stan rzeczy sprzyja przede wszystkim tzw. hodowcom tulipanów i jest zdecydowanie przeciw złym graczom, a przecież to oni powinni dodawać całej pikanterii kiedy oddalasz się sam zbyt daleko od miasta Wink A obecnie nawet jak bym chciał pobawić się w ubijanie ludzi którzy oddalają się zbyt daleko od miasta to mi się to nie opłaca bo każdy będzie widział moje imię i nigdzie nie będę mógł się udać. A tak zarzucam sobie czarny płaszcz z kapturem, kończę robotę i ubieram coś bardziej codziennego ukrywając się wśród ludzi. Zresztą nawet jak już później nie będę przebywał wśród ludzi będzie to ciekawsze. Będzie można odrywać jakieś dziwne sytuacje aby zaciągnąć gdzieś ofiarę, a tak zobaczy imię i już wszystko jasne Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
badgerman



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 460 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:39, 23 Maj 2007 Powrót do góry

to na takie okazje masz pan Panie Kabraxis takie czary o nzawie INCOGNITO - jak sie namagujesz do pewnego poziomu to beda trzymały długa


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kabra



Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 29 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 23:07, 23 Maj 2007 Powrót do góry

Nie wiem, nigdy nie widziałem tego czaru jak działa Wink Tylko to trochę śmieszne, żeby jakiś assassin lub nekro czy kto kolwiek musiał korzystać z pomocy jakiegoś maga który ma taki czar za każdym razem. Czy może to można kupić u kogoś i na siebie rzucić tylko o tym nie wiem?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Śro 23:33, 23 Maj 2007 Powrót do góry

Panie jak sie wykoxam bedzie czas na rpg ...... po postach widac ze chcialbys zabijac tak by ludzie niewiedzieli ze to ty zabijasz .....
Ta zmiana ma czemu innemu sluzyc .... :>


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
drako



Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Śro 23:50, 23 Maj 2007 Powrót do góry

Jesli bedziesz dobrym asasinem to nie bedziesz potrzebowal zadnego czaru zeby wejsc do miasta - od tego masz stealtha. Tylko kurde teraz chyba straznicy wyrzucaja z cienia jak sie kolo nich przechodzi:/ chyba ze zostalo to zmienione.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kabra



Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 29 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 0:22, 24 Maj 2007 Powrót do góry

Panie Korg i chyba to logiczne? A to nie tylko mi się przysłuży ale i innym bo daje fajne możliwości. A czemu mają służyć zmiany? Przecież nam. Jeśli uważasz, że bardziej logiczne jest to, że każdy wie odrazu kto go zabije i jak będzie nawet w zupełnie innym przebraniu to i tak go rozpozna, a zresztą wystarczy że zapyta znajomego na ircu i będzie widzieć w ciągu chwili gdzie takiej osoby szukać i tylko będzie biegał i wypatrywał imienia to mam odmienne zdanie na ten temat i tyle. I gdzie ja powiedziałem, że rpg po koksie? Nie przeinterpretowuj moich zdań. Napisałem, że zrobiłem sobie jedno zadanko z nudów i ciekawości jak to wygląda w grze bo nie miałem wcześniej okazji widzieć.

Drako masz rację, jak dłużej pogram swoją postacią także będzie to miało mniejsze znaczenie bo wtedy to już będzie kwestia siły i umiejętności postaci jak i samej gry. Jednak to coś co sprzyjało by intrygom i dawało więcej możliwości.

Ja dałem tylko propozycję, jeśli jesteście przeciw to nie wprowadzamy i tyle.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Czw 0:54, 24 Maj 2007 Powrót do góry

To powiem ci tak byl sobie assasin ktory aktualnie chyba niema czasu na gre ..... i mial/ma 60 magery by rzucac inco :>
Pomysl o tym


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 16:04, 24 Maj 2007 Powrót do góry

chyba nie (moze kiedys jakas maska albo mikst.. )


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)