Autor |
Wiadomość |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 13:11, 22 Sie 2009 |
 |
wyszlo w innym temacie... zatem slucham waszych propozycji
chcecie system jak w cl3?
czy ten poprostu kolejny raz dostrajac?
czy likwidowac cos?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Sob 14:08, 22 Sie 2009 |
 |
1. wprowadzenie klas z cl3
- pm- 300 % skili magowych
- zm- nie wiecej niz 240 % bojowek
- bm- 240% i wiecej bojowek
- pw- zakaz magowych skili
- nekro- zakaz magowych, palka, wampira
- wampir- zakaz magowych, palka, nekro
- palek- zakaz magowych, wapa, nekro
2. wiaze sie to z tym ze trzeba wywalic runy, pogromcow, iskre, jakies kule, krysztaly. - w sumie niektore rzeczy do obgadania.
3. wprowadzic magiczne bronie- lvl-owe jak kiedys. 5 grup po 5 rodzajow (niektorzy wiedza o co mi chodzi)
4 w sumie powrot do cl3 jest dobry, ale na tym polu. jezeli to realne w sumie jest. AI mobow zostawic takie jak teraz ale system z cl3.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
kisiel
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 333
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 14:14, 22 Sie 2009 |
 |
dodam swoje 3 grosze
1. Wywalic bondy
2. Wywalic resa od zbrojek i niech ress skill bedzie uzyteczny (Ci co nie maja bo wywalili dostana np 50 na start ale musza udowodnic ze go mieli)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Sob 14:18, 22 Sie 2009 |
 |
tak zapomnailem o tym, wywalic resa zbrojowego.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Aiedail
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 797
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Sob 14:20, 22 Sie 2009 |
 |
Ad 2 res ze zbrojek bez run i tak mało daje, więc może zostawić albo zmniejszyć. Dodając do tego mob info które zrobił Colt będzie się wybierać zbroje pod rodzaj potwora
Z moich rzeczy:
- przywrócić wymagania statowe na itemki (np. 60 str na płytę)
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Aiedail dnia Sob 14:21, 22 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
kosturek
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Sob 14:24, 22 Sie 2009 |
 |
A czy runiaki bronie będa wymieniane na magiki??? I co z zbrojami w runach??? oddane zostaną w expach czy poprostu skup? System cl 3 był wybalansowany. Do tego co mówili poprzednicy. Do obgadania sprawa z specjalami dla mnie mogą zostać ale nie wiem jak wpłynie to na balans. Pm BEZ zbroi a nie jak teraz, że w skórach lata. No i najlepiej ten skup/wymiana itemów runicznych zrobić. A naprzykład jeśli przez miesiąc tego nie zrobi to zniwelować ich moc do expa i tyle.. A i ewentualnie wipe jeśli nie będzie sie chciało ekipie babrać przy wymianie itemów.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kosturek dnia Sob 14:25, 22 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Sob 14:30, 22 Sie 2009 |
 |
jezeli to mialoby byyc wprowadzone... to moim zdnaiem zadych wymian. wipe i lecimy na nowym systemie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
kisiel
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 333
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 14:38, 22 Sie 2009 |
 |
Jesli powrot do starego balansu to wipe itemow... wedlug mnie mogly by zostac domki bo z tym idzie sie ostro nameczyc.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
kosturek
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Sob 14:59, 22 Sie 2009 |
 |
Offtop. Kisiel oddaj kredki. Ontop. Niektórzy nie mają domków więc czemu maja być poszkodowani??? Wipe i już.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
cienki90
CLFE-Seer Team
Dołączył: 29 Lut 2008
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Sob 15:11, 22 Sie 2009 |
 |
Przepraszam was bardzo czy domki maja wpływ na balans pvp? Zgodzę się co do broni i zbroi, ale najlepiej jakaś wymiana (za runę 30k) już nie liczę materiału. Tylko trzeba pomyśleć jak zarządzić wymiany
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Qler
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów
|
Wysłany:
Sob 15:14, 22 Sie 2009 |
 |
A jak bedzie wipe i juz to ci z domkami beda poszkodowani.
Kupa kasy w domki idzie, wiesz?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
kisiel
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 333
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 15:27, 22 Sie 2009 |
 |
kosturek zabiles mnie ;]]]]]]] Ci co nie maja beda poszkodowani bo dalej nie beda miec domkow...
- co do wymiany runicznych to jestem przeciw, (tez mam kilka runicznych) ale badzmy cos w plecy z tego wipe
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kisiel dnia Sob 15:30, 22 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Sob 15:57, 22 Sie 2009 |
 |
nie offtopicujcie. temat o pvp jest a nie o kredkach, wipie itp. wipe to jedna z mozliwosci jezeli zostanie przyjety inny system.
Colt dodaj ankiete jakoms- albo w sumie pozcekaj na wiecej propozycji. bno jak narazie to tylko moja jest.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Tymmo
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Sob 16:22, 22 Sie 2009 |
 |
Tak wiem że to znacznie więcej roboty ale jak już robić od zera to..
Wybieramy co ciekawsze klasy z kanonu rpg i dostrajamy je do warunków UO
(Efekt ten sam mamy sztywne buildy postaci które łatwiej balansować względem siebie)
Przy tworzeniu postaci wybieramy klasę (opcjonalnie możliwość zmiany ale wtedy skille spadają)
Na starcie dostajemy skille które dana klasa MUŚI posiadać
Na przykładzie wojownika (bo to najprostszy)
Bojówka
Taktyka
Anatomia
Parry
Res
Heal
Wolne miejsce na craft
No i taka postać może biegać w ciężkiej zbrojce a dodatkowo można jej dać jakiś bonus do wytrzymałości
Barbarzyńca? (zwał jak zwał wojak w lekkiej zbrojce)
Bojówka
Taktyka
Anatomia
(Tu coś wstawić)
Res
Heal
Wolne miejsce na craft
Taki jegomość nosi tylko zbroje skórzane więc jest mało odporny ale nadrabia siła ciosu (tylko broń 2h + bonus do dmg)
Łotrzyk (skillcapa brak więc będzie naciągane)
Fencing
Taktyka
Anatomia
Hid/stealth (tak tak dla potrzeb klasowych można zrobić jeden skill)
Res
Poisoning
Snooping/Stealing
Ataki z zaskoczenia + pois stanowią o sile tej klasy bla bla bla nosi lekką zbroje i wkurza ludzi w bankach.
Na podstawie paladyna można zrobić kapłana rodem z AD&D (kapłan o tyle lepszy ze może być zły) a magowie to temat rzeka..
ps. pisane niemal z biegu więc wybaczcie wszystkie babole itd
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tymmo dnia Sob 16:30, 22 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Sob 19:01, 22 Sie 2009 |
 |
mozna "pogodzic" cl3 z cl4 przerabiajac obecne zbroje i bronie.:
wywalajac naturalny res ze zbrojek, zostawiajac tylko res od run. Natomiast bronie z runami dzialaly by jak magiki z ta roznica ze odpowiednie runy w zbroi chronily by przed odpowiednia bronia
wygladalo by to m/w tak:
mam miecz z runami ognia, przeciwnik ma zbroje z runami ognia = moj miecz ma potencjal bojowy wykalaczki (w pudelku)
z kazdym zywiolem byloby tak samo, czyli kazda wbita runa w bron odpowiada "poziomowi" magola, a kazda runa w zbroi odpowiednio te obrazenia redukuje
------------------------------------------------------------
--->ResistingSpells jako skill wymagany dla postaci walczacej, chroni przed magia (Magery )
------------------------------------------------------------
Wywalenie specjali:
niektore wlasciwosci broni wpisane procentowo, (do przejrzenia stare skrypty, nie chce podawac przykladowych wartosci bo sie nie znam )
czyli:
-wrestling szansa na disarm i uniki
-bronie 2h z wylaczeniem kijkow, krotkiego luku, kusz, (wlocznia chyba tez byla grywalna na koniu) - znaczne ograniczenie dmg na wierzchu oraz duza szansa na upadek z konia
-wiekszosc broni 2h (do walki wrecz)- zwiekszona szansa na zrzucenie przeciwnika z konia
-poison dla fenca (z wylaczeniem piki) i swordow (z wylaczeniem halabardy i berdysza) z szansa na trucie zalezna od skilla
--------------------------------------------------------------
przywrocenie .walka 1/ .walka 0 <- wiadomo chyba o co chodzi )
czyli w skrocie: mozliwosci wyboru pozycji naszej postaci: ofensywna/defensywna, wieksze obrazenia kosztem obrony i na odwrot, odpowiednie uzywanie tej komendy bylo trudniejsze niz wciskanie specjali
--------------------------------------------------------------
KLASY POSTACI:
(crowd opisal)
Warrior (wojownik + tamming/magia)
Pure Warrior (wojownik bez zadnych skilli wspomagajacych, z anatomia+taktyka+bojowki = 300%)
Pure Mage ( 230% magowych skilli chyba bylo)
Mage ( nie wiecej niz 240% bojowek)
Battle Mage ( powyzej 240 % bojowych)
Necromancer *
+
Druid *
Paladin (
Wampire ( palek i wampir do laczenia z magia lub walka w podstawowych typach klas : zm + pal/wamp, woj + pal/wamp)
*nie wiem co z hybrydami(mieszanie z magia) druida oraz nekro ale o ile chodzi o druida to uwazam ze powinien funkcjonowac jako czysta klasa (odpowiednio wzmocniony z naciskiem na dobre leczenie) + ewentualnie tamming, to w sprawie nekromanty uwazam podobnie (tzn jako klasa samoistna) ale nie chcialem pisac tego wprost bo wiem ze pare osob ma hybrydy i tutaj moga sie pojawic flamy na te propozycje. Jezeli zmiany mialy by wejsc to nalezaloby postawic 2-4 tygodniowe ultimatum hybrydom w formie okresu przejsciowego na wybranie MAGE / Necro.
-------------------------------------------------------
wywalenie skilli rzednych (max. 100%)
-------------------------------------------------------
wypisalem pare propozycji, nie wchodzilem w szczegoly bo wszystko jest pewnie w starych skryptach.
propozycja zawarta w pierwszym akapicie jest pewnym pomyslem na zastapienie wipe i uklonem w strone crafterow.
mysle ze robienie wipa nie powinno w ogole wchodzic w rachube bo podejrzewam ze ludzie ktorzy loguja sie rzadko straca resztke checi do grania jakby musieli zaczynac od nowa przy i tak ograniczonych mozliwosciach czasowych
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mch88 dnia Sob 19:02, 22 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
|