Autor |
Wiadomość |
sarin
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany:
Nie 12:26, 24 Lut 2008 |
|
proponowalbym zwiekszyc troche statcap . nasz server ma juz kilka latek i sporo postaci ma naprawde "skonczone" postacie, a fajnie by bylo zobaczyc czasem wskakujaca cyferke ;d
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Firek
Moderator
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 16:08, 24 Lut 2008 |
|
Problem statcapa chyba nie będzie mnie nigdy dotyczył , ale można zawsze zrobić, żeby przy gainie ze wszystkimi statami z kłódką pojawiało się np:
"Miałbyś teraz STR UPa".
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ZooL
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Nie 16:17, 24 Lut 2008 |
|
jezyk - Coltain
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
sarin
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany:
Nie 18:00, 24 Lut 2008 |
|
zool: to masz ostro zle dane;d bo mi teraz gainuje okolo 3x szybciej niz na 95, w miesiac tu zrobilem wiecej niz w 3 miechy skarbowania codziennie po kilka godzin na dawnym polu + trzeba doliczycz ze wtedy mialem nizsze staty wiec teoretycznie sybciej rosnac powinny
a roznica w statach nie daje duzego dopalu .. prawda jest taka ze przy obecnej mechanice liczy sie duzo bardziej sprzet i exp skillowy + random dosyc mocno
nie chce byc nie mily ale miloby bylo gdyby wypowiadali sie ludzie majacy jakies pojecie o tym co pisza;/
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
robus
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn
|
Wysłany:
Nie 19:06, 24 Lut 2008 |
|
Statcap powinien rosnac wraz z wiekiem postaci
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kosturek
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Nie 19:10, 24 Lut 2008 |
|
Jest tak jak sarin powiedział:p
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ZooL
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Nie 19:15, 24 Lut 2008 |
|
sarin - 1,5 roku temu zaczynajac z 45str szlo sie do kopalni i po niecalych 48h mozna bylo ganiac w plycia, teraz po tych samych 48h machania kilofem mozliwe ze nawet 50str by bylo ;]
A rosnacy/wiekszy skillcap jedyne co da to wlasnie to ze nowi beda mieli dodatkowy kox zanim beda mogli nawiazac walke ze starymi graczami(bo staty tak niby nic nie daja, ale tutaj wiecej hp, tam troche stamy, tu nieco wiekszy dmg i jak sie to zsumuje to wiemy co wychodzi ;] ).
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
sarin
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany:
Nie 19:34, 24 Lut 2008 |
|
ta, wychodzi na to ze wbijesz 1 runa do miecza wiecej od veta i macie po rowno ;d a jezeliu caly system gainow przyrownujesz to koxu w kopalni to ja nie widze sensu dalszej dyskusji ^^
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ZooL
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Nie 19:38, 24 Lut 2008 |
|
na innych crafterskich skillach tez na oko staty leca gorzej niz wczesniej, tyle ze nie mierzylem ile czasu zajmowalo na nich wbicie stata do pewnego poziomu, wiec trudno napiasac jakeisk onkretne liczby
a co do runa, to ok fajnie... tylko ze runy zdaje sie tez maja limit i tego sie nie przeskoczy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zorgan
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Nie 19:44, 24 Lut 2008 |
|
zool nie chcial bym cie obrazac ale piep...... jak popaprany po uno kilofem to nie masz co machac na tym polu bo i tak nic nie wykopiesz, po due na skilach crafterskich str tak smiga dosc znosnie (chyba ze mam zbugowana postac i 8 gainow stra mialem z pupy ).
co do statcapa to przypomnial mi sie ciro i joke na clr gdzie na forum chyba gmowym bym screen z game over i pokazany ciro z 100 stra . wedle mnie dobrze jest jak jest
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ZooL
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Nie 20:53, 24 Lut 2008 |
|
Zorgan - na jakim konkretnie skillu crafterskim? bo wbicie 100bs'a daje str z 39 na 41(wyypas:D), tinker do 85 dal dokladnie 0,7str(na poziomie 4x), stolarke jeszcze sprawdze.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Firek
Moderator
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 20:58, 24 Lut 2008 |
|
Rolnictwo... I nie żartuję tutaj...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
regedit
Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 21:00, 24 Lut 2008 |
|
Problem (?) stat capa mnie nie dotyczy, ale faktycznie:
- staty (nie tylko INT) rosną szybciej niż na 095. O gain na poziomie 8x i wyżej jest wręcz za łatwo. To oczywiście moja prywatna opinia poparta wyłącznie empiryką i wynikająca z wieloletnich przyzywczajeń.
- staty mają znacznie mniejszy wpływ na grę niż w czasach przed CL4.
Natomiast podnoszenie od tak stat capa to trochę marnowanie potencjału. Lepszym jest sprawdzone rozwiązanie z OSI tj. stat scroll'e. Niech będą loot'em w mobie pokroju True Harrower'a (true hardcore ). Wyprawy na takie ustrojstwo napędzą ceelkową koniunkturę i zintegrują graczy. No i przede wszystkim będą kolejnym bodźcem do gry dla znudzonych VET'ów z kompletnymi postaciami.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
campini
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piekary Śląskie
|
Wysłany:
Nie 21:01, 24 Lut 2008 |
|
ZooL może porostu idź za miasto zamiast koxac na skillach crafterskich.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 22:27, 24 Lut 2008 |
|
eh, juz mowilem kiedys to:
gainy sa, ale zaleza od rzeczy ktora robimy.
Przyklad - kowalstwo
kowal robi sztylety, ich trudnosc powiedzmy 10, to tylko 10 nabija mu sie do zysku stata (a powiedzmy ze musi milion[czysto teoretycznie])
drugi kowal robi hmm, naklate plyte, jej trudnosc powiedzmy 100, czyli co plyta do stata nabija mu sie plusik z trudnosci 100
wiedzac ze staty rosna w zaleznosci wykladniczej... juz sami sobie odpowiedzcie co robic.
I tu bedzie odpowiedz czemu kowal co skoksal szybko 100 (na sztylecikach) mial 2 gainy a czemu kowal robiacy nieco hmm.. "normalniej" mial ich 20.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|