Autor |
Wiadomość |
Morgrim
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Nie 9:44, 23 Sie 2009 |
 |
co z przepisami? Działa np. cios kuli ognia, szybkosc zamachu? bizuta z resami zbędna? średnio mi się widzi ten wasz stary system
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
Arivald z Wybrzeża
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Nie 9:52, 23 Sie 2009 |
 |
Przepisy mają przetrwać ale zostały "zoffowane" na faze testów. Los biżuterii nie jest mi wiadomy
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Nie 9:54, 23 Sie 2009 |
 |
przepisy moga zostac... ale nie wszystkie niestety. mozna z tego wykonywac magiki tez jakies inne, ale w tym przypadku bedzie to jeszcze trudniejsze. tak zeby nie bylo tych magikow na peczki znow.
np. pzrepis kuli ognia. - z broni exp wykonujemy magika z okreslonymi skladnikami (wiecej i trudniejsze do zdobycia). wykonanie- bron- miecz kuli odnia [wykonany przez XXX] zadaje obrazenia takie jak exp + % szany (jak bylo teraz) obrazen od ognia (resowalne). ale taka bron przy umagcznianiu mialaby tez jakis % na zniszczenie sie. dodatkowo mozna w nia wkladac runy i w ten sposob bedzie to magik z + od kuli ognia. ale przy wbijaniu run tez % na zniszczenie sie pzredmiotu przy kazdej probie wkucia. ciezkie do wykonania ale silne.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Nie 9:56, 23 Sie 2009 |
 |
aha, co do bizuteri to mozglaby ona dodawac + w postaci hp, mana, ar. jakis kamien odpowiedzailny za jakis plus. takie artefakty w pewnym sensie. tez ciezkie do zrobienia zeby uniknac tysiac takich rzeczy.
np. pierscien zrobiony z szafira dawalby + 5 do many zwykly, a exp +10 do many.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Qler
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów
|
Wysłany:
Nie 11:02, 23 Sie 2009 |
 |
CrowD - wywalaj sobie z pvp, w pvm nie ruszaj.
NIech jakis tam umagicznienia czy runy nie dzialaja przy biciu postaci i koniec. (nie, nie mam ton umagicznionego runicznego sprzetu)
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Qler dnia Nie 11:03, 23 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
merq
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Pon 15:13, 24 Sie 2009 |
 |
A co z łukami? czy przywrócony zostanie dawny system łucznictwa ? (bez strzelania w biegu i z możliwością strzelania na 2 ekrany z niektórych broni?). Osobiście byłbym za tym by strzelanie w biegu było możliwe tylko z "krótkimi łukami" a jednocześnie było by niemożliwe strzelanie z nich na 2 ekrany. Natomiast resztą łuków (długi łuk, drowi itp.) można by strzelać na 2 ekrany, natomiast bez możliwości strzelania w biegu.
Alternatywnie można by wogóle usunąć możliwość strzelania w biegu (cały system łucznictwa z cl3), bo w odniesieniu do starych klas takich jak pm, czy zm możliwość strzelania w biegu (kiedy pm i zm są na 1 - 2,3 hity) była by za dużym dopakowaniem łucznika.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 18:00, 26 Sie 2009 |
 |
zerkam, ogladam, patrze... no i nie widze tego upragnionego przez Was pvp...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Śro 19:23, 26 Sie 2009 |
 |
Bo popelniles taktyczny blad, teraz kazdy zaszyl sie w swojej samotni i makruje forensic (niezaleznie od tego czy mu do czegos potrzebny czy nie ;])
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Śro 20:14, 26 Sie 2009 |
 |
Coltain napisał: |
zerkam, ogladam, patrze... no i nie widze tego upragnionego przez Was pvp... |
co zostalo wprowadzone z 095 ? o ile mi wiadomo na razie magia, klasy magowe i wylaczone specjale oraz res ze zbrojek.
czyli jak narazie mamy rozbebeszony/rozbabrany/rozbalansowany system z CLFE.
czekam na wprowadzenie komendy .walka, zmiany w sile broni, dostosowanie sily czarow, zmiane w hp postaci (hp=str+anata/10[anata/5 dla pw]) i informacje o tym,
ew. jestem chetny do zabrania na jakas wyspe z paroma innymi postaciami i testowanie polaczone z wdrazaniem ww zmian.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 20:59, 26 Sie 2009 |
 |
nie chce kopiowac tamtego systemu w 100% i nie zamierzam
dostosowanie sily czarow? masz stricto to co miales na 095 i taki poziom zostanie co do 1 dmg
co do sily broni... myslimy, zastanawiamy sie i... to tyle narazie... moze kiedys sie skusimy cos tam podregulowac... a moze nie..
.walka i hp jw.
PW - no i co ze tego nie ma, to juz zw nie moga pvpowac?
co do testow... od tego macie pvp... chyba
no i nie mam pojecia jakie informacje Ci jeszcze potrzebne,
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
kisiel
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 333
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 21:11, 26 Sie 2009 |
 |
a co z resem? bo jakos dziwnie ;P
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Śro 21:16, 26 Sie 2009 |
 |
Coltain napisał: |
nie chce kopiowac tamtego systemu w 100% i nie zamierzam
|
narazie jest moze 10%
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 21:31, 26 Sie 2009 |
 |
res pvp jest jak na 095 (kopiuj wklej)
mch, i moze na tych 10% nawet zostac...
dzis ogladalem walki z turnieju pvp na clr i z odwaga stwierdzam, ze wieje nuda...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Czw 6:41, 27 Sie 2009 |
 |
wcale nie wieje... pozatym pvp na clr jest dynamiczne... walki nie trwaja po 20-30. mozna pasc w 10 sec doslownie a mozna walczyc z 5 min. ale nie 20....
twoj turniej pokazal jak wyglada teraz balans... nekro jest silne... mag jest sredni, woj nie ma szans ani z 1 ani z 2. moje walki z rawew trwaja po 30 min. to na jakie pvp ja mam wychodzic? zeby pobiegac w kolko z gosciem, stracic pol kega mixtow? i zadne z nas nie miec z tego zadnej satysfakcji...
1 h bronia nic nie robie ani nekro ani bmeowi i zmemowi. 2 h bron jest nie grywalna w pvp z 2 powodow.
1. zadna bron nie ma dismounta
2. bola nie dziala
co za tym idzie nie jest w stanie zrzucic z wierzcha nikogo i moge sobie za nim biegac a on bedzie mnie paralizowal i walil czarami. na clr woj z bronia 2 h kara ostro...
jezeli masz zamiar wprowadzic 10 % tego co bylo.. to lepiej wroc do tego co bylo.. mniej klopotu, mniej roboty a walki i tak trwaly tyle samo czasu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 6:48, 27 Sie 2009 |
 |
co do clr... to padnieszjak Ci 2 razy wejdzie syf z broni magicznej, tam nawet 2 na 2 ganiali sie 15 minut po arenie (:booring:)
co do systemow - to co wymieniacie (bole , PW, zrzucanie z wierzcha czarem, własnosci broni...) beda wprowadzone... jednakze z mojego punktu widzenia stanowia one hmm. 5% balansu
no i wypraszam sobie jakies "fochy" z wracaniem...
albo zachowujesz sie jak mezczyzna albo nim nie jestes...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|