Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Skil 1/2 rzędny mining Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Amras



Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:18, 22 Wrz 2008 Powrót do góry

Z góry zastrzegam, że propozycja jest oparta tylko na moich obserwacjach. Opre się tylko na ilości Adamentytu, żeby sie nie rozdrabniac;)
Tak więc mając poziom 100/100 podczas 1 kopania wydobywałem ilość adamentytu x zwykle kopałem kilofem gargulca po 6 grudek za jednym zamachem. Było to powiedzmy dwa tygodnie temu.
Od tego czasu "zainwestowałem" i mam teraz juz całe 105/100 mininga, niestety zarówno ilośc kopanego adamentytu (i innych metali) przy trafieniu na zyłe nie wzrosła.
To i sumaryczna ilość po takim samym czasie pracy stała sie jakby mniejsza.(wieksza napewno nie...moze jest taka sama szansa ale los mnie niekocha;) generalnie ilosc rudy jest na poziomie jaki byl (i jest u osob z ktorymi porownywalem) na poziomie 100/100.
Mozliweże to tylko pech albo wyeksploatowanie kopalni;)

Jednak zakładając że bojówka na 110/105 podnosi szanse na trafienie wroga/zmniejsza na zostanie trafionym, 110/5 taktyki zwieksza obrazenia, 110/5 arms lora/evala zwieksza szanse na expa i sile czarow, zas anatomia na 110/5 dodaje dodatkowe hp iz wieksza sile ciosu, miloby bylo gdyby posiadanie skila na poziomie ponad 100 tez dawalo jakies konkretny bonus w szansie na wykopanie najlepszych rud lub podnoszac ilosc jaka wykopie sie przy 1 uderzeniu........

Oczywiscie, wiem, ze nikt niekazal brac skila na ponad 100, ale jesli jest taka mozliwosc to sadzilem, ze pozytywne efekty dla mnie ebda dostrzegalne, a tak niejest, stad ten post;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Qler



Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 521 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów

PostWysłany: Pon 21:24, 22 Wrz 2008 Powrót do góry

W tym momecie i tak kopie sie na tyle adamka, ze po co Ci to 5% bylo to ja nie wiem. ;]
Nie wiem czy pamietasz jak bylo przed zmianami w gornictwie.
Przy 100/100 miales wielkiego farta jesli W OGOLE wykopales adamantyt w kopalni.
W kopalniach strzezonych przez moby bylo lepiej, ale tez nie bylo szalanstwa.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Amras



Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:25, 22 Wrz 2008 Powrót do góry

Wlasnie dlatego te 5% wzialem bo nikt niepotrafil napsiac czy 100 a 105 jest roznica;) wiec postanowilem sam sprawdzic;]

Tak przed zmianami w gornictwie adamantyt byl rzadki...ale... najlepszy metal mitril byl stosunkowo latwy w wykopaniu-prawda?;]
Teraz adamentyt jest najlepszy i latwiejszy w wykopaniu jednak jesli porownamy ilosc mitrilu sprzed zmian do adamka po zmianach wydaje mi sie ze i tak jest go (sporo) mniej niz mitrilu- no i wyzsza cena;)

Jakby niepatrzec chcac zostac "ponadprzecietnym kopaczem" i zmonopolizowac rynek kopalin i "inwestujac" w taki skil 105 a nie 100 moglem sie spdoziewac jakiegos bonusu , analogicznego do innych umiejetnosci;]
jesli nie zaobserwowalem go (lub byl b.maly) skladam propozycje aby te dodatkowo procenty cos dawaly... przy 105 powiedzmy 50% szansy na dodatkowa grudke kazdego metalu przy 110 zawsze o 1 wiecej.... lub 5/10 % szansy na lepsza rude...

dla woja 10hp dodatkowe z anatki ponad 100 to ~~10% zycia;] + sila ciosu i bonus w leczeniu.... przy 5 % ponad norme bym sie 5% spodziewal;] analogicznie i w kopaniu powinno byc, ale niewidze roznicy tu...wiec ..proponuje zeby "cos" to 5 czy 10% dawalo;]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Amras dnia Pon 22:30, 22 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Qler



Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 521 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów

PostWysłany: Pon 22:31, 22 Wrz 2008 Powrót do góry

Nie no spoko, rozumiem, w sumie bieda. Smile

A o ile sie nie myle, to nie tylko w gornictwie nie czuc tych dodatkowych %. ;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 6:36, 23 Wrz 2008 Powrót do góry

a jak chcesz poczuc roznice miedzy 2% a 2,5% szansy?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Amras



Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 10:25, 23 Wrz 2008 Powrót do góry

hm....Wink
Jeśli Coltain mówi, że róznica jest i to wzrost szansy az 25% od poczatkowej to przepraszam, za zalorzenie tematu, widac mylilem sie jest przyrost;]

do zamkniecia;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
CrowD



Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Wto 11:11, 23 Wrz 2008 Powrót do góry

przy wykopaniu 1000 adamka kopiesz 5 adamka wiecej niz ten ze 100/100. ale PAŁER!!!!!!!!!!!!!!!!!!

to jest smieszne.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Amras



Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 15:00, 23 Wrz 2008 Powrót do góry

Wiem, że to bardzooooooooooo mało, ale jesli szansa na adamek przy uderzeniu zwyklym kilofem wynosi 2% to na tysiac uderzen/sztabek x trafi 20 ja 25;] malutko.... diabelnie... ale jednak cos;p chyba jednak ten "bonus" niezatrzyma mnie przy 105 mininga;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
pavlp



Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 327 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suszec

PostWysłany: Wto 18:57, 23 Wrz 2008 Powrót do góry

Czy przy 105 górnictwa postać mogłaby kopać +1 rudy więcej? W sumie to poświęcenie drugorzędnej umiejętności. Analogicznie przy 110 górnictwa kopałaby +2 rudy więcej.

Podobnie w przypadku drwalnictwa, czyli +1 przy 105 i +2 przy 110.

Ewentualnie tylko +1 przy 110 oraz 50% szansy na +1 przy 105 umiejętności, jeśli za dużo by się kopało.

To tylko propozycja.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gudissimo



Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 200 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 10:25, 06 Lis 2008 Powrót do góry

Popieram pavlp

Niech skile 1/2 rzedne daja w skilach wydobywczych/crafterskich znaczne korzysci.

Jesli ktos je poswieca niech otrzyma znaczny '+'


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 10:47, 06 Lis 2008 Powrót do góry

Gudissimo - Ty to chyba jakimś kościelnym jesteś???


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Pikus--



Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.

PostWysłany: Czw 17:44, 06 Lis 2008 Powrót do góry

jest duzy plus za krrafterskie in ie mowcie ze nie :F


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gudissimo



Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 200 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 10:27, 07 Lis 2008 Powrót do góry

Coltain - wlasciwie nie koscielnym tylko Proboszczem.

A tak na serio to:

1. Pisze to co mysle.

2. Od dawna czytalem fora CLki i zawsze mi sie rzygac chcialo jak ludzie tylko na siebie wsiadali. To taka nasz polska cecha narodowa.

Dlatego ludzi 'nawracam' :PPP

I widze ze 'niektorzy' odbieraja to jako 'slodzenie'.

Powiem wiec ze sa ludzie/kraje w ktorych jest to normalne. Nie razi to nikogo. Sa kraje w krotych starszy powie mlodszemu przepraszam etc.

Gdzie ludzie sa dla siebie mili bez specjalnej przyczyny i konicznosci posiadania w tym interesu.

I to tyle odnosnie 'innosci'.

A zeby nie bylo ze nie na temat:

Wydaje mi sie logiczne ze strony gracza ze jak biore jakis skill na 1/2go rzedny to ma byc 'wyrabany w kosmos Razz'.

A ze strony gospodarki servera: jest malo graczy i malo surowcow, jesli ktos sie chce specjalizaowac 'wydobywczo/craftersko' to niech dostarcza wieksze ilosci surowcow na rynek.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 12:15, 07 Lis 2008 Powrót do góry

no to napiszcie co ma dawac ten skill 1/2 a nie tylko mowicie co nie jak, rozpiszcie ankiete, niech sie gracze wypowiedza, itd...

Czemu rozpisujecie na podstawie adamantytu???

przeciez ta ruda ma byc cenna i dlatego ma mały % znalezienia, nawet skill 1/2 nie bedzie twego zwiekszac znacznie bo to w sumie to tylko 5 lub 10% wiecej...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)