Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Szamany Zniwiarze ITP Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Siltris



Dołączył: 30 Sie 2007
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Pon 11:56, 03 Wrz 2007 Powrót do góry

Taka mala propozycja zmiany czarow u takich mobow. Chodzi o to ze maja czary zaduzego kregu. Powiny miec max 6 krag a nie 8 i 7 in vas pory i flamy. Dotego jakis delay w tym jak je rzucaja a nie In vas por i flam. Jest to lekko przegiete.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kosturek



Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 545 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pon 11:57, 03 Wrz 2007 Powrót do góry

ZA


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zasoova



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 11:58, 03 Wrz 2007 Powrót do góry

Ten mob stoi w miejscu, nie goni, nie robmy z niego kaleki. PRZECIW.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Saloth
CLFE-Seer Team


Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 680 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pon 12:02, 03 Wrz 2007 Powrót do góry

przeciw, zniwiarze sa ok.
Jak sobie ktos nie radzi to niech sie nie porywa na nie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
krell



Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 162 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 12:07, 03 Wrz 2007 Powrót do góry

Żniwiarz jest ok. Bez przesady.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nobono



Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 12:08, 03 Wrz 2007 Powrót do góry

Przeciw. Dopisałbym dlaczego ale zostałem uprzedzony (Zas i Sal)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
XurtVers



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss

PostWysłany: Pon 13:19, 03 Wrz 2007 Powrót do góry

Zniwiarz - przeciw. Orczy szaman - za mocny IMO, to powinien byc slaby mob magiczny dla noobow, bo tak mamy slabe mobki noobowe - orki, a nooby na nie niespecjalnie moga chodzic, bo sa tam tez szamany - no i przez to sa to mobki ktorych starszym graczom bic sie nie chce, a na nooby za mocne...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
krell



Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 162 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 13:36, 03 Wrz 2007 Powrót do góry

Faktycznie orczy szaman jest niepozornym kilerem. Dziebko za mocny.

Chociaż z drugiej strony, orczy i goblińscy szamani byli naprawdę groźnymi (i szalonymi) magami.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Siltris



Dołączył: 30 Sie 2007
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Pon 14:28, 03 Wrz 2007 Powrót do góry

No lol szamana uwalic ale zniwiarza nie bo niebedzie gdzie resista koksac co? szaman tez ma fajnie ze ma invaspora bo kaleczy wszystko do okola czyli gobliny i orki.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Siltris



Dołączył: 30 Sie 2007
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Pon 14:28, 03 Wrz 2007 Powrót do góry

Zapomnialem dodac wiec uwalamy wszystkie moby tego rodzaju niemowie o demonach itp tylko o tych slabszych z dobrymi czarami albo wcale.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Saloth
CLFE-Seer Team


Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 680 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pon 15:08, 03 Wrz 2007 Powrót do góry

masz wiecej hp teraz niz na 95, ale za to stworki sa silniejsze.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
drako



Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pon 15:44, 03 Wrz 2007 Powrót do góry

Tak jak zostalo wspomniane - orki ogolnie sa cienkie ale mloda postac nie moze na nie pojsc bo sa szamany ktore sa mocne, szczegolnie jesli ma sie tego pecha ze sie dwa albo trzy naraz napatocza. Nie dosyc ze maja mocne czary, to czaruja szybko i nie pozwalaja do siebie podejsc bo spieprzaja jakby mialy motorek nie powiem gdzie. Proponuje spowolnic u nich czarowanie i ustawic zeby nie trzeba bylo zanimi ganiac. A zniwiarze... coz, ja tam zwiewam jak jakiegos widze bo bez resa nie mam szans go pokonac - dwa czary i widze szarosc.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nobono



Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 16:02, 03 Wrz 2007 Powrót do góry

A ja bym szamanów nie ruszał jeśli chodzi o siłę - prędzej pozmieniał spawny tak, żeby to był rodzaj "bossa" ;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Pon 20:04, 03 Wrz 2007 Powrót do góry

A ja bym usunal wszelkie uciekanie mobkow typu szamani i roznego rodzaju strzelcy/lucznicy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Siltris



Dołączył: 30 Sie 2007
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Pon 20:50, 03 Wrz 2007 Powrót do góry

Fajnie odbiegacie od tematu, uprastrzacie se gre szczegolnie korg szamany i strzelce nieuciekajace po co biegac res i inne skile leca a mob nieucieka.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)