Autor |
Wiadomość |
Raistlin
Dołączył: 02 Kwi 2008
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: nieznane
|
Wysłany:
Pią 14:56, 10 Kwi 2009 |
|
zamieszczam ten temat, gdyz uwazam iz teleport u nekromanty jest ciezko przegiety. walka jest bezsensowna skoro przeciwnik bedacy atakowanym znika w gora 2 sekundy i nie rozpraszaja go jednoczesne ciosy 3 osob.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Macintosh
Dołączył: 07 Paź 2008
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 15:03, 10 Kwi 2009 |
|
Dokladnie 15s teleport i mozliwosc rozproszenia tak samo przy iskrze i kazdym innym rodzaju przeniesienia.
Kazdy hit rozprasza i conajmniej 15s sie czaruje taki teleport.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Raistlin
Dołączył: 02 Kwi 2008
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: nieznane
|
Wysłany:
Pią 15:04, 10 Kwi 2009 |
|
ciekawe ze na paralizu dziala, naucz sie grac moze macintosh
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Macintosh
Dołączył: 07 Paź 2008
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 15:09, 10 Kwi 2009 |
|
Dobra ale niektorzy wojownicy inne klasy nie maja mozliwosci sparalizowania bo niemaja odpowiedniej broni do tego.
I hit powinien rozproszyc przenoszenie sie postaci.
A nie ze koles staje i wali recalla i bezpiecznie sobie znika jak niepadnie w te 3s.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Raistlin
Dołączył: 02 Kwi 2008
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: nieznane
|
Wysłany:
Pią 15:13, 10 Kwi 2009 |
|
to tez pisze iz TELEPORT u NEKRO jest PRZEGIETY. castuje go doslownie chwilke, nie mowiac ze paraliz nie przerywa przenoszenia, nie mowiac o rozproszeniu. jednym slowem....bzdura
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kosturek
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 15:13, 10 Kwi 2009 |
|
Nie padnie bo rzuca sobie mana szilda i pije przy okazji DBM my bo on może...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 15:38, 10 Kwi 2009 |
|
no ba... czar nie czar... przeciez mag tez moze nie miec disturba,
nawet nekro moze nie miec disturba majac 30 magery
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korgan
CLFE-Seer Team
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 317
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 15:44, 10 Kwi 2009 |
|
Tylko zeby mag mial brak disturba to castowanie czaru zwieksza sie o X%
U necro tego nima.
Mag nie moze pic podczas castowania.
Z tego co mi wiadomo necro dalej moze.
Necro posiadajac magery 30% bedzie musial posiadac ten skill na takim poziomie , ksiazke , regi ... rzucic ten czar na siebie co wydluzy mu castowanie innych czarow ( mam nadzieje ze czary necro sa uwzglednione w tym )
A i ludzie chca by kazdy kal aqua (maga,necro,kogokolwiek) byl disturbowany po 1 hp/many/dmg.
Tak by nie bylo uciekania z armia na plecach.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 16:13, 10 Kwi 2009 |
|
ten topik jest o tele u nekro a nie mag/inne
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korgan
CLFE-Seer Team
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 317
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 16:17, 10 Kwi 2009 |
|
No bo trzeba od czegos zaczac ... ale jako ze autor napisal tak a nie inaczej .. to z biegiem topica i dyskusji mozna wysnuc wnioski ze nie tylko necrowy teleport powinien byc latwo disturbowany .....
A wiele osob w innych topikach sie wypowiedziale takze za versja szybkiego disturba do wszelkich ucieczek recallowych.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 16:19, 10 Kwi 2009 |
|
wiecie ze jak cos tam zmienie to i bedzie to tez dzialalo (disturbowalo pvm)
no i nie wiem czy cchce aby protection nie wplywal na teleporty
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Macintosh
Dołączył: 07 Paź 2008
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 16:26, 10 Kwi 2009 |
|
Chcemy zeby disturbowalo w pvm i pvp.
Zeby niebylo latwych ucieczek i tyle.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bilbur89
CLFE-Seer Team
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Mazowieckie;)
|
Wysłany:
Pią 16:27, 10 Kwi 2009 |
|
Macintosh wypowiadaj sie w swoim imieniu a nie wszystkich;) Chyba ze wystepujesz w liczbie mnogiej no ale jak tak to sprecyzuj jacy My:)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korgan
CLFE-Seer Team
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 317
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 16:27, 10 Kwi 2009 |
|
Z pvm sie nie ucieka dostajac dmg ....
Konczac walke z mobkami postac oddala sie na bezpieczna odleglosc i teleportuje wiec wielkiego impaktu na pvm nie bedzie to mialo.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Macintosh
Dołączył: 07 Paź 2008
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 16:36, 10 Kwi 2009 |
|
bilbur ale jak zostanie wprowadzony disturb w pvp to w pvm tez sie bedzie tyczyc. A z pvm zawsze uciekasz z bezpiecznej odleglosci.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|