Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Sanctum Viatas - Sacred Journey Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Poll :: Zmienic jak w opisie?

Tak
62%
 62%  [ 10 ]
Nie
37%
 37%  [ 6 ]
Wszystkich Głosów : 16


Autor Wiadomość
echellion



Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 50 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:35, 19 Mar 2009 Powrót do góry

Proponuje minimalnie zmienic ten paladynski czar.

1. Wydluzyc troche czas castowania, zeby bylo trudniej uciec z pola walki.

Uzasadnienie: W tej chwili ten czar dziala szybciej niz na przyklad iskra. Wystarczy wylaczyc combat mode i odbiec troche i mozna sie przeniesc.
Czar ten nie powinien byc uzywany do ucieczki (ratowania sie), a jedynie ulatwiac podroze paladynowi.

2. Zwiekszyc limit wagi do tego jaki ma iskra.

Uzasadnienie: Kazdy paladyn to woj. Plyta + butle + bandaze waza bardzo duzo - znacznie wiecej niz nosi przy sobie przecietny mag. Skoro to czar dla woja to niech ma parametry jak dla woja a nie jak dla maga w skorze.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
McBonY



Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 58 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:59, 19 Mar 2009 Powrót do góry

Nie widze przeciwwskazan ;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Amras



Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:02, 19 Mar 2009 Powrót do góry

+ za Wink
ten zcas mozna by odrobinke wydlurzyc kosztem wagi wzrostu....
faktycznie mzoe sanctum slozyc do ucieczki ale.... dla postaci udzwic blisko 300 waga 138 gdzies z ktora dziala jesli chcemy wziasc z 2 bronie i troche bandarzykow to malutko


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Amras dnia Czw 19:17, 19 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Adiela



Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 138 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gryfino

PostWysłany: Czw 19:10, 19 Mar 2009 Powrót do góry

Echellion, zakładałeś już tematy o poprawę Paladyna. Tak poza tym, to czemu się na naszym forum nie wypowiadasz? (Takie rzeczy raczej uzgodnijmy wspólnie a potem wyjdźmy z inicjatywą, jeśli nie masz dostępu, wystarczy zapytać).

Paladyn obecnie jest w miarę dobrze "zbalansowany", chociaż ma się zastrzeżenia, ale mniejsza o to.
1. - jeszcze czego...
2. - nie wiem jak ma wój, nie wypowiadam się


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Raw



Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 334 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gryfino

PostWysłany: Czw 19:17, 19 Mar 2009 Powrót do góry

Ale śmieszny temat;]

Jeszcze nie widziałem aby gracz sam sobie utrudniał gre;D

A tak nawiązując do tematu to paladyn i tak nie ma łatwo z przenoszeniem sie.

-nie ma opcji aby uciekł a pola walki.Podczas gdy jest atakowany nie może się przenieść.

-nie porównuj czaru do iskry.Paladynizm to chyba skill magiczny???

-na przykładzie nekro.Paladyn nie może się portnac przy atakujacej go postaci.Nekro może się teleportować nawet na paraliżu,tak więc ty mi nie mow że jest easy.

Z mojego punktu widzenia poprawie należał by raczej port maga.Jest zbyt długi,zbyt wrażliwy na ataki,postać obciążona do połowy juz nie może się portować;/

Pozdrawiam,Raw


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Raw dnia Czw 19:21, 19 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
echellion



Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 50 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:36, 19 Mar 2009 Powrót do góry

Adiela napisał:
Tak poza tym, to czemu się na naszym forum nie wypowiadasz? (Takie rzeczy raczej uzgodnijmy wspólnie a potem wyjdźmy z inicjatywą, jeśli nie masz dostępu, wystarczy zapytać).

Nie mam dostepu, nie wiedzialem, ze jest takie forum.
Poprosze zatem o dostep.

Jesli nie da sie uzywac Sanctum Viatas do ucieczki z pola walki to co za roznica czy cast time jest 3 sekundy czy 5? Zaproponowalem zmiane zarowno z minusem jak i z plusem, zeby to jakos wywazyc a nie dokoxac paladyna zerowym kosztem.
Jesli chodzi o ciezar to po prostu ten limit 13x kamieni jest dla mnie (i innych podejrzewam tez) uciazliwy bo za kazdym razem jak ide na i wracam z wyprawy musze lykac biala butle. Po co takie utrudnienia?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Amras



Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:57, 19 Mar 2009 Powrót do góry

ten limit to nie 138 tylko pewnie kolo 4x% maxymalnego udzwigu mniej niz polowa;p


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
echellion



Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 50 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:02, 19 Mar 2009 Powrót do góry

Amras napisał:
ten limit to nie 138 tylko pewnie kolo 4x% maxymalnego udzwigu mniej niz polowa;p

Wiec tym bardziej jestem za tym, zeby limit byl troche wiekszy (nie duzo).
Mlode postaci ze str 45-50 maja limit kamieni jeszcze mniejszy a nosic musza tyle samo.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Fir
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny

PostWysłany: Czw 20:28, 19 Mar 2009 Powrót do góry

Raw napisał:
Ale śmieszny temat;]

Jeszcze nie widziałem aby gracz sam sobie utrudniał gre;D


Są Gracze i gracze. Ci drudzy faktycznie miewają horyzont zawężony do siebie.

Raw napisał:
-nie porównuj czaru do iskry.Paladynizm to chyba skill magiczny???


A iskra to jest hulajnogą? W moich oczach jest badzo magiczna, ale może mi się coś przywidziało.

Raw napisał:
-na przykładzie nekro.Paladyn nie może się portnac przy atakujacej go postaci.Nekro może się teleportować nawet na paraliżu,tak więc ty mi nie mow że jest easy.

Z mojego punktu widzenia poprawie należał by raczej port maga.Jest zbyt długi,zbyt wrażliwy na ataki,postać obciążona do połowy juz nie może się portować;/


Wyobraź sobie sytuację, że demon robi paladynowi zawsze 2 (słownie: dwa) dmg. Nekromancie demon robi 1. Czy taka sytuacja oznacza, że paladyn ma trudno z demonem?
Podpowiem - oznacza, że obaj mają łatwo, z tym, że jednen ma łatwiej niż drugi.

I co to mają magery i nekromancja wspólnego z paladynem?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Fir dnia Czw 20:28, 19 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
boxi



Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Czw 21:18, 19 Mar 2009 Powrót do góry

Zmieniam zdanie - jestem na tak


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Raw



Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 334 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gryfino

PostWysłany: Czw 23:01, 19 Mar 2009 Powrót do góry

Fir napisał:
A iskra to jest hulajnogą? W moich oczach jest badzo magiczna, ale może mi się coś przywidziało.


Miałem bardziej na myśli fakt że paladynizm wymaga poświecenia 100 skila zatem powinien być bardziej efektywny niż iskra za 5k Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Aiedail
CLFE-Seer Team


Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 797 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Czw 23:19, 19 Mar 2009 Powrót do góry

Wiesz, iskra to 15k (jeszcze kryształ za 10), a paladyn się zwraca po jakimś czasie w takim wypadku. Sam mam sprzeczne poglądy. Z jednej strony nie powinien być mocniejszy od magowego Recalla no i przecież zawsze jest iskra, z drugiej jestem za ułatwianiem takich "bzdet". Wstrzymuje się więc od głosu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Fir
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny

PostWysłany: Czw 23:19, 19 Mar 2009 Powrót do góry

Raw napisał:
Fir napisał:
A iskra to jest hulajnogą? W moich oczach jest badzo magiczna, ale może mi się coś przywidziało.


Miałem bardziej na myśli fakt że paladynizm wymaga poświecenia 100 skila zatem powinien być bardziej efektywny niż iskra za 5k Rolling Eyes


Myslalem ze paladynizm daje wiecej niz podroz. Jeden czar jest tylko?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korgan
CLFE-Seer Team


Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 317 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 1:10, 20 Mar 2009 Powrót do góry

Cytat:
Z mojego punktu widzenia poprawie należał by raczej port maga.Jest zbyt długi,zbyt wrażliwy na ataki,postać obciążona do połowy juz nie może się portować;/



A moze to raczej warto przyjzec sie czarowi teleportacji nekromanty jezeli moze sie teleportowac z cala armia na plecach ? :>

Bo akurat magowy i iskra jest ok ...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)