Autor |
Wiadomość |
Malarug
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 730
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Śro 1:30, 10 Paź 2007 |
|
Mam nastepujaca propozycje:
Czy nie daloby sie zrobic aby sprzedawca grupowal niestackowalne przedmioty i liczyl je jako 1?
Chodzi mi o to ze w cookingu jest masa niestackowalnych przedmiotow i jesli chce zrobic karczme to nie bardzo mam jak. Koszta sprzedazy 100 butelek alkocholu zjedza dochody.... Ba! Nawet nie wystawie takiej ilosci bo sprzedawca ma limit 50 przedmiotow. Nie daloby sie tego jakos pogrupowac?
Przy okazji. Wiekszosc jedzenia nie wazy nic albo prawie nic. Za to na przyklad udka jagniece waza juz calkiem sporo. Mozna by to ujednolicic. Wszystko 1 albo 0 wagi. No moze z wyjatkiem pieczonej swini czy innych "wielkich" dan. Te wieksze dania powinny tez byc bardziej sycace.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Nasti
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 457
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Yew
|
Wysłany:
Śro 5:56, 10 Paź 2007 |
|
O tym stackowaniu to już tyle razy było pisane że ...
A co do ciężaru to jak może wszystko ważyć tyle samo 1 ciasteczko nie waży tyle co miska zupy!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Malarug
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 730
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Śro 8:08, 10 Paź 2007 |
|
Prawda ze nie wazy. Ale to ttylko gra. Ma byc grywalna i sprawiac radosc. A mlodym postaciom 20 dodatkowej wagi na jedzenie sprawia problem.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
pavlp
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suszec
|
Wysłany:
Śro 19:21, 10 Paź 2007 |
|
To czy 20 czy 1 wymnóż przez chociażby 10, wychodzi 200 lub 10, więc młody gracz nie uniesie tych 200, różnica jest.
Jest grywalna i byłaby grywalna jakbyś mógł unieść tylko jedną skrzynię ważącą 100 a nie np. 20 czy 4 (wyobrażam sobie to jako dźwiganie ciężkiej skrzyni na plecach). W przypadku jakbyś mógł unieść np. tylko 2 ciała świń (niepokrojone).
Według mnie postać nie ma być opancerzonym transportowcem niosącym co tylko się i ile się da.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
RazoR
Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Śro 19:26, 10 Paź 2007 |
|
M0ze wprowadzic stary system sprzedawcy? Zeby menu mial takie jak zwykly npc? To bylo fajne bo dodawales wiel takich samych i miales 100 butli w jednej linijce do opchniecia.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Malarug
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 730
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Czw 20:34, 11 Paź 2007 |
|
pavlp zupelnie nie rozumiem twojego posta. Mozesz to napisac jakos jasniej?
Nie chodzi o to zeby dzwigac tony tylko moc pojsc na wyprawe i nie zginac z glodu. Rozumiem ze co do NPCow to wszyscy popieraja?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Malarug
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 730
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Wto 23:38, 23 Paź 2007 |
|
Odswiezam i zarazem zapytuje szanowna ekipe czy takie cos wogole jest mozliwe? ( chodzi o laczenie razem niestackowalnych przedmiotow u sprzedawcy )
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zasoova
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Śro 9:48, 24 Paź 2007 |
|
Nie jestem skrypterem, ale z ogolnej wiedzy jaka posiadam, jest to raczej trudne w realizacji (gdyby to byl pikus, to juz dawno byscie to mieli). Jedyne, co moge polecic, to pakowanie w plecak np po 10 sztuk.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|