Autor |
Wiadomość |
Qler
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów
|
Wysłany:
Czw 13:03, 08 Paź 2009 |
 |
Ariv, cwiczac szermierke, w ciagu 2 tygodni 20x dex up i 100% skilla.
Malo? Oczywiscie od noob postaci. Ja wiem ze 30 dexa to nie jest duzo, ale pomysl ze jest to 20 dex upow. Gralem wpasnie tak max 4h dziennie i oczywiscie nie codzien. Praca, dom, real life.
Tak jak CrowD powiedzial. Skoro ma byc szybcej, to latwiej wprowadzic .dawajstaty...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Czw 18:42, 08 Paź 2009 |
 |
Ja uważam, że podnoszenie przy okazji każdej propozycji argumentu "online" jest już wyświechtane i męczące. Może niektórym z Was to się wyda skandaliczne w ustach ekipanta, ale może ktoś to powinien powiedzieć:
Jeśli ten serwer będzie miał z wolna chylić się ku upadkowi czy ostatecznie wpisać się w kategorię shardów niszowych to trudno, niech tak będzie, ale ja, będąc do pewnego stopnia za niego odpowiedzialnym, nie będę godził się na każdy koszt dla magicznego "online". To jest serwer z tradycjami, najstarszy w Polsce i ja bym nie chciał, żeby przylgnęła do niego łatka szybkiego koksu, która i tak nie zmieni znacząco wiele. Niech mimo ciężkich chwil, różnych trudności i wielu zamieszań w przeszłości marka CL trwa.
Tak na marginesie - już wprowadzenie automatycznego zakładania kont jest chyba wystarczającym nagięciem tego co wyżej napisałem. Wystarczy zainstalować i można grać, zero wysiłku na początku, który to nawet starzy gracze uważali za okropny (Pola do popisu czy starsze Doświadczenia w RPG).
Cieszy mnie Twoja troska o shard Ariv, ale nie każdym kosztem. Przeciw.
|
Post został pochwalony 1 raz
|
|
 |
 |
Deathtime
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Piekary
|
Wysłany:
Pią 15:06, 09 Paź 2009 |
 |
Ja mysle ze ekipa po cichu by mogla nagradzac graczy pdkami za organizowanie jakis wspolnych wypadow, wypraw, itp. Niekoniecznie musi byc co czar emot ale za zorganizowanie jakiejs akcji na cos silnego czy oczyszczenie dungeona.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
merq
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Pią 16:56, 09 Paź 2009 |
 |
Deathtime napisał: |
Ja mysle ze ekipa po cichu by mogla nagradzac graczy pdkami za organizowanie jakis wspolnych wypadow, wypraw, itp. Niekoniecznie musi byc co czar emot ale za zorganizowanie jakiejs akcji na cos silnego czy oczyszczenie dungeona. |
o_O ...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Eldaren
Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wawa
|
Wysłany:
Pią 23:24, 09 Paź 2009 |
 |
No nie, ledwo przyzwyczaiłem się do tak szybkiego tampa gainów, a tu jeszcze by się miało przyspieszyć? No way :]
Gainy są naprawdę ludzkie. Zresztą nie rozumiem czego wy oczekujecie od tej gry?
Bo jeśli gra sprawia komuś przyjemność dopiero wtedy, gdy kłdzie solo najmocniejsze moby w grze, to rzeczywiście może się szybko zniechęcić.
Ale nie wiem jak to było w Waszym przypadku. Ja jak zaczynałem grać w uo cieszyłem się za kazdym razem jak jakiegoś lepszego stworka zabiłem. Na początku dawałem radę tylko szkieletom, wówczac wyzwaniem był zombi, potem powiedzmy, zmora, szkielet mag, potem licz itd.
Nigdy nie byłem na tyle zarąbisty, żeby solować mocne demony, czy smoki. Mimo to czerpałem frajdę z gry.
Według mnie stopniowe ulepszanie swojej postaci daje więcej radochy z gry niż "przejście" ultimy przez miesiąc.
Ale to tylko moje zdanie. W każdym razie nie zamierzam walczyć dalej o powolnienie gainów. Swoje zdanie wyraziłem w innym temacie, nie ma co wałkować.
Przychylam się za to do zdania, że prędkość gainów wcale nie ma tak przemożnego wpływu na on****(cenzurka dla Fira) jakby sie wydawało.
Ważniejsze jest dobre urozmaicenie rozgrywki i dobry balans tych rozmaitości.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Solkin
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 0:06, 13 Paź 2009 |
 |
Otóż to. Niektórzy chyba chcieliby solować demony w tydzień.
Dokładnie jak pisze Eldaren: "stopniowe ulepszanie swojej postaci daje więcej radochy z gry niż "przejście" ultimy przez miesiąc. " Dla mnie również.
Poza tym gainy zostały MOCNO przyspieszone i imo jest dobrze. I nie piszę to z perspektywy mojego firsta ale noobka- seconda.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
pavlp
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suszec
|
Wysłany:
Wto 7:28, 13 Paź 2009 |
 |
Racja, zgadzam się z powyższymi dwoma postami - postać powoli rozwijająca daje ciekawszą grę, choć przyznam że ostatnio magery koksałem Nie dało to przyjemności zbytnio.
Zabijanie coraz to lepszych mobków daje efekt po części "przechodzenia gry" - wbijasz się na coraz wyższe szczeble "kariery" postaci, ale niektórzy chcą od razu na początku mieć wszystko lub tyle ile najlepsi gracze. Ta gra jak inne mmorpg wymaga czasu, ale cóż, niektórzy nie zważają na to i dla nich "kox must be".
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|