Autor |
Wiadomość |
Ryouko
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 9:00, 05 Paź 2007 |
|
Poprawił bym trochę loot złota, a nawet znacznie : )
teraz jest tak że na każdy level skarbu przypada mniej więcej 1000 gp
innymi słowy odszukanie i wydobycie skarbu zajmuje trochę czasu dla porównania sam w czasie powiedzmy "zrobienia" 4 skarbów 4 lvl w 4 osoby "czyszczę" cały dungeon, ze skarbów mamy 20k do podziału czyli po 5k na osobę, z dungeonu mam 30k tylko dla siebie. ( i tak zawyżyłem na korzyść skarbu )
Proponuje wzrost lootu co najmniej dwu krotnie, a słusznie by było i 4 krotnie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
eMx
Dołączył: 05 Paź 2007
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Pią 9:17, 05 Paź 2007 |
|
ZA. Ale czy napewno sie oplaca dawac wiecej kasy do servera? no i znowu wszystko bedzie drozec bo gp coraz wiecej
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ryouko
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 9:19, 05 Paź 2007 |
|
no to zmniejszyć loot w mobach : )
poza możliwością znalezienia czegoś fajnego skarby są nieopłacalne, ze względów materialnych, a trzeba przyznać, że dużo ciekawiej się walczy szukając skarbu niż czyszcząc po raz setny ten sam dungeon.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zasoova
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pią 10:09, 05 Paź 2007 |
|
Tak się składa, że robiłam skarby i 1000gp to może na łebka wypada Moze robiles 1lvl, że 1k tylko miales?
Ja jestem przeciw. Za dużo złota jest niezdrowe dla gospodarki, a w skarbach (nawet niskich poziomów) można znaleźć bardzo dużo idealnych kamieni i skladników do umagiczniania, nawet ilości zwykłych ziół są bardzo fajne i oplacalne (nie to co na 095), nie mówiąc już o tym, że skarby niosą dużo większą szansę na przepis niż mobki, w tym paragony.
No sory, czego jeszcze chcesz?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
eMx
Dołączył: 05 Paź 2007
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Pią 10:22, 05 Paź 2007 |
|
Jeden banik już był, chcesz dostawać z automatu kolejne? Polecam się opanować - Nob
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kosturek
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 11:05, 05 Paź 2007 |
|
Przeciw.Skarby sa ok.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ryouko
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 11:07, 05 Paź 2007 |
|
Zas 1k na lvl czyli robiąc 4 lvl mam 4k, i jest to za mało, kamienie nie bądź śmieszna ja z dungeonu wyciągam wszystkiego więcej, jedyny loot ze skarbów to zioła bo kupki są po około 40 ziółek z 4 lvl i ich jest więcej niż z mobów, choć sama już postowałaś o zwiększenie lootu ziół z mobów.
Po ostatniej kilko godzinnej wyprawie w 3 osoby na koniec zostało po 5k do podziału, skarby 4 i 5 lvl.
Więc powiem inaczej, skoro skarby mają być dużo mniej opłacalne niż zejście do dungeonu ale w zamian mamy szanse na rare item to ok.
Porównałem jasno ze w tym czasie co robie skarb w dungeonie "zarobie" 4 razy więcej to jest fakt.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 11:19, 05 Paź 2007 |
|
w skarbach sa rzeczy, ktorych nigdzie indziej nie znajdziesz....
- popsute rozdzki
- magiki duzo lepsze niz z moba i wykonania
zapomniales dodac ze skarby daja tez loot z mobow (jak cos mialbym zmienic odnosnie kasy to przy okazji bym wylaczyl loot ze skarbowych mobow)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
eMx
Dołączył: 05 Paź 2007
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Pią 11:22, 05 Paź 2007 |
|
Z tego co wiem kasy w skarbach niema duzo poniewaz powtorzy sie akcja z 95 ze kazdy kupuje skrzynie skarbow za free. kiedys dosyc stara mapa kosztowala 3k a w skrzyni bylo 6k to byla mapa ziolka i szansa na magola + kasa z mobow. Teraz w skrzyni sa sporadczyne ilosci kasy poniewaz skarby sluza do znajdowania rare itemow. Faktycznie szansa na rare item powina byc wieksza przy tym dropie kasy w skrzyniach.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ryouko
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 11:43, 05 Paź 2007 |
|
Coltain masz racje sam fun z tego że coś może być i radość równoważy w jakimś stopniu wszystko to bez dwóch zdań.
Ale mówię jak jest z 5 skarbów wysokol evelowych i obstawy i mobów które zabijam po drodze mam powiedzmy porównywalną ilość złota składników co podczas samotnego zejścia do dungeonu. A skarb taki to minimum 3 osoby a dobrze jak jest ich 5.
Poza tym nic nie wymuszam a proponuje, dajmy na to znajduje coś fajnego i 1 osoba ma fajnie a reszte ledwo stać na odkupienie straconych wierzchowców, naprawienie sprzętu, odkupienie ziół, dlatego moja propozycja zwiększenia lootu złota.
Nie wysysam proporcji z palca a mówię jak jest w realiach.
Edit:/ założenie że taka wyprawa ma pochłaniać a nie dawać loot w postaci złota w zamian za możliwość znalezienia "skarbu" też nie jest zła : )
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
krell
Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pią 15:29, 05 Paź 2007 |
|
System skarbowania moim zdaniem jest ok.
Dużo zabawy, nieprzewidywanych sytuacji i szansa na znelezienie czegoś wyjątkowego w zupełności rekompensuje mi fakt ponoszonych strat (złoto jednak wychodzi na minus).
Tak czy inaczej-polecam skarbowanie każdemu graczowi.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ryouko
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 15:36, 05 Paź 2007 |
|
OFF TOP:
odezwał się ten co szedł bezinteresownie i chyba nie puszczał binda na grab XD
ON TOP:
Nie mówię, że jest zły ale właśnie wtedy może spokojnie byś czekał na podział złota a nie chapał co popadnie żeby mieć chociaż 5k na koniec.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Takuma
Dołączył: 25 Wrz 2007
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wawa
|
Wysłany:
Pią 16:52, 05 Paź 2007 |
|
Przeciw, mi się podoba tak jak jest. Złoto można zdobywać w setki innych sposobów.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
RazoR
Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Pią 18:56, 05 Paź 2007 |
|
Czytajac wasze posty wywniskowalem ze macie za malo kesha w skarbach ale patrz:
Po pierwsze:
Masz kase z mobow ktore pojawiaja sie znikad
Po drugie:
Masz szanse na cos rare
Po trzecie;
jest to for fun
Po czwarte:
Robisz to pod siebie zeby oplacalo ci sie robic skarby bo i tak nie ty dostajesz rare item.
Po piate:
jak chcesz kesh chyc za kilof/nozyk zielarski albo wypad do dungeona i masz.
Nikt ci niekaze chodzic na skarby, jest gites. Ryo z tego co wiem to biegasz w urunionych zbrojach a koszt takieg umagicznienia to 30k u algara bodajze wiec jeden skarb i troche nadrabiasz bo recepta najdrozsza. Wiec uwazam to ze temat prowadzi do nikad i powinien byc zamkniety
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zorgan
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Sob 7:09, 06 Paź 2007 |
|
Powiem tak Po czesci Rylo ma racje ze loot zlota z samego skarbu jest kijowy, ale zawsze jest jesio loot z obstawy skarbu. Jesli powiekszyc loot zlota w skarbie to wypadalo by usunac zloto z mobkow bo wtedy szczescia bylo by za duzo. Ale rylo jak to sam powiedziales liczy sie fun ,,,,,
Dziekuje i pozdrawiam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|