 |
|
Poll :: Co Wy na to ? |
Popieram |
|
55% |
[ 5 ] |
Przeciw ( prosze napisac powod ) |
|
44% |
[ 4 ] |
|
Wszystkich Głosów : 9 |
|
Autor |
Wiadomość |
Bran
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 23:15, 09 Paź 2009 |
 |
A wiec .. wpadlem na taki maly pomysl , mowiac krotko :
Proponuje aby dalo sie wzmocnic umagicznienia.
Jak wiadomo , mamy umagicznienia uniwersalne - typu wszechstronnosc , celnosci , zamachu
oraz sa tez umagicznienia jednego TYPU A np. piorun , kuli ognia ktore nie moga byc razem na jednej broni.
I tu jest moja propozycja ! :
proponuje dodac TYP B i TYP C
byly by to calkiem osobne przepisy ktore bylo by ciezko znalesc, mozna by przepis na Typ B albo Typ C dac do jakiego chempiona albo za nagrode w turnieju badz za fajny rpg.
Przedstawie to na przykladzie co mi chodzi po glowie :
Dajmy na to ze :
Typ A --> Typ B --> Typ C
Piorun --- Grom ---- Burza
Posiadamy w broni umagicznienie TYPu A - Piorun i chcielibysmy wzmocnic te umagicznienie na TYP B tego gatunku czyli Gromu.
Aby umagicznic na Typ B kowal ( albo inny crafter ) musialby rowniez znac przepis na Typ A tego gatunku. Czyli jezeli kowal chce umagicznic na Grom , musi rowniez znac przepis na Piorun.
Koszt umagicznienia Typu B bylby 2x skladniki Typu A. Czyli 2 sztaby zlota i wszystkie inne skladniki 2x. A przy zmianie na Typ C 3x koszt Typu A. Przy zmianie na Typ B albo Typ C byla by ponownie losowana procentowa wartosc tego umagicznienia . Czyli np. Piorun 10% to przy zmianie na Typ B moze byc Grom 3% albo rownie dobrze Grom 15%.
Zmiana Typu na wyzszy wzmaniala by Dmg albo skutecznosc umagicznienia ale bylo by fajnie gdyby byla dodana jakas dodatkowa grafika przy udanym ataku z umagicznienia badz przy udanym umagicznieniu na Typ C wpisaniu w nazwe broni tytul np. Halabarda Burzy.
pozd.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
Arivald z Wybrzeża
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Sob 10:58, 10 Paź 2009 |
 |
Jak tylko to zrobić, żeby takie itemy nie ownowały wszystkiego? Na razie wstrzymałem się od głosu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Sob 11:07, 10 Paź 2009 |
 |
No wlasnie kazde kolejne ufajnienie zwykle prowadzi do tego ze jest co coraz bardziej przekoksane. Bran ty juz teraz solujesz wszystko (pomijam fakt, ze wypadaloby niektore rzeczy chociazby w AI mobkow poprawic...) to wyobraz sobie kolejne dopaly.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Zorgan
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Sob 12:14, 10 Paź 2009 |
 |
ta Bran przekombinował
Już teraz jak wejdzie ci umagicznienie dość dobrze to bronie są git, a rzekłbym nawet super. Jak je jeszcze dopakujemy to będzie przegięcie. Można by sie zastanowić nad nowymi umagicznieniami ale nie dopakowywać już starych.
Pozdro 500
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Raw
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 334
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gryfino
|
Wysłany:
Sob 12:36, 10 Paź 2009 |
 |
Myśle że problem brana tkwi w tym że: przyczyna=skutek
Bran soluje wszystko zatem bran nie ma juz w co pakować złota^^
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Bran
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 22:32, 10 Paź 2009 |
 |
Raw napisał: |
Bran soluje wszystko zatem bran nie ma juz w co pakować złota^^ |
cos w tym jest
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |