Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Szamany Zniwiarze ITP Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Pon 20:53, 03 Wrz 2007 Powrót do góry

Upraszczac ..... jeszcze kiedys bedziesz blagal ekipe na kolanach zeby taki lucznik w podziemiu ci nie uciekal .... szczegolnie jezeli to bedzie lepszy lucznik niz jakis ork czy szczurolak.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Siltris



Dołączył: 30 Sie 2007
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Pon 21:12, 03 Wrz 2007 Powrót do góry

No faktycznie ci zbuntowani wojownicy/wladcy co strzelaja juz sa przesrani albo taki lucznik w dungeonie;)))) musisz go zapedzic jakos zeby niebiegl w strone mobow.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
XurtVers



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss

PostWysłany: Pon 23:57, 03 Wrz 2007 Powrót do góry

Bo wiecie moi drodzy, UO to taka gra MMORPG... rozwine skrot: Massive Multiplayer (...) powtorze: MULTIPLAYER. Tak to juz jest ze jak ida chociaz 2 osoby to ubic takiego lucznika to zaden problem... na jednego sie rzuci to drugi bije. Samemu jest ciezej - tak to juz w zyciu zwykle bywa (raz peka glowa raz prezerwatywa... E nie ta bajka ;-P). Ale samemu tez sie da, wystarczy opracowac system. IMO jest ok.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Wto 0:34, 04 Wrz 2007 Powrót do góry

Ja wiem ze sie da i to nie za duzy problem ale napisalem poprostu ze to denerwuje :>


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Saloth
CLFE-Seer Team


Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 680 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Wto 7:12, 04 Wrz 2007 Powrót do góry

Nie ma nic gorszego niz summon goniacy szamana i wpadajacy w skupisko mobow i po chwili powracajacy do wlascicela wraz z wataha wrogow;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
drako



Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Wto 10:50, 04 Wrz 2007 Powrót do góry

XurtVers napisał:
Bo wiecie moi drodzy, UO to taka gra MMORPG... rozwine skrot: Massive Multiplayer (...) powtorze: MULTIPLAYER. Tak to juz jest ze jak ida chociaz 2 osoby to ubic takiego lucznika to zaden problem... na jednego sie rzuci to drugi bije. Samemu jest ciezej - tak to juz w zyciu zwykle bywa (raz peka glowa raz prezerwatywa... E nie ta bajka ;-P). Ale samemu tez sie da, wystarczy opracowac system. IMO jest ok.


Z jednym sie da, ale jak wyskoczy dwoch lucznikow albo szamanow to jest juz maniana. A uciec takim na piechote to czysty przypadek. A jak sie jeszcze wezmie pod uwage ze najczesciej takie mobki uciekajac wciagaja w skupiska innych to juz wogole sie zaczyna hardcore. Ja jestem za tym zeby albo wylaczyc im uciekanie albo mocno spowolnic w czasie ucieczki.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Siltris



Dołączył: 30 Sie 2007
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Wto 12:18, 04 Wrz 2007 Powrót do góry

Moze poprostu niech wolniej biegaja i castuja? anie ze czar puszczaja w sekunde cyk i juz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)