Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Uzytecznosc zywiolow Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
kixar



Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...

PostWysłany: Śro 19:04, 07 Lis 2007 Powrót do góry

Witam...
Tak testuje sobie zywioly i doszedlem do wniosku ze wartoby je zroznicowac...
Mianowicie obecnie jest tak ze prawie kazdy mag robi 2 swieczki i idzie walczyc... To troche bez sensu i powoduje ze inne zywiolki nie sa uzywane...

PROPOZYCJA
zywiol ziemi - duzy dmg z lapy i duzo hp ale bardzo slaby na magie
zywiol powietrza - maly dmg z lapy i srednie hp ale duza odpornosc na bronie (miecz tnie powietrze i na nic nie trafia)
zywilol wody - sredni dmg z lapy i male hp ale duza odpornosc na magie
zywiol ognia - maly dmg z lapy i srednie hp ale bardzo duza sila czarow

Z tego co obserwuje to zywioly i demony i tak nie biora udzialu w PVP wiec nie skopie to chyba balansu... A nieco urozmaici gre...
Jak dobrze wyjdzie to mag bedzie musial dobierac po 2 zywioly rozne zeby sie wzajemnie uzupelnialy...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Armil D'raven



Dołączył: 22 Paź 2007
Posty: 15 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:37, 07 Lis 2007 Powrót do góry

jak najbardziej za, z pewnoscia by to urozmaicilo pvp Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zasoova



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 21:40, 07 Lis 2007 Powrót do góry

E, ja tam czaruje ziemniaki albo wody Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Skreczi



Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 612 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 23:18, 07 Lis 2007 Powrót do góry

ale miedzy nimi jest różnica - opisana na uo.stratics
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kixar



Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...

PostWysłany: Czw 0:55, 08 Lis 2007 Powrót do góry

No w sumie mozna wziac na potrzeby CL to co jest tam napisane... chociaz przyznam sie ze nie do konca wszystko rozumiem ;] Ja dalem tylko propozycje ktorej glownym celem jest zwiekszenie uzytecznosci innych zywiolow...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Skreczi



Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 612 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 1:12, 08 Lis 2007 Powrót do góry

A czy to nie jest tak, ze to jest identycznie jak na OSI z żywiołami tutaj?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Salomon



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Czw 1:38, 08 Lis 2007 Powrót do góry

ogolnie przyzwance wszystkie sa do poprawy i to nie jest kwestia zroznicowania. Co do swieczek a innych, ja osobiscie na pvm wole powietrza zywce, niz swieczki


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mch88



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Czw 3:26, 08 Lis 2007 Powrót do góry

Wszelkie przywolance u maga jedynie przeszkadzaja w pvp z powodu swojej malej szybkosci (reakcji)...
Pewien sens istnieje tylko w czarowaniu 5 kal xenow co trwa bardzo dlugo, ale czasem sie przydaje 5 jaszczurow lawy...
Na poczatku 096 - pamietam, zywiolaki i demon byly ok.
Poruszaly sie szybciej niz postac bez mounta i mialy istotne znaczenie w pvp, natomiast teraz zbyt wolno podazaja za ofiara i czesto zacinaja sie po wydaniu im komendy.

Nawiazujac do tego co napisalem powyzej, wydaje mi sie Coltainie, ze moglbys przywrocic (naprawic) przywolance, zwlaszcza ze kazdy dmg uwalnia z paralizu (nawet ewentualnym kosztem oslabienia sily czarow w przypadku posiadania przywolanca).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Salomon



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Czw 23:40, 08 Lis 2007 Powrót do góry

hm mch sprawdz je, bo ostatnio czas reakcji mialy idealny - na testach z Flavem.

Problem jest innej natury:
Demon jest za slaby w porownaniu do zywiolow.
vof zywiola zabiera w pvp 2x dmg a demona 1x...

No i o wieeeeeeeeele za slaby jest smok necro. Demon zabija 2 pokoleji rzucane w niego - proponuje dodac mu zioniecie - tak jak ma to jego normalna, mobowa wersja o m/w polowie mocy oryginalnego (ok 2x dmg) + 1/2 hp czy wiekszy armor.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mch88



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pią 2:30, 09 Lis 2007 Powrót do góry

Salomon napisał:

No i o wieeeeeeeeele za slaby jest smok necro.

zauwaz ze necro ma tez inne czary, ktore sa wystarczajaco mocne.
Pierwsze pare sekund walki z necro i nie mam staminy... oczywiscie moge nosic czerwone ale po chwili znow bym jej nie mial. Do tego dochodzi pain spike ktory daje niezlego disturba magom.

Jesli mialyby byc wprowadzane jakies zmiany w nekro to tylko w kierunku jego oslabienia...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
drako



Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią 8:20, 09 Lis 2007 Powrót do góry

Zywiolaki nie powinny byc szybsze od graczy. Wogole przywolance nie powinny. Mi osobiscie nie podoba sie pomysl umozliwienia taktyki .zabij i zapomnij.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kixar



Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...

PostWysłany: Pią 8:58, 09 Lis 2007 Powrót do góry

Ale nikt z nas nie chce doprowadzic do czegos takiego... Chodzi o zbalansowanie tak zywiolow zeby mag musial kminic jaki zestaw zywiolow bedzie najkozystniejszy na danego przeciwnika...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
drako



Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią 9:14, 09 Lis 2007 Powrót do góry

Ok. Jesli nie ma zroznicowania zywiolow to byc powinno. Ale widze ze osoby wypowiadajace sie w tym temacie chca z przywolancow zrobic bron pvp a to nie jest ok. IMHO teraz jest ok bo silniejsze postacie nie maja problemow z zywiolami a slabsze maja szanse uciec. To powinna byc skuteczna bron tylko w pvm ale tez bez przesady.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Salomon



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pią 14:55, 09 Lis 2007 Powrót do góry

mch, necro jest zbalansowany... poprostu sa czary u necro - tak jak i u maga, przy ktorych powinno sie uciekac poza zasieg i tyle.

Zbijanie staminy dziala bardzo milo, ale nawet mi nie zjada on tym czarem 100% staminy po blesie, a dopiero przy 2 cascie tak robi.

Pain spike jest faktycznie mocny, ale tez nie jest czarem nie do ominiecia.

Ogolnie necro nie jest przegietym przeciwnikiem, tzn nie ma sytuacji ze gdzie jak widzisz cast necro xxx czaru, mozesz dac log out-a bo i tak masz zgon.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mch88



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pią 15:37, 09 Lis 2007 Powrót do góry

drako napisał:
Zywiolaki nie powinny byc szybsze od graczy. Wogole przywolance nie powinny. Mi osobiscie nie podoba sie pomysl umozliwienia taktyki .zabij i zapomnij.

Daleki jestem od uzywania takich taktyk ale przywolance szybsze od pieszej postaci moglyby skutecznie odwracac uwage przeciwnika od maga.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)