Witajcie
Poraz kolejny zwracam sie z propozycja odnosnie stealinga... Poniewaz moim zdaniem jest mocno zwalony...
Juz mowie o co biega...
Mianowicie obecnie jest tak ze pod uwage brana jest ilosc skilla i roznica dexa... Po mega skomplikowanych obliczeniach P rezultatem jest liczba... zwana dalej "waga"... I gdy chce cos ukrasc to mam 100% szansy ze ukradne cos co jest <= tej wadze i 0% szansy na sukces jesli cos jest >
Uwazam ze jest to rozwiazanie lekko paradoksalne... ;] Teraz moze nie jestem zbyt grozny... ale jak sie troche wyszkole to bede kradl co tylko bede chcial... ze 100% skutecznoscia, bezkarnie
Moja propozycja jest taka... (oczywiscie do przedyskutowania)
- szansa na sukces zalezna od poziomu stealinga i ciezaru
- wykrycie podczas proby zalezne od roznicy dexa, stealinga,(opcjonalnie hidinga, stealtha) w jakis rozsadnych proporcjach
I najwazniejsze zeby szansa byla podzielona na przedzialy...
poczawszy od 100% przy wadze 1 i skilu na 100 i w miare wzrotu wagi... albo spadku skilla szansa malala by do 1%
###EDIT###
Nie wspominajac ze jest to moj pierwszorzedowy skill a rosnie jak by chcial a nie mogl... A latwo sie go nie robi jak Cie kazdy zabic chce... ;]
Post został pochwalony 0 razy
Siltris
Dołączył: 30 Sie 2007
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Niewiem niegram zlodziejem ale poprawilbym ilosc krokow na stelfie bo jest 10 przy 100% co z tego ze przechodzi sie z stelfa w stelfa;D przy 100% ale kiedys moze niewyjsc zaduzo razy sie kliknac i nara
Zobacz następny temat Zobacz poprzedni temat Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach