Autor |
Wiadomość |
Deathtime
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Piekary
|
Wysłany:
Nie 13:15, 20 Wrz 2009 |
|
Wychodze z ciekawa propozycja wprowadzenia starych nowych magoli itp. Uzywajac starych runiakow takze.
Jak wiadomo wyrozniamy runy wbijane takie jak:
Ziemi
Powietrza
Wody
Ognia
I ci co grali na cl095 pamietaja magiki pionow takich jak:
Blysku
Zimna
Ognia
Ran
Propozycja jest prosta.
Wbijanie do broni run powoduje ze bron nabiera wlasciwosci magicznych czyli:
wbijamy 1 rune ognia, bron staje sie bronia ciepla. 2 runy bronia iskry i tak dalej.
Oczywiscie zablokowac mozliwosc mieszania ze soba run.
Piony wygladalby tak:
Runy ognia
1x Ciepla, 2x Iskry, 3x plomienia, 4x Ognia 5x Slonca
Runy wody:
1x Zimna, 2x mrozu, 3x zamrozenia, 4x zimy, 5x Zamieci
Runy powietrza
1x blysku, 2x blyskawicy, 3x wstrzasu, 4x gromu, 5x burzy
Runy ziemi:
1x ran, 2x uderzenia, 3x niewrazliwosci, 4x zniszczenia, 5x smierci.
Teraz uwaga piony sie nie roznica niczym poza kolorem i nazwa i wbijanymi runami. Kazdy pion to poprostu jakas animacja i ten sam dmg.
A ilosc run wbitych wplywa na szanse badz moc sily dodatkowego dmg. Tutaj wybor nalezy do was. Czy dajemy wartosc stala dodatkowej animacji spowodowanej magikiem czy poprostu stala w miare randomowa wartosc szansy na taka animacje i czym wiecej run tym wiekszy jest jej dmg.
Kolejna sprawa jest co ze zbrojami, bo w nich tez sa runy?
Otoz sprawa jest troche skomplikowana bo ich zastosowania z runami juz w moim pomysle nie ma. Wiec zrobilbym skrypt niszczacy te zbroje a dajaca ich rownowartosc w rudzie i sztabkach zlota. Reszta regow to nie sa duze pieniadze wiec mozemy przebolec.
Ale do wyjatkowych zbroj bez zadnych run widze nowe zastosowanie takie jak zwoje wzmocnienia. Na czym to mniej wiecej polega:
-Znajdujemy taki zwoj w mocnym potworze, skarbie, dostajemy od gma.
-Nastepnie kowal, krawie, stolarz majacy 100% skilla badz wiecej jest w stanie tego uzyc na danym elemencie i to podnosi jego AR oraz wytrzymalosc na rozpadanie sie. Maksymalna ilosc uzyc zwoju wynosi 1 czyli po uzyciu sie rozpada. A do zbroji mozna maksymalnie wlozyc 1 taki zwoj. Wiec 1zwoj=1 element. Taki zwoj ma byc rarytasem. A co do ilosc wlozonych w zbroje czemu 1 a nie 5 tak jak w broniach? Poniewaz pozniej przesadzone by byly zbroje skladajace sie z 7 czesci wraz z tarcza zenchantowane 5x. 5x7=35ar. A przyjmnijmy ze taki zwoj nie podnosi ar o 1 tylko o 10% np.
Wartosci dla wzmocnienia zbroji oraz sile i szanse animacji z magicznej broni ustali sie w praniu. Czyli podczas jakis testow zeby to nie bylo przesadne. Pomysl jest calkiem prosty. Ze strony gmow bym zamiast pisac skrypt wymieniajacy zbroje bronie zorganizowal jakis miesiac wymian. Czyli zbieramy wszystko w pojemnik i gm zwraca nam czysta expowa zbroje. Oraz ilosc sztabek uzytych na zbroje.
Co do umagicznien typu:
wyssanie mocy
wszechstronosc
uwazam ze to powino zostac co nam ciekawe urozmaici gre.
Tylko wywalic te ktore zadaja jakis dmg. Czyli cios kuli ognia.
Chociaz te umagicznienie daloby sie zamienic na jakis enchant dmg do animacji wlasnie z magika. Ale mysle ze za silne wtedy by byly bronie.
Pomysl jest w miare prosty ale chaotycznie napisany.
Mysle ze takie zmiany zacheca do gry na nowo i zbierania koleinych pixeli;]
Uwazam ze ankieta jest zbedna bo przy takiej zmianie jednak trzeba sie wypowiedziec.
Taki maly edit:
Nazwy broni magicznych moga byc dowolne. To zalezy tylko i wylacznie od tworczosci ekipy. Tak samo piony wychodzace z run. Np. Z ziemi moze byc jakies kamiene uderzenie etc.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Deathtime dnia Nie 13:26, 20 Wrz 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
|
Raw
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 334
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gryfino
|
Wysłany:
Nie 13:25, 20 Wrz 2009 |
|
btw:System run nie został usunięty po to aby go przywracać^^
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Deathtime
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Piekary
|
Wysłany:
Nie 13:34, 20 Wrz 2009 |
|
Raw zostal usuniety bo byl beznadziejny. kazda runa tylko podnosila base dmg broni i tyle. Nie bylo zadnej frajdy. Jeden algorytm. A tak jak teraz beda szanse itp znowu ejst random. A co najbardziej sie ceni w ultimoe? RANDOM.
Zapomnialem dodac zeby jeszcze urozmaicic skarby to mozliwosc na znalezienie takiej broni.
Bron sila exp wierzba/mithril + randomowo przy zidentyfikowaniu jakis lvl juz broni. Ktory daloby sie podniesc. Ew na stale lvl ale troche silniejszy niz kuty przez kowala;]/
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Deathtime dnia Nie 13:36, 20 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Raw
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 334
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gryfino
|
Wysłany:
Nie 13:42, 20 Wrz 2009 |
|
nie no pomysł nie jest zły. Ale wywalił bym z tego jeden podpunkt.
run zmieniajace grafe ok
run 0,000001 szansy na flama ok
run dodajacy dmg nie ok;)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Deathtime
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Piekary
|
Wysłany:
Nie 13:50, 20 Wrz 2009 |
|
Ale raw wlasnie run nie dodaje dmg.
Poprostu kazdy run podnosi szanse na tego flama albo jego dmg.
Jedna w miare stala wartosc. Sila albo szansa a im wiekszy lvl tym wiekszaszansa na ta niestala wartosc.
kumasz?
Base dmg expa zostaje taki sam. Nie ma roznicy czy bron expowa czy z 5 runami. Runy to dodatkowa szansa na dodatkowy dmg.
Dodatkowa sugestia brana ktora tez jest ciekawa ktora dotyczy zbroji:
Poza zwojem wzmacniajacym zbroje dodac zwoje jakis czarow.
Np. zwoj na szanse odbicia czaru. Czyli wbijamy do zbroji magic reflection i jakas %.
1 element zbroji 1 takie umagicznienie. I szansa z innych elementow jesli jest to ten sam czar sie sumuje.
Oczywiscie przy otrzymywanym ciosie fizycznym/magicznym.
Czary takie jak:
reactive armor
magic reflection
An lor xen
corp por w atakujacego cie
flam to samo co wyzej
IVM w posiadacza zbroji tak jak reactive magic i an lor xen.
Itp
EDIT: Kolejna sugestia brana
Stare runiczne zbroje, bronie maja tylko wartosc expa nie da sie nic z nimi juz zrobic. I zostaja jako pamiatka. Czyli tylko nowe i stare czyste itemy daloby sie przerabiac na nowe magiki. A stare zarunione zbroje bronie. Maja wylaczona wartosc od run i robia tylko za AR i base dmg jak czysty exp:P
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Deathtime dnia Nie 14:00, 20 Wrz 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Qler
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów
|
Wysłany:
Pon 8:22, 21 Wrz 2009 |
|
A co z craftami ktorzy wsadzili x milionow w przepisy?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Pon 8:55, 21 Wrz 2009 |
|
|
|
|
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Pon 9:04, 21 Wrz 2009 |
|
Deathtime napisał: |
Raw zostal usuniety bo byl beznadziejny. kazda runa tylko podnosila base dmg broni i tyle. Nie bylo zadnej frajdy. Jeden algorytm. A tak jak teraz beda szanse itp znowu ejst random. A co najbardziej sie ceni w ultimoe? RANDOM.
|
Na random to sie najbardziej placze na forum, a nie ceni.
A po co robic takie szerokie zmiany? Nie wystarczy, ze dmg z run bedzie wchodzil na odpowiedniego resa, a nie AR? A res podzielony byl bardzo OK moim zdaniem. Jesli w PVP nie pasowalo, ze ktos moze miec skil+zbroje to prosze uprzejmie, ograniczenie od gory, ze skill+zbroja moze dac maksymalnie 90% szans na zresowanie czaru. Ci co maja skila beda uzywac skila, a Ci co bez skila beda musieli zalozyc na plecy jakis lepszy stuff.
Wycofywanie zbroi runicznych jest zle.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Fir dnia Pon 9:05, 21 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Pon 12:38, 21 Wrz 2009 |
|
ty jestes zly!
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez CrowD dnia Pon 12:38, 21 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Deathtime
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Piekary
|
Wysłany:
Pon 16:09, 21 Wrz 2009 |
|
Bezsensu jest to ze item zastepuje skill.
resist ma byc must have jak chce sie resowac czary i tyle. A zbroje moze byc malym dodatkie,.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Pon 16:30, 21 Wrz 2009 |
|
Bez sensu... Wywalic butle, zrob se BMa jak chcesz miec blesy i dodatkowe leczenie.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Fir dnia Pon 16:30, 21 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Deathtime
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Piekary
|
Wysłany:
Pon 20:34, 21 Wrz 2009 |
|
mam bma? a brat ma pw?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Pon 21:29, 21 Wrz 2009 |
|
Fajnie, to przeczytaj jeszcze raz, moze skumasz.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Deathtime
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Piekary
|
Wysłany:
Wto 7:59, 22 Wrz 2009 |
|
ugh zwracam honor lecz wczoraj o tej godzinie bylo ze mna ciezko juz;].
Tylko ty myslisz ze ja chce zrobic skill must have i zbroje nic nie daja do resow. I dlatego chcesz wywalic butle zeby trzeba bylo miec skill zeby sie leczyc blesowac itp.
Mowie ze res na magie powinien glownie zalezec od skilla a zbroja jest tylko malym bonusem. Cos ala na cl3 zbroja ochrony przed zimnem np.
Przypominaja mi sie akcje jak gralem wiecej na cl4. Koles mial dobrego runiaka i bez resista byl wytrzymalszy niz ja w plytce z adamku i 95 resa 100 expa.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Solkin
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 13:02, 22 Wrz 2009 |
|
Deathtime napisał: |
ugh zwracam honor lecz wczoraj o tej godzinie bylo ze mna ciezko juz;].
Tylko ty myslisz ze ja chce zrobic skill must have i zbroje nic nie daja do resow. I dlatego chcesz wywalic butle zeby trzeba bylo miec skill zeby sie leczyc blesowac itp.
Mowie ze res na magie powinien glownie zalezec od skilla a zbroja jest tylko malym bonusem. Cos ala na cl3 zbroja ochrony przed zimnem np.
Przypominaja mi sie akcje jak gralem wiecej na cl4. Koles mial dobrego runiaka i bez resista byl wytrzymalszy niz ja w plytce z adamku i 95 resa 100 expa. |
Skoro wpakował tyle siana w tego runiaka to dlaczego nie miałby być?
Ja bym przywrócił stary system resa, z tym, że z dodatkowym bonusem dla posiadaczy skilla. Jak były max resy 70 to dla gościa ze 100 resa max resy wynosiłyby 80 (na każde 10 resa 1 punkt więcej do maxymalnej odporności). I byłoby dobrze moim zdaniem.
Brak skilli must have było domeną cl4. Teraz niestety(?) jest inaczej.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|