Autor |
Wiadomość |
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Sob 3:17, 14 Lut 2009 |
|
Michale ... amulety , pogromcy , kule ..... ba nawet cieszyl bym sie jakby alchemik mial byc obecny przy wlasnie jakiejs innej czynnosci ... czyli jako pomocnik innego craftera (jak skrypa kowalowi )
Ale nima nic ......
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Sob 3:38, 14 Lut 2009 |
|
moze jestem nie na czasie ale czy tych kul ktos uzywa ? z tego co czytalem to nie sa blesniete i maja randomowy efekt przy czarowaniu, czyli lepiej wziac dobra bron ze spellchannelingiem i 5 runkami. tak czy inaczej zmierzam do tego czy rzeczywiscie skryba moze wyciagnac wiecej kasy niz alchemik, albo ktory skill jest sens trzymac (osobiscie zaluje ze nie wykoxalem alchemii zamiast inskry gdy jeszcze skille szybko rosly - inskra przydala mi sie tylko po przeniesieniu postaci na clr i na poczatku do przepisywania zwojow, chociaz koniec koncow i tak gosti by skompletowal pierwsza ksiege sam;-))) wydaje mi sie ze teraz jednak alchemia jest przydatniejsza bo miksy przydaja sie caly czas, a inskra tylko do ladowania ksiegi (chociaz rzeczywiscie na alchemii ciezko zarobic ale na inskrypcji tez kokosow sie nie robi - najlepiej isc pvm, pvp zaniklo chyba O_o)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Sob 4:06, 14 Lut 2009 |
|
Alchemia jest przydatniejsza .... bo mixy sie zuzywa i trzeba nowe .... i zawsze tak bedzie dlatego tez zrobilem alchemie .... nawet kowalom po x latach gry konczy sie praca bo ludzie maja pixele i trzeba tylko je naprawiac.
Niemniej chodzi mi tu o jakies ciekawostki ..... te drobne rzeczy ..... dla ktorych warto trzymac skilla .... bo np szybciej zarobie kase na 10 kegow niz zbiore na nie ziola i beczki :> a znajomy alchemik zawsze sie znajdzie ... albo jakis mul O_o
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Algaron
Dołączył: 12 Kwi 2008
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Sob 10:48, 14 Lut 2009 |
|
Taki był plan by bycie skrybą (tak dla ludzi, głównym zajęciem skrybów było przepisywanie z jednej kartki na drugą) było zawodem w miarę stałym zamiast pracą dorywczą.
Kolega stracił runiaka to mu pomogę zrobić nowego.
Zresztą odchodzicie od tematu. Spójrzcie na nazwę. Już? Teraz odpowiedzcie:
Co zwoje mają do alchemii??
Jak już narzekacie, że alchemik nie ma co robić to wymyślcie co i wklejcie do propozycji. Skończy w końcu z równaniem wszystkiego w dół! W górę jest lepiej...
Ja proponuję następującą rzecz. Wprowadzić to co mówimy na próbny okres, załóżmy miesiąca. Zobaczyć jak to może wyglądać w praktyce i podjąć decyzję.
W info oficjalnym na forum i stronie dać wielki napis TYMCZASOWE, oraz adnotacje, że jeżeli ktoś boi się o swe kosmiczne pixele niech na miesiąc schowa je do banku. Bo mag ma 5-10% mocniejsze czary (3-7hp)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Solkin
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Sob 17:09, 14 Lut 2009 |
|
mojzes napisał: |
mam troche mieszane uczucia, obawiam się że magowie zaczną biegać tylko ze zwojami (robionymi przez muly) i nikt nie będzie chcial juz czarowac w sposob tradycyjny.
Poza tym jestem kategorycznie przeciw zmniejszaniu czasu castowania. Przeciez zwoj trzeba rozwiznac i przeczytac, a jak mag zna czar to wypowiada go z pamieci.
|
Jakby mag czarował z pamięci to nie musiał by łazić z księgą nie uważasz?
Po drugie mówimy przecież tu o scrollach expowych, prawda? A wiesz jak ciężko i długo robi się takie zwoje? Także nie licz na to, że wszyscy będą łazili z exp scrollami.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Algaron
Dołączył: 12 Kwi 2008
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Sob 18:38, 14 Lut 2009 |
|
Cytat: |
Po drugie mówimy przecież tu o scrollach expowych, prawda? |
Nie tylko.
W 1 wypowiedzi podałem, przykładowe wartości dla zwoju zwykłego i wersji exp.
Tylko, że przykładowe wartości będą musiały zostać w propozycji. Ponieważ nikt nie wykazał się inwencją w podaniu innych cyfr.
Ale cóż, niektórzy z ludzi są nie do przekonania. To trafiło na dogmat mitycznego balansu więc wszystko co zmienia w nim coś nie ma prawa istnieć. Choć i tak tego balansu nie było, nie ma i nie będzie. Dlaczego to inna sprawa.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Sob 23:39, 14 Lut 2009 |
|
Kolego, na serwerze wojów chcesz wprowadzić coś co pozwoli magowi zadać kilka punktów dmg więcej?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Algaron
Dołączył: 12 Kwi 2008
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Nie 14:10, 15 Lut 2009 |
|
Cóż wstępny zarys się w pewnym spodobał szefowi więc jakaś szansa jest. Także obecnie panuje dobra koniunktura dla magów. Wszystko wskazuje na dobry czas wstawienia propozycji. Oraz nikt nie znalazł jakiś silnych argumentów przeciw.
Kiedyś się pewnie dopakuje maga a uwali wojów. Jak się czyta starszą część forum to balans tutaj idzie na zasadzie fali. Raz to dopakowane raz to.
Kiedyś ponoć mag zadawał corp porem ponad 100 hp a nekro sam niszczył miasta.
Teraz za to wojownik zdaje 100+ hp za jedno uderzenie młotem bojowym. Do balansu zbliżył fakt, że teraz paladyn chyba w pojedynkę nie niszczy całego miasta...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Nie 17:22, 15 Lut 2009 |
|
Cytat: |
Teraz za to wojownik zdaje 100+ hp za jedno uderzenie młotem bojowym. |
To ja poprosze ten mlot bojowy :>
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Nie 17:37, 15 Lut 2009 |
|
Korg ja z takiego młotka będąc w niezłej skórzanej zbroi wyłapałem po 133 hp. I szczerze mówiąc nie pociesza mnie że jest to powodowane przez runy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Adellas
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Nie 17:47, 15 Lut 2009 |
|
Młot został juz udupiony, wiec nie macie sie juz czego bać
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Adellas dnia Nie 17:48, 15 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Algaron
Dołączył: 12 Kwi 2008
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Nie 17:52, 15 Lut 2009 |
|
Nie lepiej równać wszystko w górę do określonego poziomy zamiast kolejno wszystko udupiać?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
qooepi
Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Nie 18:04, 15 Lut 2009 |
|
Algaron, jesli wszystko bedziemy rownac w gore, nastapi taki paradoks jak na CL 3 gdzie zeby zabic kogokolwiek/cokolwiek trzeba bylo posiadac magika i smocza. Chcesz widziec wszystkich w artefaktach na nowej clce? Czy moze jednak.. albo ten artefakt bedzie potezny tyle ze gora 5 na serwie.. albo stanie sie 'zwykla bronia'.
Wiecej wiecej wiecej i noobek bedzie plakac ze nie moze zabic szkieleta. Mam nadzieje ze jasno to wyrazilem.
Lepiej rownac do rownosci, z rozsadkiem.. niz w gore czy w dol
Pozdrawiam
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez qooepi dnia Nie 18:05, 15 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Algaron
Dołączył: 12 Kwi 2008
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Nie 19:00, 15 Lut 2009 |
|
No rozsądek to podstawa.
Ludzie żalą się, że coś im uwalili. Jeżeli mają rację to niedługo będzie trzeba mieć skill i stat capa by solować orka
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Pon 0:35, 16 Lut 2009 |
|
Ja mam skill i statcap a taki ork strzelec jest udreka
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|