Autor |
Wiadomość |
Arivald z Wybrzeża
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Śro 16:11, 07 Paź 2009 |
 |
Nie tak dawno ex ultimowicz, a mój bliski kolega pytał o CLke, wyraził nawet chęć gry, ale odradziłem mu to, z następujących przyczyn: wiem jak w jego przypadku trudno znaleźć czas na zabawę, co dopiero mówić o żmudnym koksaniu postaci, aby móc nareszcie nacieszyć się grą po kilku miesiącach monotonni. Z jasnych względów nie namawiałem go do tego, bo żeby zacząć wesołą rozgrywkę w naszych szeregach, trzeba mieć sporo samozaparcia i najczęściej dawny sentyment do tej gry. Dlatego wysuwam propozycje rozważenia raz jeszcze kwestii szybszych statów, bo aktualny online przypomina już tylko pochylnię, na której ostatni z nas walczą o lepszy grunt.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
Radossi
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Śro 16:14, 07 Paź 2009 |
 |
oczywiscie za
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
merq
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Śro 16:21, 07 Paź 2009 |
 |
Ależ staty rosną przecież bardzo szybko (i zostały przyśpieszone jakiś czas temu do pewnego poziomu), szczególnie tyczy się to inteligencji. Na dodatek skile rosną 2, jak nie 3 razy szybciej niż na starym polu na robieniu najłatwiejszych, najmniej kosztownych rzeczy. Ultima ma to do siebie, że trzeba jej poświęcić trochę czasu i tak jest na każdym innym polskim serwerze. Jeśli z kolegą chcecie mieć postacie zrobione w 1 dzień - polecam zagraniczne serwery (defiance, hybrid). Osobiście nie szedł bym w tym kierunku - "aha, nie mamy onlinu przez wolne gainy", bo to jest całkowicie złe myślenie. Jest cała masa innych, bardziej "poważniejszych" rzeczy, przez które nasz serwer świeci pustkami.
pozdrawiam; )
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Saloth
CLFE-Seer Team
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 680
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Śro 16:25, 07 Paź 2009 |
 |
matko boska, chyba 1szy raz musze sie zgodzic z merq
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Saloth dnia Śro 16:26, 07 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
Arivald z Wybrzeża
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Śro 16:32, 07 Paź 2009 |
 |
Nie zaobserwowałem tego przyrostu o którym piszesz, ale jeśli coś podobnego wprowadzono, należałoby powiadomić nas o tym w informacjach oficjalnych. Ponadto ja pokazałem tylko jedną stronę problemu i nie twierdzę że to jedyne meritum na obecną sytuację. Też nie widzę sensu w pozbawianiu gry przeszkód, jakie każdy z nas przezwyciężył, ale na Boga nie powinny one na starcie swoim ogromem zniechęcać od razu graczy. Widziałem trochę tego "dobrego" np. na chwalonym CLr i stwierdzam, że oni tam mają wszystko rozgrzebane, a to co mamy na naszym serverze jest o niebo lepsze. Czym jednak tłumaczyć dlaczego tam przeważnie młodzi ludzie walą drzwiami i oknami nie wiem.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Qler
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów
|
Wysłany:
Śro 16:37, 07 Paź 2009 |
 |
Arivald, niedawno robilem nowa postac. Musze przyznac ze teraz staty na niskim poziomie rosna strasznie szybko. Na wysokim poziomie juz nie tak, ale od nooba to szybko mozna zrobic postac ktora da sie zagrac. I... tak, cholera, tez sie z merq zgadzam..
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Zorgan
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Śro 16:56, 07 Paź 2009 |
 |
a ja zgadzam się z arivaldem. Nie jest to sedno sprawy ale.... na pewno możne poprawić sytuacje naszego serwa
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Darqs
Dołączył: 13 Mar 2008
Posty: 406
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Praskie Księstwo Warszawskie
|
Wysłany:
Śro 20:08, 07 Paź 2009 |
 |
Ja natomiast zgadzam po części i podzielam racje Merq i Qlera.
Bo w sumie Qler racja z tym że można się w sumie dość szybko ogarnąć żeby cokolwiek zrobić nowa postacią, sam też taką zrobiłem.
moim zdaniem leci wszystko w miarę szybko, choć mogłoby szybciej, ale to każdy wolałby żeby wszystko śmigało jak przy 10 dexa ;]
Są coraz to nowe zmiany i dla mnie jest git ;]
Mogłyby być też i poprawione gainy z crafterskich skili, ale tak jak kiedyś chyba merq powiedział bodajże nie pamiętam, że z walki powinny być najwyższe, bo craftować można zawsze zamkniety w domku bez przypału ;P mimo to przyspieszyłbym gainy craftom ;]
To oczywiście moje zdanie ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Deathtime
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Piekary
|
Wysłany:
Śro 20:24, 07 Paź 2009 |
 |
za
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Czw 6:10, 08 Paź 2009 |
 |
zrobcie .dajstaty... bedzie najprosciej. (sarkazm)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
pavlp
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suszec
|
Wysłany:
Czw 7:23, 08 Paź 2009 |
 |
Być może wyświetlanie statów z dwoma miejscami po przecinku? Wtedy częściej wam się będą cyferki zmieniać
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Deathtime
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Piekary
|
Wysłany:
Czw 11:14, 08 Paź 2009 |
 |
pavlp nie ma drugiego miejsca po przecinku.
Ale niestety taka prawda graczy nie przybywa bo zeby dogonic elite w statach skillach to zajmuje naprawde duzo czasu.
Tak wiec szybsze gainy=wiecej graczy na 100%;]
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Deathtime dnia Czw 11:14, 08 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
Qler
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów
|
Wysłany:
Czw 11:16, 08 Paź 2009 |
 |
Jak bys nie zauwazyl - juz sa szybsze staty, a graczy tak wiele nie przybywa.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Darqs
Dołączył: 13 Mar 2008
Posty: 406
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Praskie Księstwo Warszawskie
|
Wysłany:
Czw 12:11, 08 Paź 2009 |
 |
najlepiej to zrobić taką koxownie jak na innym serwerze co? zaczynasz, robisz postac, to najpierw kopiesz sile w kopalni, inta na evalu w miedzy czasie na juczniaku a dexa na rybkach, potem koxasz skile dla danej klasy i dopiero sie bawisz...
no thanks, wole gre tutaj ;] gdzie zeby sie bawic i pograc w gre nie musze siedziec i koxac postaci...
ale przeciez niektorzy za raz powiedza ze zeby pograc to trzeba sie skoxac...
spox...
pzdr Rasti
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Arivald z Wybrzeża
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 12:39, 08 Paź 2009 |
 |
Mówimy o czynnych wyprawach czy klimaceniu pod gospodą? Dla mnie gra powinna rozgrywać się na całej szerokości mapy, korzystając z jej wszystkich atrakcji i dobrodziejstw, do tego poziomu od chwili założenia postaci jest jednak wciąż daleka droga. Zgadzam się, że staty to nie wszystko, ale to one otwierają drogę do rozwoju i to one nasuwają nowe opcje gry. Ludzie chcą akcji, nie bunkrowania się na wiele miesięcy w domku przy czterogodzinnej grze na tydzień.
edit: dobrym rozwiązaniem mogłoby być choćby przyśpieszenie przyrostu statów na walce, w terenie, a spowolnienie na czynnościach domowych, crafterskich, ale tak by przepaść między nimi nie wyglądała jak Wielki Kanion.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Arivald z Wybrzeża dnia Czw 12:44, 08 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
|