Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 statcap Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
sarin



Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 403 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Nie 12:26, 24 Lut 2008 Powrót do góry

proponowalbym zwiekszyc troche statcap . nasz server ma juz kilka latek i sporo postaci ma naprawde "skonczone" postacie, a fajnie by bylo zobaczyc czasem wskakujaca cyferke ;d


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Firek
Moderator


Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 16:08, 24 Lut 2008 Powrót do góry

Problem statcapa chyba nie będzie mnie nigdy dotyczył Razz, ale można zawsze zrobić, żeby przy gainie ze wszystkimi statami z kłódką pojawiało się np:
"Miałbyś teraz STR UPa". Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ZooL



Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 99 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Nie 16:17, 24 Lut 2008 Powrót do góry

jezyk - Coltain


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
sarin



Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 403 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Nie 18:00, 24 Lut 2008 Powrót do góry

zool: to masz ostro zle dane;d bo mi teraz gainuje okolo 3x szybciej niz na 95, w miesiac tu zrobilem wiecej niz w 3 miechy skarbowania codziennie po kilka godzin na dawnym polu + trzeba doliczycz ze wtedy mialem nizsze staty wiec teoretycznie sybciej rosnac powinny
a roznica w statach nie daje duzego dopalu .. prawda jest taka ze przy obecnej mechanice liczy sie duzo bardziej sprzet i exp skillowy + random dosyc mocno

nie chce byc nie mily ale miloby bylo gdyby wypowiadali sie ludzie majacy jakies pojecie o tym co pisza;/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
robus



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 179 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Nie 19:06, 24 Lut 2008 Powrót do góry

Statcap powinien rosnac wraz z wiekiem postaci


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kosturek



Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 545 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Nie 19:10, 24 Lut 2008 Powrót do góry

Jest tak jak sarin powiedział:p


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ZooL



Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 99 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Nie 19:15, 24 Lut 2008 Powrót do góry

sarin - 1,5 roku temu zaczynajac z 45str szlo sie do kopalni i po niecalych 48h mozna bylo ganiac w plycia, teraz po tych samych 48h machania kilofem mozliwe ze nawet 50str by bylo ;]
A rosnacy/wiekszy skillcap jedyne co da to wlasnie to ze nowi beda mieli dodatkowy kox zanim beda mogli nawiazac walke ze starymi graczami(bo staty tak niby nic nie daja, ale tutaj wiecej hp, tam troche stamy, tu nieco wiekszy dmg i jak sie to zsumuje to wiemy co wychodzi ;] ).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
sarin



Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 403 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Nie 19:34, 24 Lut 2008 Powrót do góry

ta, wychodzi na to ze wbijesz 1 runa do miecza wiecej od veta i macie po rowno ;d a jezeliu caly system gainow przyrownujesz to koxu w kopalni to ja nie widze sensu dalszej dyskusji ^^


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ZooL



Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 99 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Nie 19:38, 24 Lut 2008 Powrót do góry

na innych crafterskich skillach tez na oko staty leca gorzej niz wczesniej, tyle ze nie mierzylem ile czasu zajmowalo na nich wbicie stata do pewnego poziomu, wiec trudno napiasac jakeisk onkretne liczby Sad

a co do runa, to ok fajnie... tylko ze runy zdaje sie tez maja limit i tego sie nie przeskoczy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zorgan



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 548 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Nie 19:44, 24 Lut 2008 Powrót do góry

zool nie chcial bym cie obrazac ale piep...... jak popaprany po uno kilofem to nie masz co machac na tym polu bo i tak nic nie wykopiesz, po due na skilach crafterskich str tak smiga dosc znosnie (chyba ze mam zbugowana postac i 8 gainow stra mialem z pupy ).
co do statcapa to przypomnial mi sie ciro i joke na clr gdzie na forum chyba gmowym bym screen z game over i pokazany ciro z 100 stra Smile. wedle mnie dobrze jest jak jest


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ZooL



Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 99 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Nie 20:53, 24 Lut 2008 Powrót do góry

Zorgan - na jakim konkretnie skillu crafterskim? bo wbicie 100bs'a daje str z 39 na 41(wyypas:D), tinker do 85 dal dokladnie 0,7str(na poziomie 4x), stolarke jeszcze sprawdze.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Firek
Moderator


Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:58, 24 Lut 2008 Powrót do góry

Rolnictwo... I nie żartuję tutaj... Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
regedit



Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 47 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:00, 24 Lut 2008 Powrót do góry

Problem (?) stat capa mnie nie dotyczy, ale faktycznie:

- staty (nie tylko INT) rosną szybciej niż na 095. O gain na poziomie 8x i wyżej jest wręcz za łatwo. To oczywiście moja prywatna opinia poparta wyłącznie empiryką i wynikająca z wieloletnich przyzywczajeń. Cool

- staty mają znacznie mniejszy wpływ na grę niż w czasach przed CL4.

Natomiast podnoszenie od tak stat capa to trochę marnowanie potencjału. Lepszym jest sprawdzone rozwiązanie z OSI tj. stat scroll'e. Niech będą loot'em w mobie pokroju True Harrower'a (true hardcore Cool ). Wyprawy na takie ustrojstwo napędzą ceelkową koniunkturę i zintegrują graczy. No i przede wszystkim będą kolejnym bodźcem do gry dla znudzonych VET'ów z kompletnymi postaciami. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
campini



Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 52 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Nie 21:01, 24 Lut 2008 Powrót do góry

ZooL może porostu idź za miasto zamiast koxac na skillach crafterskich.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 22:27, 24 Lut 2008 Powrót do góry

eh, juz mowilem kiedys to:

gainy sa, ale zaleza od rzeczy ktora robimy.

Przyklad - kowalstwo

kowal robi sztylety, ich trudnosc powiedzmy 10, to tylko 10 nabija mu sie do zysku stata (a powiedzmy ze musi milion[czysto teoretycznie])

drugi kowal robi hmm, naklate plyte, jej trudnosc powiedzmy 100, czyli co plyta do stata nabija mu sie plusik z trudnosci 100

wiedzac ze staty rosna w zaleznosci wykladniczej... juz sami sobie odpowiedzcie co robic.

I tu bedzie odpowiedz czemu kowal co skoksal szybko 100 (na sztylecikach) mial 2 gainy a czemu kowal robiacy nieco hmm.. "normalniej" mial ich 20.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)