Autor |
Wiadomość |
Solkin
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 14:33, 19 Gru 2008 |
|
Proponuję mapom i jak największej ilości rozmaitych przedmiotów dać możliwość dodawania ich do siebie, podobnie jak to się ma np. z ziołami, składnikami, kamieniami, jedzeniem, itd.
Ma to na celu uniknięcie sytuacji, w których mamy 1000 porozrzucanych map, dzięki temu będziemy mogli je mieć w jednej kupce. I proponuję wprowadzić to do jak największej ilości przedmiotów, np. kryształom mocy, mechanicznym częściom, itp.
Pozdrawiam.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 14:36, 19 Gru 2008 |
|
kazda mapa ma inne dane wpisane, nie mozna tego zebrac
po drugie juz kombinowalem i jest bugogenne - za duzo pracy na nikły efekt
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
+
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pią 14:40, 19 Gru 2008 |
|
O ile dobrze pamiętam, to był już temat odnośnie tego. Colt chyba go założył i czekał na propozycje od graczy, właśnie w tym temacie padła propozycja map nieodczytanych (i tak chyba zostało). Gracze wspominali o kryształach, i innych przedmiotach, cześć która dało się zrobić, została zrobiona i dodana. Reszta która została, nie miała sensownego wytłumaczenia, by zastosować to rozwiązanie do nich
Pozdrawiam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Malarug
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 730
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Pią 15:17, 19 Gru 2008 |
|
Jadlo nie zostalo dodane
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Pikus--
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.
|
Wysłany:
Pią 15:22, 19 Gru 2008 |
|
Mapy sie normalnie stakuja wiec o co chodzi?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Solkin
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 15:30, 19 Gru 2008 |
|
Pikus-- napisał: |
Mapy sie normalnie stakuja wiec o co chodzi? |
Yyy nie?
Zestakowane są czasami jedynie te co z moba bezpośrednio wypadają.
Pojedynczych nie da się zestakować.
Próbowałem wczoraj.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
cienki90
CLFE-Seer Team
Dołączył: 29 Lut 2008
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Pią 15:40, 19 Gru 2008 |
|
Da się zestakować poprzez wrzucenie do pojemnika.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Saloth
CLFE-Seer Team
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 680
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 15:53, 19 Gru 2008 |
|
Solkin napisał: |
Pikus-- napisał: |
Mapy sie normalnie stakuja wiec o co chodzi? |
Yyy nie?
Zestakowane są czasami jedynie te co z moba bezpośrednio wypadają.
Pojedynczych nie da się zestakować.
Próbowałem wczoraj. |
yyy tak?
Tak jak pisze cienki, wrzucaj jej do pojemnika to sie stackuja
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Saloth dnia Pią 15:53, 19 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
cienki90
CLFE-Seer Team
Dołączył: 29 Lut 2008
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Pią 16:34, 19 Gru 2008 |
|
Można by zrobić porządek z czystymi mapami. Te się nie stakują, z tego co mi wiadomo.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qler
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów
|
Wysłany:
Pią 21:44, 19 Gru 2008 |
|
Mapy jednego levelu ktore sa NIE OTWARTE sie stackuja jesli je wrzucac do pojemnika. Otwarte o ile pamietam sie nie stackuja.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
+
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pią 21:51, 19 Gru 2008 |
|
A po co otwarte mają się stackowac w pojemnikach? Wtedy pojemniki byłyby niepotrzebne Jest przecież odpowiednia komenda do przenoszenia i sortowania
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 21:56, 19 Gru 2008 |
|
Jakis problem byl i nie umialkem sobie poradzic, zatem nie bawie sie w stacki bo jest za ciezko
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 17:34, 27 Lut 2009 |
|
refreshed, mapy powinny sie przy kolenym paczu nie psuc
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|