Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 uproszczenie pvp Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 13:11, 22 Sie 2009 Powrót do góry

wyszlo w innym temacie... zatem slucham waszych propozycji

chcecie system jak w cl3?

czy ten poprostu kolejny raz dostrajac?

czy likwidowac cos?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
CrowD



Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Sob 14:08, 22 Sie 2009 Powrót do góry

1. wprowadzenie klas z cl3
- pm- 300 % skili magowych
- zm- nie wiecej niz 240 % bojowek
- bm- 240% i wiecej bojowek
- pw- zakaz magowych skili
- nekro- zakaz magowych, palka, wampira
- wampir- zakaz magowych, palka, nekro
- palek- zakaz magowych, wapa, nekro
2. wiaze sie to z tym ze trzeba wywalic runy, pogromcow, iskre, jakies kule, krysztaly. - w sumie niektore rzeczy do obgadania.
3. wprowadzic magiczne bronie- lvl-owe jak kiedys. 5 grup po 5 rodzajow (niektorzy wiedza o co mi chodzi)
4 w sumie powrot do cl3 jest dobry, ale na tym polu. jezeli to realne w sumie jest. AI mobow zostawic takie jak teraz ale system z cl3.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kisiel



Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 333 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:14, 22 Sie 2009 Powrót do góry

dodam swoje 3 grosze
1. Wywalic bondy
2. Wywalic resa od zbrojek i niech ress skill bedzie uzyteczny (Ci co nie maja bo wywalili dostana np 50 na start ale musza udowodnic ze go mieli)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
CrowD



Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Sob 14:18, 22 Sie 2009 Powrót do góry

tak zapomnailem o tym, wywalic resa zbrojowego.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Aiedail
CLFE-Seer Team


Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 797 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Sob 14:20, 22 Sie 2009 Powrót do góry

Ad 2 res ze zbrojek bez run i tak mało daje, więc może zostawić albo zmniejszyć. Dodając do tego mob info które zrobił Colt będzie się wybierać zbroje pod rodzaj potwora Wink

Z moich rzeczy:
- przywrócić wymagania statowe na itemki (np. 60 str na płytę)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Aiedail dnia Sob 14:21, 22 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
kosturek



Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 545 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Sob 14:24, 22 Sie 2009 Powrót do góry

A czy runiaki bronie będa wymieniane na magiki??? I co z zbrojami w runach??? oddane zostaną w expach czy poprostu skup? System cl 3 był wybalansowany. Do tego co mówili poprzednicy. Do obgadania sprawa z specjalami dla mnie mogą zostać ale nie wiem jak wpłynie to na balans. Pm BEZ zbroi a nie jak teraz, że w skórach lata. No i najlepiej ten skup/wymiana itemów runicznych zrobić. A naprzykład jeśli przez miesiąc tego nie zrobi to zniwelować ich moc do expa i tyle.. A i ewentualnie wipe jeśli nie będzie sie chciało ekipie babrać przy wymianie itemów.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kosturek dnia Sob 14:25, 22 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
CrowD



Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Sob 14:30, 22 Sie 2009 Powrót do góry

jezeli to mialoby byyc wprowadzone... to moim zdnaiem zadych wymian. wipe i lecimy na nowym systemie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kisiel



Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 333 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:38, 22 Sie 2009 Powrót do góry

Jesli powrot do starego balansu to wipe itemow... wedlug mnie mogly by zostac domki bo z tym idzie sie ostro nameczyc.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kosturek



Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 545 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Sob 14:59, 22 Sie 2009 Powrót do góry

Offtop. Kisiel oddaj kredki. Ontop. Niektórzy nie mają domków więc czemu maja być poszkodowani??? Wipe i już.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
cienki90
CLFE-Seer Team


Dołączył: 29 Lut 2008
Posty: 362 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Sob 15:11, 22 Sie 2009 Powrót do góry

Przepraszam was bardzo czy domki maja wpływ na balans pvp? Zgodzę się co do broni i zbroi, ale najlepiej jakaś wymiana (za runę 30k) już nie liczę materiału. Tylko trzeba pomyśleć jak zarządzić wymiany Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Qler



Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 521 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów

PostWysłany: Sob 15:14, 22 Sie 2009 Powrót do góry

A jak bedzie wipe i juz to ci z domkami beda poszkodowani.
Kupa kasy w domki idzie, wiesz?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kisiel



Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 333 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 15:27, 22 Sie 2009 Powrót do góry

kosturek zabiles mnie ;]]]]]]] Ci co nie maja beda poszkodowani bo dalej nie beda miec domkow... Smile

- co do wymiany runicznych to jestem przeciw, (tez mam kilka runicznych) ale badzmy cos w plecy z tego wipe


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kisiel dnia Sob 15:30, 22 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
CrowD



Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Sob 15:57, 22 Sie 2009 Powrót do góry

nie offtopicujcie. temat o pvp jest a nie o kredkach, wipie itp. wipe to jedna z mozliwosci jezeli zostanie przyjety inny system.

Colt dodaj ankiete jakoms- albo w sumie pozcekaj na wiecej propozycji. bno jak narazie to tylko moja jest.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Tymmo



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 252 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 16:22, 22 Sie 2009 Powrót do góry

Tak wiem że to znacznie więcej roboty ale jak już robić od zera to..
Wybieramy co ciekawsze klasy z kanonu rpg i dostrajamy je do warunków UO
(Efekt ten sam mamy sztywne buildy postaci które łatwiej balansować względem siebie)

Przy tworzeniu postaci wybieramy klasę (opcjonalnie możliwość zmiany ale wtedy skille spadają)
Na starcie dostajemy skille które dana klasa MUŚI posiadać


Na przykładzie wojownika (bo to najprostszy)
Bojówka
Taktyka
Anatomia
Parry
Res
Heal
Wolne miejsce na craft


No i taka postać może biegać w ciężkiej zbrojce a dodatkowo można jej dać jakiś bonus do wytrzymałości

Barbarzyńca? (zwał jak zwał wojak w lekkiej zbrojce)
Bojówka
Taktyka
Anatomia
(Tu coś wstawić)
Res
Heal
Wolne miejsce na craft

Taki jegomość nosi tylko zbroje skórzane więc jest mało odporny ale nadrabia siła ciosu (tylko broń 2h + bonus do dmg)

Łotrzyk (skillcapa brak więc będzie naciągane)
Fencing
Taktyka
Anatomia
Hid/stealth (tak tak dla potrzeb klasowych można zrobić jeden skill)
Res
Poisoning
Snooping/Stealing

Ataki z zaskoczenia + pois stanowią o sile tej klasy bla bla bla nosi lekką zbroje i wkurza ludzi w bankach.

Na podstawie paladyna można zrobić kapłana rodem z AD&D (kapłan o tyle lepszy ze może być zły) a magowie to temat rzeka..

ps. pisane niemal z biegu więc wybaczcie wszystkie babole itd


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tymmo dnia Sob 16:30, 22 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
mch88



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Sob 19:01, 22 Sie 2009 Powrót do góry

mozna "pogodzic" cl3 z cl4 przerabiajac obecne zbroje i bronie.:
wywalajac naturalny res ze zbrojek, zostawiajac tylko res od run. Natomiast bronie z runami dzialaly by jak magiki z ta roznica ze odpowiednie runy w zbroi chronily by przed odpowiednia bronia

wygladalo by to m/w tak:

mam miecz z runami ognia, przeciwnik ma zbroje z runami ognia = moj miecz ma potencjal bojowy wykalaczki (w pudelku)

z kazdym zywiolem byloby tak samo, czyli kazda wbita runa w bron odpowiada "poziomowi" magola, a kazda runa w zbroi odpowiednio te obrazenia redukuje
------------------------------------------------------------
--->ResistingSpells jako skill wymagany dla postaci walczacej, chroni przed magia (Magery )
------------------------------------------------------------

Wywalenie specjali:
niektore wlasciwosci broni wpisane procentowo, (do przejrzenia stare skrypty, nie chce podawac przykladowych wartosci bo sie nie znam Smile )
czyli:
-wrestling szansa na disarm i uniki
-bronie 2h z wylaczeniem kijkow, krotkiego luku, kusz, (wlocznia chyba tez byla grywalna na koniu) - znaczne ograniczenie dmg na wierzchu oraz duza szansa na upadek z konia
-wiekszosc broni 2h (do walki wrecz)- zwiekszona szansa na zrzucenie przeciwnika z konia
-poison dla fenca (z wylaczeniem piki) i swordow (z wylaczeniem halabardy i berdysza) z szansa na trucie zalezna od skilla

--------------------------------------------------------------
przywrocenie .walka 1/ .walka 0 <- wiadomo chyba o co chodzi Smile)

czyli w skrocie: mozliwosci wyboru pozycji naszej postaci: ofensywna/defensywna, wieksze obrazenia kosztem obrony i na odwrot, odpowiednie uzywanie tej komendy bylo trudniejsze niz wciskanie specjali
--------------------------------------------------------------

KLASY POSTACI:
(crowd opisal)
Warrior (wojownik + tamming/magia)
Pure Warrior (wojownik bez zadnych skilli wspomagajacych, z anatomia+taktyka+bojowki = 300%)
Pure Mage ( 230% magowych skilli chyba bylo)
Mage ( nie wiecej niz 240% bojowek)
Battle Mage ( powyzej 240 % bojowych)
Necromancer *
+
Druid *
Paladin (
Wampire ( palek i wampir do laczenia z magia lub walka w podstawowych typach klas : zm + pal/wamp, woj + pal/wamp)

*nie wiem co z hybrydami(mieszanie z magia) druida oraz nekro ale o ile chodzi o druida to uwazam ze powinien funkcjonowac jako czysta klasa (odpowiednio wzmocniony z naciskiem na dobre leczenie) + ewentualnie tamming, to w sprawie nekromanty uwazam podobnie (tzn jako klasa samoistna) ale nie chcialem pisac tego wprost bo wiem ze pare osob ma hybrydy i tutaj moga sie pojawic flamy na te propozycje. Jezeli zmiany mialy by wejsc to nalezaloby postawic 2-4 tygodniowe ultimatum hybrydom w formie okresu przejsciowego na wybranie MAGE / Necro.

-------------------------------------------------------
wywalenie skilli rzednych (max. 100%)
-------------------------------------------------------

wypisalem pare propozycji, nie wchodzilem w szczegoly bo wszystko jest pewnie w starych skryptach.
propozycja zawarta w pierwszym akapicie jest pewnym pomyslem na zastapienie wipe i uklonem w strone crafterow.
mysle ze robienie wipa nie powinno w ogole wchodzic w rachube bo podejrzewam ze ludzie ktorzy loguja sie rzadko straca resztke checi do grania jakby musieli zaczynac od nowa przy i tak ograniczonych mozliwosciach czasowych


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mch88 dnia Sob 19:02, 22 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)