Autor |
Wiadomość |
Deathtime
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Piekary
|
Wysłany:
Sob 20:11, 10 Paź 2009 |
 |
Wpadlem na konkretny pomysl dotyczacy specjali i ich wywalenia oraz zastapienia.
A wiec:
-Wywalamy specjale forever.
Bronia typu fenc ktore dzgaja dac szanse na armor ignora.
Sworda na double shot.
Macka na krytyczny miazdzacy cios.
Archer jakies przebicie na wylot.
Dmg kazdego nowego "specjala" zrobic takie same zeby nie bylo "AA bo macki maja miazdzenie ktore wali za 150" Czy czegos w stylu. Wyrownac to w kazdym stopniu. Szansa okolo 5% mysle.
Dodatkowo bronia typu:
Pika, naginata, berdysz, halabarda, mlot bitewny dodac dismounta paralizujacego mounta na 30s. Tez z jakims %szansy.
Kolejna sprawa jest uwalenie biegania z 2h broniami na mouncie typu berdysz/pika/halabarda/mlot bitewny/topory (poza archerami bo pieszo to trudno cos tym zdzialac.)
Niby jest jakis minus z takich akcji. Ale prawie niewidoczny. Dac ranienie samego siebie/dismountowanie sie samego. I wtedy bd okej.
Dodatkowo proponuje poprawic skill poisioning aby:
Zatruwal fence
Swordy (poza halabardami,berdyszami)
Z macek tylko te topory ktore maja jakies ostrze. Bo troche smieszne jest jak moge sobie zatruc kij u maga i bez skilla go uzywac. Czy tez mlot bitewny.
Oraz naprawic to ze mozna truc bronia zatruta bez skila %poisioning.
I poprawic trutki:
Mala najczesciej zatruwa najslabiej bije
Srednia rzadziej niz mala zatruwa ale mocniej bije
Duza of kors wiadomo
Smiertelna of kors wiadomo
Pasozytnicza i ciemna maja specjalne wlasciwosci wiec im wystarczy zmniejszyc szanse, aby mialy mniejsza niz smiertelna.
Ankiety nie dodaje poniewaz padlo duzo pomyslow.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
Bilbur89
CLFE-Seer Team
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Mazowieckie;)
|
Wysłany:
Nie 7:47, 11 Paź 2009 |
 |
Mam dziwne wrazenie ze wypowiadasz sie o rzeczach o ktorych pojecia nie masz.. DO rzeczy, miales kiedys w reku cos 2h? Na koniu to zadaje rany duzoo duzoo mniejsze;) I wprew pozorom archer takze samo, dajmy na to ciezka kusza, postrzelaj sobie z konia a postrzelaj piechota;) Czlowieku ktos musi byc troche nie ten tego zeby z kusza ciezka na koniu bic albo z berdyszem. NIe wiem tylko jak jest z kijkami ale co do berdysza czy mlota bitewnego to przesadziles;)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 8:37, 11 Paź 2009 |
 |
Nie... niepodoba mi sie to rownanie chocby dlategoz ebronie maja rozny bazowy dmg...
Bilbur89 jak bede gral mozesz obaczyc jezdzca z wlocznia;)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Deathtime
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Piekary
|
Wysłany:
Pon 12:04, 12 Paź 2009 |
 |
Bilbur widac jestes bardzo pesymistyczny bo na koniu dmg jest oslabiony o 25% i nic wiecej. Uwierz mi ze z pika np. latwiej zabic maga na mouncie niz bez... A takie bronie typu pika berdol halka powiny wlasnie byc udupione on mount. I bic tylko i wylacznie mocno z ziemi. W dodatku powiny miec bonus w przeciwnika na mouncie.
Amras co z tego ze maja rozny bazowy dmg? Dac im staly % podnoszacy dmg i tyle? Jedna jest szybsza i slabsza a druga wolniejsza i mocniejsza. Wiec ta mocniejsza tylko dluzej czeka sie na te mega uderzenie. Ale za to efekt jest okej.
Ktos potem powie ze fenc bedzie sral tymi uderzeniami ale jest wbledzie kazda bron taka sama szansa uzalezniona od skilla % i tyle.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 21:01, 12 Paź 2009 |
 |
deathtime... wiele z tego, ze mają rózny dmg
jest róznica i to wielka... taka np pika czy włócznia jak zabierzesz jej paraliz będzie bezuzyteczna w porównaniu z młotkiem czy berdyszem, ...why?
bo berdysz bedzie uderzał mocniej a włócznie mas zpoto, zeby sparaiżowac/zatruć
Z tym, ze 2 hexówka na koniu osłabia tylko dmg to chyba nie tylko... z 2 ręczna na koniu łapiesz mocniejsze hity;)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Deathtime
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Piekary
|
Wysłany:
Wto 17:57, 13 Paź 2009 |
 |
Amras 2h to nie znaczy 2 hexowka to raz
2h to znaczy two handed czyli dwureczna.
Jesli lapiesz wieksze hity to tylko i wylacznie od pw. Bo mag to naprawde ci sprzeda hity z piesci za 1... Niechcecie to nie udupiajcie tego... Przeczekam jeszcze do momentu az ekipa podejmnie decyzje. Nie zrobi sie z tym nic to ja sobie zrobie ta pike 5 run i z truta bede sciagal maga na 1-2 hita. I to on mount;] Do tego fajna bola to juz ogolnie pogrom.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 22:17, 13 Paź 2009 |
 |
Nieznam dwu hexowek ktore są 1reczne, jesli mi taka pokarzesz to we włosienicy sie bede kajal poza 2 polówkami bodaj topór i młot bojowy jeszcze 2 ręczny... i ma kary ale to bardzo silne;)
Deathtime-> exp + 5 run i sciaganie maga na hita (PM) lub 2 (bm) to ebdzie najzupełniej prawidłowo! bo czego oczekwiac od golego czlowieka ktory dostaje wlocznia/mieczem/toporem ?
gdybys zamaist specjali dal kryyki to...bys tez bral na hit moze dwa.... tyl , ze zeby bawic sie specjalami potrzebujesz manny a im wiecej uzyc tym manny wiecej trza a krytyki byly by za free czyli woj bylby 100/100/25 teraz jak chcesz szalec z paralizem czy double strike musisz miec ta manne;) i....miksy
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Deathtime
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Piekary
|
Wysłany:
Śro 7:16, 14 Paź 2009 |
 |
Jak narazie to te specjale sa wylaczone. I w poprzednimy systemie dzialajacym z tym naliczaniem x3 czasowym byly jeszcze bardziej denne. Woj tutaj sobie spokojnie moze pozwolic na inta ze wzgledu ze str praktycznie nic nie daje. Jest beznadziejny system naliczania hp i sila hitu jest tylko z dmg broni.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|