Autor |
Wiadomość |
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Pon 20:53, 03 Wrz 2007 |
 |
Upraszczac ..... jeszcze kiedys bedziesz blagal ekipe na kolanach zeby taki lucznik w podziemiu ci nie uciekal .... szczegolnie jezeli to bedzie lepszy lucznik niz jakis ork czy szczurolak.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
Siltris
Dołączył: 30 Sie 2007
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Pon 21:12, 03 Wrz 2007 |
 |
No faktycznie ci zbuntowani wojownicy/wladcy co strzelaja juz sa przesrani albo taki lucznik w dungeonie;)))) musisz go zapedzic jakos zeby niebiegl w strone mobow.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
XurtVers
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss
|
Wysłany:
Pon 23:57, 03 Wrz 2007 |
 |
Bo wiecie moi drodzy, UO to taka gra MMORPG... rozwine skrot: Massive Multiplayer (...) powtorze: MULTIPLAYER. Tak to juz jest ze jak ida chociaz 2 osoby to ubic takiego lucznika to zaden problem... na jednego sie rzuci to drugi bije. Samemu jest ciezej - tak to juz w zyciu zwykle bywa (raz peka glowa raz prezerwatywa... E nie ta bajka ;-P). Ale samemu tez sie da, wystarczy opracowac system. IMO jest ok.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Wto 0:34, 04 Wrz 2007 |
 |
Ja wiem ze sie da i to nie za duzy problem ale napisalem poprostu ze to denerwuje :>
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Saloth
CLFE-Seer Team
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 680
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 7:12, 04 Wrz 2007 |
 |
Nie ma nic gorszego niz summon goniacy szamana i wpadajacy w skupisko mobow i po chwili powracajacy do wlascicela wraz z wataha wrogow;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
drako
Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Wto 10:50, 04 Wrz 2007 |
 |
XurtVers napisał: |
Bo wiecie moi drodzy, UO to taka gra MMORPG... rozwine skrot: Massive Multiplayer (...) powtorze: MULTIPLAYER. Tak to juz jest ze jak ida chociaz 2 osoby to ubic takiego lucznika to zaden problem... na jednego sie rzuci to drugi bije. Samemu jest ciezej - tak to juz w zyciu zwykle bywa (raz peka glowa raz prezerwatywa... E nie ta bajka ;-P). Ale samemu tez sie da, wystarczy opracowac system. IMO jest ok. |
Z jednym sie da, ale jak wyskoczy dwoch lucznikow albo szamanow to jest juz maniana. A uciec takim na piechote to czysty przypadek. A jak sie jeszcze wezmie pod uwage ze najczesciej takie mobki uciekajac wciagaja w skupiska innych to juz wogole sie zaczyna hardcore. Ja jestem za tym zeby albo wylaczyc im uciekanie albo mocno spowolnic w czasie ucieczki.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Siltris
Dołączył: 30 Sie 2007
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Wto 12:18, 04 Wrz 2007 |
 |
Moze poprostu niech wolniej biegaja i castuja? anie ze czar puszczaja w sekunde cyk i juz
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|