Autor |
Wiadomość |
Nasti
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 457
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Yew
|
Wysłany:
Pon 9:28, 12 Sty 2009 |
|
Proponuje by zlikwidować na forum dział Targ.
Powód: gra jest MMORPG.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Pon 9:32, 12 Sty 2009 |
|
ostra propozycja..... ale jestem za. kiedys nie bylo i bylo dobrze.
trzeba jeszcze zlikwidowac irca;)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 9:53, 12 Sty 2009 |
|
Jaki to ma sens, będą krzyczeć na kanale Ircowym ...
Fajnie, ale bezcelowo, nic to nie da, nic nie zmieni.
Po za tym pomimo iż jest to gra mmorpg, nie każdy gra non stop i ciężko się czasem odnaleźć, dogadać umówić.
Tablice ogłoszeń w grze się też nie sprawdza.
Mija się to z celem, nic nie wniesie dobrego.
Więc (poco - NIE)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Pon 10:01, 12 Sty 2009 |
|
tablice sie nie sprawdzaja bo jest wlasnie irc i targ na forum. pozatym w grze mamy tez listy, ktore mozna wysylac do gracy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 10:10, 12 Sty 2009 |
|
CrowD - ale najpierw trzeba wiedzieć do kogo
To podziałało by w zupełnie inna stronę, jest i tak wystarczająco ciężko teraz ze znalezieniem np: skryby.
Pogorszenie tej sytuacji, jeszcze bardziej zaszkodzi, ludziska dalej będą mułowaci na potęgę - może nawet jeszcze gorzej - ale to tylko moje zdanie.
Ja tam z Targu na forum, raczej nie korzystam więc mi obojętne.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Pon 10:32, 12 Sty 2009 |
|
no w sumie masz racje. ale mozna tez na forum stworzyc liste postaci ktore wpisalaby sie odrazu piszac czym se zajmuja. byloby latwiej w grze. wiadomoby bylo do kogo posylac listy:)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nasti
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 457
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Yew
|
Wysłany:
Pon 10:47, 12 Sty 2009 |
|
boxi napisał: |
CrowD - ale najpierw trzeba wiedzieć do kogo
|
Pytać w grze:)... W życiu też wiesz do kogo masz się zgłosić by coś zrobić?
Też pytasz:)... Na tym polega RPG... A nie wyłożenie kawe na ławe
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 10:57, 12 Sty 2009 |
|
Nasti to się sprawdzi przy online 300 a nie 30 CL obecnie to nie mmorpg a co najwyżej multiplayer
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Havok dnia Pon 10:57, 12 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Nasti
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 457
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Yew
|
Wysłany:
Pon 11:06, 12 Sty 2009 |
|
Havok napisał: |
Nasti to się sprawdzi przy online 300 a nie 30 CL obecnie to nie mmorpg a co najwyżej multiplayer |
Jak dla mnie to dalej mmorpg. To my tworzymy klimat gry.
To że wg Ciebie jest multiplayer to Ty tak myślisz... To staraj się tak zrobić by tak nie było...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 11:26, 12 Sty 2009 |
|
W grach tryb multiplayer to coś od 4 do kilkunastu graczy (max 16 czy 32 zależnie od gry) do mmorpg to nam brakuje właśnie tego "massive" czyli sensownego online. Klimat nie ma tu nic do rzeczy.
Wracając do twojej propozycji, handel na CL to dzisiaj głównie irc i "szukam krawca" czy priv "jesteś kowalem?". Nawet jeśli zlikwidujesz targ i tak zostanie irc.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Havok dnia Pon 11:27, 12 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Pon 11:35, 12 Sty 2009 |
|
chyba ze kazdy wezmie sie w garsc i nei ebdzie sam kozystal z irca tylko na priva: 'uszyjesz mi skorke?" odpowie: "znajdz mnie w grze"
no ale znajac tez nasza polska mentalnosc i lenistwo to tak nie bedzie;)
glownie jest to spowodowane tym ze czlowiek na gre ma 2 h i chcialby jak najwiecej skorzystac z grania. a tak bedzie musial szukac czegos przez 30 min, potem szukac kolejnej osoby przez 30 min i juz 1 h z grania ma w plecy. jest tez aspekt taki ze te szukanie gracza i rzeczy to tez gra i korzysta z tego, no ale nie kazdy lubi szukac. ciezko dogodzic wszystkim.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Pon 11:39, 12 Sty 2009 |
|
CrowD, masz troche racji, ale z drugiej strony czasem wypadaloby strzelic w leb niektorych. Wlaze na glowny kanal nie dla wlasnej przyjemnosci tylko dlatego, ze czasem jestem potrzebny, a ludzie mi sie wbijaja na priv i pierdziela o skorkach. Co lepsze, potrafia to zrobic kilka razy, mimo ze odpowiadam, ze nie mam czasu, a moj kupiec stoi tam a tam. Jedna brama uprzewoznika i moga se cos kupic, ale nie, lepiej truc mi dupe na ircu.
W dodatku w zasiegu jednego ekranu jest dwoch innych kupcow, ktorzy tez handluja przedmiotami z tego samego crafta. No i wiadomo do kogo napisac list bo kupcy maja podpisanych wlascicieli, tylko komu by sie chcialo, nie? ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Fir dnia Pon 11:40, 12 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Nasti
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 457
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Yew
|
Wysłany:
Pon 11:46, 12 Sty 2009 |
|
MMORPG (ang. Massively Multiplayer Online Role Playing Game) – rodzaj gier komputerowych RPG, w których duża liczba graczy może grać ze sobą w wirtualnym świecie.
żródło. wikipedia.
Jak widać nie ma określonej konkretnej liczby graczy więc uznać można że 30 osob online to też duża liczba graczy, a to wynika z tego że uznajemy to za grę MMORPG.
odnośnie: Gra wieloosobowa (ang. multiplayer game) – tryb gry pozwalający na jednoczesną rozgrywkę wielu graczy w tę samą grę komputerową lub wideo.
Dotyczy gier nie online. Nie doszukałem się jak na razie gry o nazwie multiplayer online game. Czyli uznaje że takowa nie istnieje.
Reasumując oznaczenie gry dla UO jest tylko i wyłącznie MMORPG.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 11:55, 12 Sty 2009 |
|
Przecież wyraźnie pisałem o dzisiejszym CL, gdzie zwykle gra raczej kilkanaście osób a nie UO jako takiej...
Ps. Zagłosowałem na "nie" ze względu na mały online i trudność z szukaniem w grze.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Havok dnia Pon 11:57, 12 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 13:01, 12 Sty 2009 |
|
Nasti: nie wiem jak długo tu grasz, kiedyś nie było takich problemów, każdy gildia maila własnego kowala alchemika zielarza stolarza, górników, lubmberów ... etc
Nawet na skarby w Gildi ja mailem karto a ktoś inny loka żeby zaoszczędzić skillcup ale to Online było minimum 100 Klany tworzyły całe społeczności, teraz jest Gra tyle osób co kiedyś liczyła Moja gildia
Nie każdy rzemieslnik ma własnego kupca, i nie każdy wie że "ten tam co się właśnie pojawił to skryba".
Sam pomysł nie jest zły, ale nie pozbędziesz się komunikacji graczy na boku, jedynie ją nieprzyjemnie utrudnisz - a po co?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|