Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 teleport u nekro Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
Raistlin



Dołączył: 02 Kwi 2008
Posty: 59 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: nieznane

PostWysłany: Pią 14:56, 10 Kwi 2009 Powrót do góry

zamieszczam ten temat, gdyz uwazam iz teleport u nekromanty jest ciezko przegiety. walka jest bezsensowna skoro przeciwnik bedacy atakowanym znika w gora 2 sekundy i nie rozpraszaja go jednoczesne ciosy 3 osob.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Macintosh



Dołączył: 07 Paź 2008
Posty: 148 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:03, 10 Kwi 2009 Powrót do góry

Dokladnie 15s teleport i mozliwosc rozproszenia tak samo przy iskrze i kazdym innym rodzaju przeniesienia.
Kazdy hit rozprasza i conajmniej 15s sie czaruje taki teleport.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Raistlin



Dołączył: 02 Kwi 2008
Posty: 59 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: nieznane

PostWysłany: Pią 15:04, 10 Kwi 2009 Powrót do góry

ciekawe ze na paralizu dziala, naucz sie grac moze macintosh


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Macintosh



Dołączył: 07 Paź 2008
Posty: 148 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:09, 10 Kwi 2009 Powrót do góry

Dobra ale niektorzy wojownicy inne klasy nie maja mozliwosci sparalizowania bo niemaja odpowiedniej broni do tego.
I hit powinien rozproszyc przenoszenie sie postaci.
A nie ze koles staje i wali recalla i bezpiecznie sobie znika jak niepadnie w te 3s.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Raistlin



Dołączył: 02 Kwi 2008
Posty: 59 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: nieznane

PostWysłany: Pią 15:13, 10 Kwi 2009 Powrót do góry

to tez pisze iz TELEPORT u NEKRO jest PRZEGIETY. castuje go doslownie chwilke, nie mowiac ze paraliz nie przerywa przenoszenia, nie mowiac o rozproszeniu. jednym slowem....bzdura


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kosturek



Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 545 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pią 15:13, 10 Kwi 2009 Powrót do góry

Nie padnie bo rzuca sobie mana szilda i pije przy okazji DBM my bo on może...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:38, 10 Kwi 2009 Powrót do góry

no ba... czar nie czar... przeciez mag tez moze nie miec disturba,
nawet nekro moze nie miec disturba majac 30 magery


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korgan
CLFE-Seer Team


Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 317 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:44, 10 Kwi 2009 Powrót do góry

Tylko zeby mag mial brak disturba to castowanie czaru zwieksza sie o X%
U necro tego nima.
Mag nie moze pic podczas castowania.
Z tego co mi wiadomo necro dalej moze.
Necro posiadajac magery 30% bedzie musial posiadac ten skill na takim poziomie , ksiazke , regi ... rzucic ten czar na siebie co wydluzy mu castowanie innych czarow ( mam nadzieje ze czary necro sa uwzglednione w tym )


A i ludzie chca by kazdy kal aqua (maga,necro,kogokolwiek) byl disturbowany po 1 hp/many/dmg.
Tak by nie bylo uciekania z armia na plecach.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 16:13, 10 Kwi 2009 Powrót do góry

ten topik jest o tele u nekro a nie mag/inne


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korgan
CLFE-Seer Team


Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 317 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 16:17, 10 Kwi 2009 Powrót do góry

No bo trzeba od czegos zaczac ... ale jako ze autor napisal tak a nie inaczej .. to z biegiem topica i dyskusji mozna wysnuc wnioski ze nie tylko necrowy teleport powinien byc latwo disturbowany .....

A wiele osob w innych topikach sie wypowiedziale takze za versja szybkiego disturba do wszelkich ucieczek recallowych.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 16:19, 10 Kwi 2009 Powrót do góry

wiecie ze jak cos tam zmienie to i bedzie to tez dzialalo (disturbowalo pvm)

no i nie wiem czy cchce aby protection nie wplywal na teleporty


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Macintosh



Dołączył: 07 Paź 2008
Posty: 148 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 16:26, 10 Kwi 2009 Powrót do góry

Chcemy zeby disturbowalo w pvm i pvp.
Zeby niebylo latwych ucieczek i tyle.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bilbur89
CLFE-Seer Team


Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 307 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Mazowieckie;)

PostWysłany: Pią 16:27, 10 Kwi 2009 Powrót do góry

Macintosh wypowiadaj sie w swoim imieniu a nie wszystkich;) Chyba ze wystepujesz w liczbie mnogiej no ale jak tak to sprecyzuj jacy My:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korgan
CLFE-Seer Team


Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 317 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 16:27, 10 Kwi 2009 Powrót do góry

Z pvm sie nie ucieka dostajac dmg ....

Konczac walke z mobkami postac oddala sie na bezpieczna odleglosc i teleportuje wiec wielkiego impaktu na pvm nie bedzie to mialo.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Macintosh



Dołączył: 07 Paź 2008
Posty: 148 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 16:36, 10 Kwi 2009 Powrót do góry

bilbur ale jak zostanie wprowadzony disturb w pvp to w pvm tez sie bedzie tyczyc. A z pvm zawsze uciekasz z bezpiecznej odleglosci.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)