Autor |
Wiadomość |
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Sob 12:32, 05 Lip 2008 |
|
Siema...
Tak zauwazylem ze moby zbyt duzo sobie nie robia z tego ze sa zatrute...
Truta je bardzo szybka puszcza (nie czarujace - zatrucia trwajace 2-4sec)
Albo An Nox u mobow czarujacych...
Proponuje zeby utrudnic nieco Mobkom zycie...
- IVM mobow zatrutych leczy tylko 50% z tego co leczy normalnie
- Zwiekszyc nieco dmg truty... trujac trucizna... mob szybciej regeneruje HP niz je traci... Albo chociaz zablokowanie biernej regeneracji HP jak jest zatruty
I dla balansu i ciekawostki ;]
- Zatruty mob... gdy nas trafi... rowniez zostajemy zatruci...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Oberdaszek
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Sob 12:54, 05 Lip 2008 |
|
I dla balansu i ciekawostki ;]
- Zatruty mob... gdy nas trafi... rowniez zostajemy zatruci...
heh to juz wole jak jest teraz o ile pierwsza czesc jest bardzo dobra to ta dla balansu odpada, po co wtedy truc? zeby mnie bardziej bolalo?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Aiedail
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 797
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Sob 13:39, 05 Lip 2008 |
|
W sumie jak wytłumaczysz to, że taki mob ma truć? Przecież nie pokrywasz mu kłów/pazurów/żuwaczek czy czego tam jeszcze trucizną, tylko wprowadzasz ją mu do organizmu. Mylę się?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Oberdaszek
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Sob 13:53, 05 Lip 2008 |
|
Aiedail czy ty czasem w jakis topiku mowiles by nie urealniac uo bo to gra?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Aiedail
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 797
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Sob 13:58, 05 Lip 2008 |
|
Bardzo możliwe Ale realizm realizmem. Jakieś wytłumaczenia by się przydały. W końcu UO ma bawić, a jakoś nie wydaje mi się, żeby kogoś cieszyło, że dostaje swoją trutą
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Sob 14:15, 05 Lip 2008 |
|
W sumie racja... teraz to przeanalizowalem... i w takim wypadku woj trujacy bron... sam by sobie na zlosc robil...
Ale reszte propozycji zostawiam do przedyskutowania...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Pikus--
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.
|
Wysłany:
Sob 14:25, 05 Lip 2008 |
|
95% skilli na CL trzeba zrobic do 100%. Inaczej nie daja nic ciekawego i nie ma co plakac.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Aiedail
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 797
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Sob 15:21, 05 Lip 2008 |
|
Pikus, co to ma do rzeczy?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Nie 4:56, 06 Lip 2008 |
|
To ma do rzeczy ze przynajmniej do momentu "wielkich zmian w poisonie"
Mniej niz 100% skilla nie dawalo ci nic a 100% skilla dawalo ci +1 poziom trucizny.
Niestety jak teraz jest to nie mam pojecia.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Nie 9:40, 06 Lip 2008 |
|
Aaaaa takie buty ;] Czyli trzeba miec 100% zeby cokolwiek zdzialac ;]... Dzieki za info i ide koxac ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 10:19, 06 Lip 2008 |
|
wartosc poisa wplywa na poziom trucizny i na jej dlugosc trwania
co do waszych opini na temat 100 skila - a w jakiej grze mmorpg nie trzeba miec full postaci zeby sie liczyc
po drugie... jezeli bym zrobil, ze roznica miedzy powiedzmy 70 a 100 jest mala to byscie plakali ze skill przy 100 nic nie daje
nie czytasz swoich wypowiedzi (raz plakales ze 100 skila nic nie daje (czyli nie trzeba bylo koksac do 100 - logicznie ujmujac) a teraz placzesz ze trzeba miec 100 zeby sie liczyc)
tym samym Twoje wypowiedzi sa bez wartosci
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Nie 10:47, 06 Lip 2008 |
|
Hehe jak zawsze Colt ;]
A co do moich dwoch propozycji ?? Sa cos warte ??
Jesli nie to zablokuj temat...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Pikus--
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.
|
Wysłany:
Nie 13:35, 06 Lip 2008 |
|
No to jest proste ze skillcap statcap i dopiero mozna wyjsc z kopalni :F
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|