Autor |
Wiadomość |
Arivald z Wybrzeża
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Śro 18:06, 26 Sie 2009 |
 |
Temat był poruszony przez jedną osobę, nie pamiętam niestety kogo (żeby mieć kogo obarczyć w razie wygwizdania propozycji )
szybki (czyt. znośny) przyrost statów do ustalonego i w miarę rozsądnego poziomu dla początkujących graczy. Mam wrażenie, że już tylko to stoi na przeszkodzie do zalania nas przez masę złaknionych gry na naszym serverze graczy.
Pozostaje kwestia liczb, może i kwestia idei, ale myślę że nikt nie miałby przeciwko, aby nooby za szybko nie zniechęcały się twardym życiem żółtodzioba, i dostały dobry boost na początek. Każdy z nas ma za sobą długi staż w grze, i może być tym odrobinę zrażony, ale tak to teraz wygląda, przy tym konkurencja jest silna.
Liczby zostawiam mądrzejszym, możemy wypracować jakiś zdatny do gry poziom statów, do którego każdy z odrobiną zacięcia sam dojdzie.
Zakładam czepiec ochronny i możecie walić
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
Raw
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 334
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gryfino
|
Wysłany:
Śro 18:35, 26 Sie 2009 |
 |
Oj Czepiec Ci się przyda:))
Jestem Za
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 19:48, 26 Sie 2009 |
 |
Ja powiem tak...
Gram od dosc dawna (prosi ekipanta o spr. daty zalorzenia konta), owszem z przerwami, ale... niedawno po raz 48 dexa dexa wbilem, na normalnej gzre nie koksie:P
Nie musze mowic ze grac mozna, ale... niejest to gra w pelnym znaczeniu tego slowa, co wiecej podniesienia tych gainow do poziomu 60 niestety nie zaobserwowalem (mzoe nieznaczne lub dlatego, ze blisko 60 mam?)
Wiec tak... do poziomu ok 30 powinny isc dosc szybko max tydzien;) do 60 miesiac.... dalej jak obecnie;) ale mam tu na mysli normalna gre 2-3h dziennie wojaczki lub crafterki a nie 20h na loopie;)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Śro 20:08, 26 Sie 2009 |
 |
Amras napisał: |
Wiec tak... do poziomu ok 30 powinny isc dosc szybko max tydzien;) do 60 miesiac.... dalej jak obecnie;) ale mam tu na mysli normalna gre 2-3h dziennie wojaczki lub crafterki a nie 20h na loopie;) |
30 to sie da wbic w te 2-3h podejrzewam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 20:47, 26 Sie 2009 |
 |
w 2-3h? a na czym;)? bo jak ja zaczynalem to w ciagu jednej sesji udalo mi sie ok 5 dexa bodaj .... i to byl chyba rekord moj:P (zly kox ze mnie...)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Raw
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 334
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gryfino
|
Wysłany:
Śro 21:24, 26 Sie 2009 |
 |
Powinnismy przyśpieszyć gajny statow.
Jest za wolno i to odstrasza graczy..
btw:na clr str do 60 skoxałem w ciagu 5h?
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Raw dnia Śro 21:24, 26 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
Mitikas z Aure
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 531
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 21:31, 26 Sie 2009 |
 |
Raw przesadzasz ale faktycznie to tam jest przyrost dla mlodych postaci wywazony odpowiednio, na tyle ze mlodziak sie nie zniecheci wyczekiwaniem na gainy, a jak dojdzie juz do poziomu ze licze spokojnie klepie, to juz nie odejdzie tak szybko *smieje sie mrocznie*
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Aiedail
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 797
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Śro 21:38, 26 Sie 2009 |
 |
Mój rekord to 7 inta i 4 dexa na jednej sesji Do tego na jednym skilu.
Ale przyrost przy niskich wartościach - jestem za
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Aiedail dnia Śro 21:38, 26 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
merq
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Śro 22:41, 26 Sie 2009 |
 |
Obecnie i tak na clce wszystko rośnie szybko. Możliwość wykoksania magerki w 2 dni, bardzo szybkie gainy inta... wiele by tego wyliczać. Mimo wszystko jestem za przyspieszeniem gainów dla młodych postaci, ale do pewnego niskiego progu po którego to przekroczeniu wszystko gainuje normalnie.
peAce:c
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 23:07, 26 Sie 2009 |
 |
Tylko neiwiem jak z technicznego punktu widzenia jest (pytanie do Coltaina) czy da sie jakos tak to rozwiazac, coby gracz grajacy nowa postacia byl mniej wiecej na rownym poziomie (niewiele nizszym) niz gracz zapuszczajacy makro i idacy do kina;)?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
pavlp
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suszec
|
Wysłany:
Czw 7:38, 27 Sie 2009 |
 |
Czy zamiast określać próg "spowolnienia" gainów, czyli np. "od 60 rosną wolniej" dać próg czasowy, np. postać w wieku do x dni (online oczywiście) miałaby przyśpieszony przyrost gainów. Po tym czasie prędkość gainów wracałaby do normalnego tempa.
Jeśli miałyby być ten próg np. "do 30 rośnie szybko, potem wolniej" to każdy nowy gracz wiedzący o tym skoksałby każdy stat do 30, a potem dopiero zająłby się specjalizowaniem postaci - np. koks inteligencji. Zamiast tego może dać każdemu na początek po 30 każdego statu, bo i tak wykoksają tyle w tydzień czy dwa. Chociaż z drugiej strony jeśli daje się nowemu więcej na początek to prędzej się mu gra nudzi.
Więc podsumowując mój post, myślę że lepiej dać przyśpieszony gain statów do określonego wieku postaci, oczywiście w miarę możliwości.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pavlp dnia Czw 7:38, 27 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
Mitikas z Aure
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 531
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 9:04, 27 Sie 2009 |
 |
@pavlp, wrecz przeciwnie. jak dasz ze wszystko rosnie szybciej do pewnego wieku to mloda postac nie zajmie sie niczym innym tylko koxem, bo czas bedzie go gonil. Nawet nie pogada sobie z napodkanym przechodniem, itd. bo przeciez trzeba jak najszybciej bedzie sie skoxac
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
pavlp
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suszec
|
Wysłany:
Czw 11:46, 27 Sie 2009 |
 |
Może więc oba ograniczenia wprowadzić - np. 5 dni online i do 30 maksymalnie?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
kisiel
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 333
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 12:42, 27 Sie 2009 |
 |
Ja bym wprowadzil do 50str/dex int do 35 potem juz szybkosc znacznie by spadala co Wy na to?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Arivald z Wybrzeża
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 12:54, 27 Sie 2009 |
 |
Popieram kisiela, staty do połowy setki osiągalne w dobrym tempie, potem to już dzielenie wspólnej niedoli .
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|