Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 .walka Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Poll :: Czy chcesz aby została wprowadzona komenda ".walka"

Tak
29%
 29%  [ 10 ]
Nie
67%
 67%  [ 23 ]
Whatever
2%
 2%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 34


Autor Wiadomość
Another



Dołączył: 11 Gru 2007
Posty: 23 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 12:07, 30 Sty 2008 Powrót do góry

Proponuje aby dodac komende ".walka" - kazdy pewnie wie o co chodzi. Jestem pewny, ze niczego to nie zepsuje, a czasami jest przydatna np. podczas ucieczki gdy uciekamy klikamy binda ".walka 0" a gdy np. chcemy zadac ostateczny cios klikamy binda ".walka 1".


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Another dnia Śro 12:08, 30 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
[6]



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 65 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 12:09, 30 Sty 2008 Powrót do góry

przeciw Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kixar



Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...

PostWysłany: Śro 12:53, 30 Sty 2008 Powrót do góry

A ja sie nie wypowiem bo nie wiem kompletnie co ma robic komenda .walka 1/0


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Woofca



Dołączył: 20 Sty 2008
Posty: 214 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 13:15, 30 Sty 2008 Powrót do góry

Dzieki tej komendzie ustawialo sie czy postac ma walczyc bardziej ofensywnie (lepszy atak, slabsza obrona), czy bardziej defensywnie (lepsza obrona kosztem ataku).

I jestem raczej przeciwna. Wg mnie niepotrzebne komplikowanie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Woofca dnia Śro 13:17, 30 Sty 2008, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Nobono



Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 13:33, 30 Sty 2008 Powrót do góry

Przeciw, od tego są różne kombinacje tarcz oraz typów broni - jednoręczna + pawęż pieszo i masz walka 0, dwuręczna i masz walka 1.

Czyli jak już Wilkoowieca napisała ;PP Niepotrzebne komplikowanie zycia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zasoova



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 14:00, 30 Sty 2008 Powrót do góry

Nobono napisał:
Niepotrzebne komplikowanie zycia.


Albo raczej zwalnianie się z myślenia, tylko kolejny bind. Już widze te placze "a on walczyl na walka 0 i zadawal mu tyle dmg, a ten na walka 1 i tyle a tyle, to bug i w ogole nie da sie grac".

Myślę, że to wlasnie dlatego bylo na 095, bo tam nie bylo widac m.in. dmg broni, resow i wielu innych statystyk.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Saloth
CLFE-Seer Team


Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 680 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Śro 14:40, 30 Sty 2008 Powrót do góry

Another napisał:
. Jestem pewny, ze niczego to nie zepsuje, a czasami jest przydatna np. podczas ucieczki gdy uciekamy



ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah
ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah
ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah
ahahahahahahahahahahahah


ja nie moge z was... kazdy rzuca tekst "napewno to nie zepsuje balansu", albo
"napewno to nie zwiekszy placzy" etc etc
Malo to na 95 placzy bylo, ze woj z tarcza bral .walka 0 i mogl latac po calej sosarii bedac goniony przez n graczy?

Absolutnie przeciw.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Salomon



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Śro 15:10, 30 Sty 2008 Powrót do góry

PO pierwsze.
.walka 1 zepsuje masakrycznie balans gdyby zostala wprowadzona bez zadnych ograniczen. Oto przyklad:
wyobrazmy sobie ze mamy hoko, ktore zadaje m/w 40dmg za strzalem (zadne mecyje)
wyobrazmy sobie dalej, ze .walka 1 zwieksza taki dmg o, powiedzmy 10 pt-ow. - niby tez nic wielkiego a cieszy.
I wyobrazmy sobie na koncu ze taki ktos uzywa double strike-a... 100dmg na twarz? Nie dziekuje bardzo.
Dalej, wyobrazmy sobie ze to jest palladyn na protarch... 130 - 150 dmg na twarz???

Dlatego tez, jedynym imo rozwiazaniem dopuszczalnym, bylo by zrobienie komendy .walka 1 na zasadzie "Berserkera". Prosta sprawa. Lataj sobie na .walka 1, ale nie mozesz uzywac umiejetnosci, ktore powoduja pobor many, tj. czarowac, uzywac specjali, walic podczas walki proty pallka itd.

Dalej, .walka 0 by dawala taki stan jak jest teraz, czyli normalnie woj vs woj, jak tylko 1 wezmie sobie bron 2h, spokojnie moga walczyc.

No i co by zmieniala .walka 1?
mysle ze bonus + (25% - 30%) do dmg. bylny zdatny i -(25% - 30%) (bez randoma a tylko przykladowe wartosci) do wszystkich ressow (lub do ar-a tylko, zeby biedni, poniewierani przez magow wojowie nie plakali zbytnio)
Przydal by sie rowniez nieznaczny spadek staminy (w koncu ten ktos sie meczy.) (powiedzmy 5 p-tow na 10 sek.) by taki ktos nie mogl pozostawac w nieskonczonosc w takim stanie (chyba ze ma czerwone - to juz jego wlasna inicjatywa a nie woj w ress robie i z bronia - takim panom mowimy stanowczo nie!)
Dodatkowo, dobrze by bylo wprowadzic taki myk, by zmiana .walka 1 i .walka 0 nie mogla byc natychmiastowa - tu dellay 30 sek. powinien byc wystarczajacy. (chodzi o to by uniknac sytuacji, gdy ktos - np. najpierw bije z duza moca, a potem szybko .walka 0 i dobija double shootem - jakies zbalansowanie tego wszystkiego musi byc.)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Salomon dnia Śro 15:12, 30 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
kixar



Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...

PostWysłany: Śro 15:16, 30 Sty 2008 Powrót do góry

Zgadzam sie z Salomonem...
Ale po co robic .walka 1/0 jesli moznaby dac miksture dla alchemika "szalej" Ktora dawalaby taka przemiane...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Eltales666



Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 92 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 15:28, 30 Sty 2008 Powrót do góry

Po co bardziej komplikować pogmatwany system. Przeciw...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Another



Dołączył: 11 Gru 2007
Posty: 23 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:01, 30 Sty 2008 Powrót do góry

Ehh.. chcialem dobrze Sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mitikas z Aure
CLFE-Seer Team


Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 531 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 23:35, 30 Sty 2008 Powrót do góry

no i w sumie to dobre skladajac propozycje Salomona i kixara


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Havok



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Śro 23:57, 30 Sty 2008 Powrót do góry

Mitikas z Aure napisał:
no i w sumie to dobre skladajac propozycje Salomona i kixara

Tak, tylko woj na takim .walka 1 powinien mieć ostro pojechany rezist, bo inaczej to byłby bezstresowy sposób na maga, który raczej fizycznego dmg nie zadaje więc mniejszy armor to w tym przypadku żaden minus.
Niemniej jestem przeciw.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)