Autor |
Wiadomość |
Mirgentur
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gryfino
|
Wysłany:
Śro 19:01, 16 Kwi 2008 |
|
Taka mala propozycja savy sa przedluzane poprzez rosnaca ilosc itemkow... a gdyby tak gracze sami sukcesywnie zmniejszali ich ilość?? :
Zauwazyłem, że w domku mam od groma przedmiotow typu kolczyki, amulety pogromcy... wykonywane sa masowo by uzyskac expa. Szkoda wyzucac 6 mieszkow np. kolczykow tak po prostu do kosza bo a noz sie przyda kiedys...
i tu jest moja propozycja zrobic narzedzie o standardowej grafice (cokolwiek) ktorym by mozna bylo masowo np. po 10 (15, 20) niszczyc taki stuff z tym ze za kazde usuniecie takiej "paczki przedmiotow" mozna by uzyskac materialy wykorzystane do ich wyrobu w liczbie takiej jaka jest potrzebna do wyrobu x sztuk (x=(0,1,2,ile_ekipa_uzna_za_stosowne) - kochamy random ) takie cos zaobserwowalem u Algara jak sie bawil mlotkiem...
Kod: |
to raczej do Coltaina:
skryptowo mogloby to wygladac mniej wiecej tak:
wpisujac komende/uzywajac narzedzia wywolany zostanie celownik korzystajacy z fragmentu kodu .sortuj 3 wydzielalby z plecaka ustalona ilosc przedmiotow wskazanego typu (10,15,20 albo i wiecej)
po czym sprawdzone by zostaly materialy potrzebne do wyrobu danej zeczy. Zwrocony zostanie do plecaka komplet skladnikow :
y=(liczba_ustalona_przez_ekipe)
x = random(0,y)
zwrot = komplet * x ;
|
bede wdzieczny za komentarze i za wypowiedz Coltaina
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 19:16, 16 Kwi 2008 |
|
ale mnie czemu pytasz???
mi tam nie przeszkadza ilosc itemow ani dlugie savy
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 19:20, 16 Kwi 2008 |
|
czasu save by to chyba nieskróciło wielokrotnie, jesli ktoś chce wyrzuci smieci, (może więcej śmietników by sie zdało...) natomiast takie "pzretapianie" by ułatwiło kox ....więc neiwiem czy aby napewno to tak dobry pomysł....
*ed.* tak liczba uzyskanych po przerobieniu surowców byłaby mniejsza niż potrzebnych do wykonania, tu zgoda.
jednak jeśli teraz niema możliwości by z 4 wystruganych mieczy stolarz odzyskal drewno na 1 nastepny, to kiedy bedzie mogl...wystruga 5mieczy w ramach koxu a nie 4 jak dzis;]
Inna sprawa w jakich skilach crafterskich takie przerabianie jest "logiczne" o ile w krawiectwie i kowalstwie potrafie zrozumiec o tyle stolarz czy kamieniarstwie chyba odpada.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Amras dnia Czw 8:28, 17 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Mirgentur
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gryfino
|
Wysłany:
Śro 19:25, 16 Kwi 2008 |
|
chodzilo mi o wypowiedz typu czy da sie tak zrobic czy nie, jesli by sie dalo to czy jesli inni gracze popra taki pomysl albo zasugeruja jakies zmiany to czy widzisz mozliwosc wprowadzenia czy taz nie... i raczej spodziewalem sie Twojej wypowiedzi po wypowiedziach kilku graczy a nie tak odrazu
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
dish
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 19:29, 16 Kwi 2008 |
|
ale czas savu zostal naprawiony i trwa cale 4.5 sek wiec po co to?
masz kosz na smieci jak chcesz cos usunac
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mirgentur
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gryfino
|
Wysłany:
Śro 19:32, 16 Kwi 2008 |
|
@Armas nie chce nic mowic ale wspomniany system (zasada a nie liczby) dziala w kowalce jakos to nie do konca ulatwia koks poniewaz metoda polowienia baaardzo szybciutko maleje nam ilosc mozliwych itemow do wykonania...
przyklad:
niszczone itemy/ilosc max mozliwych itemow do wykonania z zwroconego materialu (przy zalozeniu zwrotu polowy)
1000/500
500/250
250/125
125/62
62/32
32/16
16/8
skrypt blokuje dalsze niszczenie ponizej 10 sztuk... takze po 4 cyklu ilosc przedmiotow jest smiesznie niska nie powinno to (przynajmniej moim zdaniem) nadwyrezyc gospodarki serwera
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
+
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Śro 19:59, 16 Kwi 2008 |
|
Niektórzy crafterzy wykonują jakieś kraniki czy strugają jakieś fajki Trzymają to bo kupili materiał na to i chcieliby to sprzedać, no ale NPC mają za mało kasy Problem rozwiązałby sie gdyby ludzie sprzedali co sie sprzedać da Itemy w skrzyniach bankowych przedstawiają dla graczy jakaś wartość, nie mogą spieniężyć przedmiotów to je trzymają Ja mam dożo kamieni w banku, nie mogę sprzedać wszystkich na raz, wiec sprzedaje po troszku, tylko ze więcej zbieram niż sprzedać się da we wszystkich miastach
Co do pomysłu, to jest dobry, bo gracze mogą odzyskać troszkę materiału, no ale co z przedmiotami z których nic sie odzyskać nie da? Ot choćby jakieś kryształy ognia czy lodu, lub mikstury odporności, mam tego duuuzo, nie sumuje sie to, nie odzyskam z tego materiału, wyrzucić szkoda bo trzeba było zabić mobka żeby to znaleźć
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Śro 20:20, 16 Kwi 2008 |
|
Tyle że przedmioty które się grupuje (typu zioła czy kamienie) raczej nie "zajmują" więcej miejsca czy jest ich 1 czy 1000. Zmienia się pewnie tylko wpis w tabeli odpowiadającej za ilość...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
+
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Śro 20:26, 16 Kwi 2008 |
|
I tu właśnie pojawia sie problem ze stackowaniem się kryształów, mixów odporności i innych takich dedów na zbrojki dla koni czy karjzegi
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Pikus--
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.
|
Wysłany:
Śro 23:10, 16 Kwi 2008 |
|
DLugie sejwy sa ok. Zawsze mozna bylo zjesc obiad :/
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
pavlp
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suszec
|
Wysłany:
Czw 7:29, 17 Kwi 2008 |
|
Podobno po wejściu nowej mapy niektóre przedmioty uzyskają atrybut "stackable" czyli nie będzie ich setki, tysiące, tylko sztuki. Problem sam zniknie przecież.
Jeśli chcesz niszczyć masowo to przeciągnięcie 20 przedmiotów do kosza na śmieci to nie jest żaden wysiłek.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Geom
Dołączył: 27 Cze 2007
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice
|
Wysłany:
Czw 7:58, 17 Kwi 2008 |
|
Z mojej strony powiem że wyekspediowałem do hasioka wszystko co wydawało mi się zbędne (nadwyżki broni, ciuchów itd) jeśli każdy uczyni podobnie, to na pewno będzie git.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
+
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Czw 10:27, 17 Kwi 2008 |
|
A ja nie będę wyrzucać zbrojek i broni, wole oddać nobom. Tak właśnie robie, co znajdę to oddaje nowym graczom, którzy sie bardzo cieszą jak coś dostaną. Wyrzucać też nie zamierzam kryształów, zawsze komuś sie przyda, nawet jak warte jest 2k to nie wyrzucę, bo mogę sprzedać
Właśnie dzięki takiemu podejściu, mogę nobom rozdawać kasę i zioła (i nie nobom też) a i sam nie kupuje ziół bo wszystko sobie sam nazbieram. A jak ktoś nawet po kamień sie nie schyla, który może sprzedać za 25 monet, to niech potem nie płacze ze nie stać go na to czy na tamto, a inni mają to czy owo Każdy może zarobić, wystarczy pomyśleć, sprzedawać to co ma jakaś wartość i nie wyrzucać masowo przedmiotów Ja tak robie i jakoś na jedzenie mi starcza
Problemem jest tu nie stackowanie sie przedmiotów, ale skoro na nowej mapie będzie lepiej to poczekamy na nową mapę
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Geom
Dołączył: 27 Cze 2007
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice
|
Wysłany:
Czw 11:35, 17 Kwi 2008 |
|
Hehe Plusiku, spoko, tylko gdyby byłoby 50 noobow to odemnie (do niedawna) mógłby dostać po kuszy i łuku i pewnie po parze butów. Pozbyłem się nadmiaru, zbytku, a młodszym graczom słurze pomocą wszelaką...bo wiem jak jest ciężko szczególnie jeśli się nie wywodzi z jakiejś ekipy. Znajądz życien napewno wielu graczy ma coś lub wiele cośów zbytecznego wartego jedynie umieszczenia w koszu. Szczedgólnie ze wlaśnie stać ich na nowe.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
J&C
Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: B-B
|
Wysłany:
Czw 11:43, 17 Kwi 2008 |
|
:] jestem za tym pomysłem ponieważ ułatwiłoby to usuwanie niepotrzebnych przedmiotów oraz możnaby było wykorzystać materiał jeszcze raz. Trochę to ułatwi kox ale myślę że odrobinkę. Jednak jest jedna moja inna propozycja :] zrobić uzyskiwanie 1/4 materiału a nie 1/2.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|