Autor |
Wiadomość |
Frankuzy
Dołączył: 27 Lut 2008
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Nie 14:49, 02 Mar 2008 |
|
Mam propozycje aby alchemik umiał truć. Polegało by na tym że alchemik zrobioną trutke, rozbijał o ziemie po czym tak jak ścierwojad pluje, pojawiała sie ciecz która otrówa.Co wy na to
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
_nowy_
CLFE-Seer Team
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 15:54, 02 Mar 2008 |
|
Nie ma juz butelki kwasu? Miala wlasnie taki efekt... a na postac ciagle stojaca w miejscu wrecz smiertelny.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Nie 17:27, 02 Mar 2008 |
|
nie ma mikstury kwasu, chociaż można by zaryzykować jej wprowadzenie - ciekawie by pozwalała kontrolować walkę wojownikom bez poisona - teraz tylko oni mają taką możliwość ze względu na brak disturba w healu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
sed750i
Gość
|
Wysłany:
Nie 17:31, 02 Mar 2008 |
|
Jak pamietam mikstura kwasu dzialala tylko na pieszych i psula zbroje oraz zjadala stamine i lekko trula.
Co do pomyslu dlaczego tylko alchemik?
Moze wprowadzcie funkcje .rzuc? i rzucasz trutka pasozytnicza czy jakas zraca na kolesia i cos mu tam robi, tak jak rozowa i plomienia.
Ale wsumie beznadziejne by to bylo. Od zawsze tylko mag i poisioner trul a teraz bez skila idzie to robic? przeciw
|
|
|
|
|
Ishillda Thorball
Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Nie 22:37, 02 Mar 2008 |
|
no i tak wlasnie poison jest must have skillem dla woja.
bo w koncu przeciwnik musi zuzyc bandaza wiecej czy tam kilka.
a ja co? mam poisona, nie mam disturba w leczeniu i jest fajnie.
a czemu ma tak byc?
mixa kwasu - za.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ishillda Thorball dnia Nie 22:38, 02 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 0:28, 03 Mar 2008 |
|
Hej Ishilda. Tak jest od ponad roku, po pamietnych zmianach Colta w healingu i wyglada na to ze Colt uwaza ze wszystko jest ok. Kiedy ewidentnie healing jest kompletnie nie ok. Nie ma disturba przy duzym dmg. Nie ma disturba przy zatruciu... kazda trute sciagasz 1 bandazem gdzies... suuuper.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Pon 0:40, 03 Mar 2008 |
|
Dajcie wszystkim trucie .... trucie dla kazdego ... i prawego i lewego i srodkowego.
< ironia mode off >
Sorki nie moglem sie powstrzymac :>
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ishillda Thorball
Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pon 0:53, 03 Mar 2008 |
|
jakos na 095 byla mixa kwasu, ba nawet i opary i nikt nie narzekal, ze ktos truje za pomoca butli.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ishillda Thorball dnia Pon 0:54, 03 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 1:03, 03 Mar 2008 |
|
tak, tyle ze truta byla o wiele silniejsza niz to co mamy dzisiaj. W tej chwili przydaly by sie tak: przerwanie leczenia w trakcie picia zoltej, przerwanie leczenia przy otrzymaniu dmg: dmg powyzej 50 powinien juz rozpraszac...
Dzieki temu woj z halka czy tam berdolem będzie mógł skontrolować trochę to leczenie innego woja.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Pon 3:01, 03 Mar 2008 |
|
Tylko ze tu trucie inaczej wyglada niz na 95 ....
Sal to topic o butlach a nie o healingu ... zagalopowales sie :>
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
sed750i
Gość
|
Wysłany:
Pon 14:00, 03 Mar 2008 |
|
Ta jasne disturb przy kazdym hicie? I mag mnie In por ylem zjedzie;D
Co do trucia wolalem te z 95. Ale co tam te tez nie jest zle.
|
|
|
|
|
+
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pon 14:56, 03 Mar 2008 |
|
Mix kwasu z 095 działał wtedy gdy się przeszło po kałuży kwasu, jeżeli ktoś wszedł na kwas to spadała mu stasmina, tylko wtedy gdy sie przechodziło po niej, a nie gdy sie stało cały czas. Kwas był dobry, chyba tylko w pvp.
Można by wprowadzić mix kwasu, ale jeżeli rzuciłoby sie w daną osobę to nie zatruwałoby się jej, zatrucie następowałoby wówczas gdy osoba lub mob przeszłaby po plamie kwasu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ZooL
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Pon 17:40, 03 Mar 2008 |
|
hm... czyli mamy juz odpornosc na trucie( co jest rownoznaczne z tym, ze poisonerzy stracili skillcap w pvp), to dajmy teraz trucie kazdemu?
No i dwa - niebardzo sobie to wyobrazam, ale taka butla mialaby dzialac osbzarowo? np kwadrat 3x3, czyli wystarczy rzucic w kogos i wokol chara mialby trujace pola, czyli albo wtedy stoi w miejscu i walimy w niego wybuchami, albo sie przesuwa i lapie trute? gz hf. Popieram Korga - trucie dla kazdego, najlepiej w formie .zatruj i target.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|