Autor |
Wiadomość |
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Pią 15:35, 16 Sty 2009 |
|
uwazam ze taktyka powinna wplywac tylko na ilosc zadawanego dmg przez atakujacego,
nie powinna zmniejszac obrazen jakie otrzymuje cel
- powinna stanowic po prostu dopal do bazowych obrazen z broni
nie wiem jak jest z anatomia, ale tak samo nie powinna odpowiadac za wytrzymalosc, a jedynie zwiekszac bazowe obrazenia z broni + wplywac na leczenie - dlatego bonus do obrazen od anatomii powinien byc odpowiednio mniejszy niz od taktyki
podsumowujac:
anatomia i taktyka powinny byc skillami przeznaczonymi w szczegolnosci dla wojownika i zwiekszac jego obrazenia, za odpornosc na ciosy powinien odpowiadac sam pancerz.
anatomia wyjatkowo, powinna byc uzyteczna dla postaci innych niz wojownicy, ktore chca wzmocnic swoj skill healing
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 15:45, 16 Sty 2009 |
|
Taktyka stanowi dopał do bazowego dmg. Nie zmniejsza dmg otrzymanego.
Anatomia tez stanowi dopał do bazowego dmg, mniejszy niz taktyka ale to z racji zwiększenia hp oraz uczesniczeniu przy skilu healing.
Armor - w takiej postaci jak jest teraz - sam odpowiada za zmniejszenie dmg (no i siakies czary)
No i jest tak jak napisales zatem jestem na TAK.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Coltain dnia Pią 15:46, 16 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Pią 16:46, 16 Sty 2009 |
|
Darthen napisał: |
Nie wiem jak z bojowka ostatecznie, ale przy walce jest porownywany poziom taktyki obu przeciwnikow. Nie masz taktyki dostajesz duzo wiekszy dmg z broni, masz mniej taktyki niz przeciwnik dostajesz troche wieksze obrazenia niz gdybys mial taktyki tyle co przeciwnik. |
boxi napisał: |
Owszem racja warto to przetestować, tyle że kto będzie to nosił, jak i tak spadnie na strzał z młotka jak nie będzie miał taktyki anatomii i bojówki.
Bez tych skili w Najlepszym Expie kolczym jestem na 1 cios to chyba coś nie tak
|
Havok napisał: |
Zorgan napisał: |
zainwestuj w takte i anate wresta przerob na inny skill bojowy i wtedy testuj. wypowiadasz sie o testach postacia ktora z samego wampira ma fest pod gorke jesli chodzi o dmg.... prosze skoncz juz |
Zorgan sam jesteś denny, skile bojowe i taktyka osłabiają maga to po kiego ma je robić. |
Po prostu w wielu wypowiedziach na tym forum pojawia sie przekonanie, ze dla przykladu; mag z taktyka jest bardziej wytrzymaly od maga bez taktyki, a wynika z wypowiedzi Coltaina, ze to gowno prawda.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 17:18, 16 Sty 2009 |
|
Sam jestem zdziwiony.
Colt o co Kaman ;D
(bez takty i anaty) = zbierasz wieksze DMG - to chyba fakt
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Pią 17:29, 16 Sty 2009 |
|
ale ja nie jestem zdziwiony
temat byl proba prowokacji (chyba udana)
ogolnie chcialem zwrocic uwage na to, ze nikt nie zmusza postaci grajacych pvp do posiadania taktyki lub anatomii jako skilli zwiekszajacych wytrzymalosc
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 17:34, 16 Sty 2009 |
|
Ja takoż nie rozumiem. Albo AR ma działa jakoś "dziwnie" albo AR płyta > AR skóra (przy tej samej wartości liczbowej, ale to musiałbym sprawdzić).
Ale zgadzam się co do proponowanej, czy może już działającej (?) idei taktyki/anatomii.
Ps. Kiepska ta prowokacja, nie ma jeszcze żadnych kłótni
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Havok dnia Pią 17:35, 16 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 18:40, 16 Sty 2009 |
|
Cytat: |
Coltain napisał:
* dodano do .ustawienia opcje opisu i koncepcji
* zmniejszono maksymalny pulap resa mobow oraz zwiekszono minimalny dmg czarow w moby
* poprawiono buga z wyswietlaniem wlasciwosci - szybsze czarowanie - dla zbroi [po restarcie]
* pvp - roznica miedzy poziomem taktyki atakujacego i broniacego zwieksza dmg w walce |
Wystarczy tego szukać w Informacje oficjalne -> poprawki i zmiany - m/w 15 stronka. Wysłany post dnia 13 Września 2008r o godzinie 14:13, wg rachuby forum.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Salomon dnia Pią 18:41, 16 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 19:26, 16 Sty 2009 |
|
Tyle ze zwieksza a nie zmniejsza...
mch... zacytuje z kingsajzu (o ile pamietam dokladnie)
*a z Ciebie dupa jest a nie powokator*
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Coltain dnia Pią 19:28, 16 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 20:29, 16 Sty 2009 |
|
To może wywalić ten wpływ "rożnicy". Niech dmg zależy od skili atakującego i będzie negowany przez AR zbroi broniącego się. Bo to co jest obecnie (jeśli dobrze rozumiem) wymusza u maga posiadanie taktyki jeśli się chce mniej obrywać. Ta z kolei jest skilem antymagowym. Co jest jednak nie fair, bo mag zawsze dostaje jakiś "-".
Gdybym przez analogię zaproponował, że dmg z czarów jest dodatkowo zwiększany przez różnicę między evalem atakującego i atakowanego to by się wojownicy zapłakali.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Aiedail
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 797
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Pią 23:44, 16 Sty 2009 |
|
Wyobraź sobie teraz Mind Blasta, który patrzy na int, magery i eval i zadaje obrażenia z różnicy Dla PMa mniam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 23:45, 16 Sty 2009 |
|
Colt, ale zauważ, że skoro różnica w takcie zwiększa dmg w walce, to brak tej różnicy zmniejsza ten dmg. więc tak nie do końca z tym brakiem wpływu jest. apropo, by się nie rozpisywać niepotrzebnie po wielu tematach.
Młot 2h + tarcza mocy:
jak się nie ma chociaż o 1 za mało many, by zredukować pół ciosu, to cały dmg wchodzi w hp. Czyli jak Morgius np. wali młotkiem za 1xx, a ja mam poniżej 60 many, to mam szansę zejść na hita.
A i apropo. Ten wpływ takty na dmg, to nie jest zły pomysł. Nareszcie się opłacało mieć bm-a i był w czymś lepszy niż mag z wrestem i anatą np. (pomijając nieznacznie większy dmg.) Tyle że cała reszta tak średnio do tego jest przygotowana.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Salomon dnia Pią 23:49, 16 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 0:06, 17 Sty 2009 |
|
pisalem juz ze nie jest problemem tu taktyka ale runy w broni...
mam jedno rozwiazanie z runami ale narazie musze przemyslec...
jak dla mie to narazie sensowne jest testowanie balansu broni bez run... - to ocencie
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Coltain dnia Sob 0:08, 17 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Sob 1:27, 17 Sty 2009 |
|
Salomon napisał: |
Colt, ale zauważ, że skoro różnica w takcie zwiększa dmg w walce, to brak tej różnicy zmniejsza ten dmg. więc tak nie do końca z tym brakiem wpływu jest. apropo, by się nie rozpisywać niepotrzebnie po wielu tematach.
Młot 2h + tarcza mocy:
jak się nie ma chociaż o 1 za mało many, by zredukować pół ciosu, to cały dmg wchodzi w hp. Czyli jak Morgius np. wali młotkiem za 1xx, a ja mam poniżej 60 many, to mam szansę zejść na hita.
A i apropo. Ten wpływ takty na dmg, to nie jest zły pomysł. Nareszcie się opłacało mieć bm-a i był w czymś lepszy niż mag z wrestem i anatą np. (pomijając nieznacznie większy dmg.) Tyle że cała reszta tak średnio do tego jest przygotowana. |
No ok ale jak nie chcę mieć maga z kijem? W ten sposób jestem zmuszany do nauki skilka którego nie potrzebuje i który minie dodatkowo będzie osłabiał. To jaki jest tego sens?
@Adiel no mogę sobie wyobrazić wpływ "rożnicy w evalu"na zadawany dmg , ba nawet wyobrażam sobie że eval byłby skilem antywojowym
Ale poważniej.
-Testy broni bez run, jak najbardziej. Gdy się to jakoś ogarnie trzeba by wymyślić jakieś antidotum na runy. Tylko tu problemem będzie pewnie rodzaj zbroi (patrząc z punktu widzenia maga)
-wpływ w "różnicy taktyki" walczących postaci powinien zniknąć, bo uderza w jedną stronę. BM ma z tego same plusy (większa odporność i większy dmg) a PM same minusy.
-walka powinna się sprowadzać do sekwencji obrona/atak a nie jednego hita/czaru
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Sob 14:40, 17 Sty 2009 |
|
Havok napisał: |
...albo AR płyta > AR skóra (przy tej samej wartości liczbowej |
I tak tez jest... nie liczy sie sama wartosc AR ale tez klasa pancerza...
Zastanawia mnie tylko... Czar AR maga... dodaje AR klasy pancerza ktory nosimy czy jakos inaczej ??
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Sob 16:21, 17 Sty 2009 |
|
No to trochę lipa bo koszty wykonania exp zbroi ze skóry demona > exp płyta z jakiśtammetal. W pierwszym przypadku jest sporo latania i ryzyka, a w drugim makro na kopanie.
A obserwacji to AR dodaje tylko cyferki nie zmienia klasy.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Havok dnia Sob 16:23, 17 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|