Autor |
Wiadomość |
Algar Everest
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 6:58, 10 Wrz 2007 |
|
Propozycja następująca: Aby w umagicznianiu przedmiotów umiejętnością wspomagającą (niezależnie od tego w jakim craftingu umagiczniamy) było Item Identification (tu się kłania też wspólny crafting oczywiście). Aktualnie exp czy też I/II rzędność skilla Item Identification nie ma zdaje się żadnego zastosowania, a tak pomagałby on w umagicznieniach, po prostu większa szansa na wyższe procenty.
Od razu zaznacze - nie mam Item Identification i nie zamierzam się go uczyć, jedynie mnie tak rano naszło...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 6:59, 10 Wrz 2007 |
|
podoba mi sie to
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
XurtVers
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss
|
Wysłany:
Pon 7:05, 10 Wrz 2007 |
|
No ja tez za, pomysl mysle dobry, ugrywalnia nieco skill, wspomaga wspolne craftowanie (bo nie wierze ze kazdy crafter bedzie koxal nagle ItemID)... Pomysl IMO jak najbardziej OK.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
badgerman
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 11:44, 10 Wrz 2007 |
|
pomysł dobry o ile nagle sie nie okaże że do umagicznienia broni potrzeba craftera i identora... Jeżeli osoba z ItemID ma dawać tylko możliwość dopału, to ok, jak nie, to przeciw
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nobono
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 12:51, 10 Wrz 2007 |
|
Jak na mnie brzmi dobrze.
Nie mam ID, mieć na 99% nie będę ale podział sama kowalka=zwykła broń, kowalka + inskr = 45%szansy, bs+inskr+ID=75% szansy uważam za dość sensowny.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
XurtVers
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss
|
Wysłany:
Pon 13:22, 10 Wrz 2007 |
|
Nobono chyba chodzi tu raczej o umagicznienia przepisowe a nie wbijanie run - ale przyznam ze tu tez mogloby to byc dobre :]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
krell
Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pon 13:26, 10 Wrz 2007 |
|
Świetny pomysł. Rozumiem Algar, ze masz już kogoś na podorędziu?
Wyższe procenty? Chyba najlepsze rozwiazanie.
Bez II do pewnego progu mogą zostać umagicznione przedmioty; z II dolny i górny próg się podwyższa (widząc dotychczasowe umagicznienia proponuję nie więcej niz o 3-4%).
Zresztą proponuję wogóle nie podwyższać górnego progu-wydaje mi się, że te chyba 15% to i tak naprawdę dużo, lecz obniżyć umagicznianie podtsawowe do np. 11%, a craftera z II do 15%. Tyle.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Algar Everest
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 13:34, 10 Wrz 2007 |
|
Jak tak spojrzę na te procenty, to myślę, że dobrym rozwiązaniem byłoby:
skill - wartosc Item Identification
plus - plus do procentów w umagicznieniu
10 expa w skilu traktujemy jak + 1 do skila
Kod: |
skill | plus
-------------------
<30 | 0
30-50 | 0-1
50-70 | 0-2
70-80 | 1-2
80-90 | 1-3
90-100 | 1-4
100-110 | 2-4
110-115 | 2-5
115-120 | 3-5
120 | 4-5
|
Edit: Bierzemy przedziały z lewej domknięte z prawej otwarte
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Algar Everest dnia Pon 15:25, 10 Wrz 2007, w całości zmieniany 4 razy
|
|
|
|
Nobono
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 13:35, 10 Wrz 2007 |
|
Temat to "Umagicznianie - skill wspomagajacy?", jak na mnie to właśnie dodawanie run to umagicznianie, no ale możliwe że źle rozumiem, już jakiś czas nie miałem okazji się tym interesować... Ale niezależnie od typu nadania przedmiotowi właściwości dodatkowych uważam że to ciekawa i dobra zmiana.
Mam tylko jedną obawę związaną z całym wspólnym craftowaniem, ale na razie nie będę snuł moich mrocznych wizji ;P
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
krell
Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pon 13:36, 10 Wrz 2007 |
|
Algar zadziwisz mnie. Całkiem ciekawa propozycja.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Algar Everest
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 15:26, 10 Wrz 2007 |
|
Zmiana w propozycji tabelki, patrzeć proszę mój post wyżej.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Flavius
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 15:58, 10 Wrz 2007 |
|
Algar 120% skila ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
XurtVers
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss
|
Wysłany:
Pon 16:02, 10 Wrz 2007 |
|
czytalbys dopiski Flafi ;p napisal przeciez ze kazde 10 expa jest traktowane jak +1 skilla ;p
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez XurtVers dnia Pon 16:14, 10 Wrz 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Flavius
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 16:09, 10 Wrz 2007 |
|
pseprasam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Siltris
Dołączył: 30 Sie 2007
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Pon 19:32, 10 Wrz 2007 |
|
Takie male pytanko a czasami niema skila umagicznienie czy cos w tym stylu pamietam ze na SOA super wypas pro server ale to tylko btw taki skill bylnormalnie w skillsach. ale jak najbardziej mi sie podoba i za
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|