Autor |
Wiadomość |
Siltris
Dołączył: 30 Sie 2007
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Pon 11:56, 03 Wrz 2007 |
 |
Taka mala propozycja zmiany czarow u takich mobow. Chodzi o to ze maja czary zaduzego kregu. Powiny miec max 6 krag a nie 8 i 7 in vas pory i flamy. Dotego jakis delay w tym jak je rzucaja a nie In vas por i flam. Jest to lekko przegiete.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
kosturek
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 11:57, 03 Wrz 2007 |
 |
ZA
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Zasoova
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pon 11:58, 03 Wrz 2007 |
 |
Ten mob stoi w miejscu, nie goni, nie robmy z niego kaleki. PRZECIW.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Saloth
CLFE-Seer Team
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 680
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 12:02, 03 Wrz 2007 |
 |
przeciw, zniwiarze sa ok.
Jak sobie ktos nie radzi to niech sie nie porywa na nie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
krell
Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pon 12:07, 03 Wrz 2007 |
 |
Żniwiarz jest ok. Bez przesady.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Nobono
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 12:08, 03 Wrz 2007 |
 |
Przeciw. Dopisałbym dlaczego ale zostałem uprzedzony (Zas i Sal)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
XurtVers
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss
|
Wysłany:
Pon 13:19, 03 Wrz 2007 |
 |
Zniwiarz - przeciw. Orczy szaman - za mocny IMO, to powinien byc slaby mob magiczny dla noobow, bo tak mamy slabe mobki noobowe - orki, a nooby na nie niespecjalnie moga chodzic, bo sa tam tez szamany - no i przez to sa to mobki ktorych starszym graczom bic sie nie chce, a na nooby za mocne...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
krell
Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pon 13:36, 03 Wrz 2007 |
 |
Faktycznie orczy szaman jest niepozornym kilerem. Dziebko za mocny.
Chociaż z drugiej strony, orczy i goblińscy szamani byli naprawdę groźnymi (i szalonymi) magami.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Siltris
Dołączył: 30 Sie 2007
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Pon 14:28, 03 Wrz 2007 |
 |
No lol szamana uwalic ale zniwiarza nie bo niebedzie gdzie resista koksac co? szaman tez ma fajnie ze ma invaspora bo kaleczy wszystko do okola czyli gobliny i orki.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Siltris
Dołączył: 30 Sie 2007
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Pon 14:28, 03 Wrz 2007 |
 |
Zapomnialem dodac wiec uwalamy wszystkie moby tego rodzaju niemowie o demonach itp tylko o tych slabszych z dobrymi czarami albo wcale.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Saloth
CLFE-Seer Team
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 680
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 15:08, 03 Wrz 2007 |
 |
masz wiecej hp teraz niz na 95, ale za to stworki sa silniejsze.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
drako
Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Pon 15:44, 03 Wrz 2007 |
 |
Tak jak zostalo wspomniane - orki ogolnie sa cienkie ale mloda postac nie moze na nie pojsc bo sa szamany ktore sa mocne, szczegolnie jesli ma sie tego pecha ze sie dwa albo trzy naraz napatocza. Nie dosyc ze maja mocne czary, to czaruja szybko i nie pozwalaja do siebie podejsc bo spieprzaja jakby mialy motorek nie powiem gdzie. Proponuje spowolnic u nich czarowanie i ustawic zeby nie trzeba bylo zanimi ganiac. A zniwiarze... coz, ja tam zwiewam jak jakiegos widze bo bez resa nie mam szans go pokonac - dwa czary i widze szarosc.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Nobono
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 16:02, 03 Wrz 2007 |
 |
A ja bym szamanów nie ruszał jeśli chodzi o siłę - prędzej pozmieniał spawny tak, żeby to był rodzaj "bossa" ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Pon 20:04, 03 Wrz 2007 |
 |
A ja bym usunal wszelkie uciekanie mobkow typu szamani i roznego rodzaju strzelcy/lucznicy
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Siltris
Dołączył: 30 Sie 2007
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Pon 20:50, 03 Wrz 2007 |
 |
Fajnie odbiegacie od tematu, uprastrzacie se gre szczegolnie korg szamany i strzelce nieuciekajace po co biegac res i inne skile leca a mob nieucieka.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|