Autor |
Wiadomość |
echellion
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 18:35, 19 Mar 2009 |
|
Proponuje minimalnie zmienic ten paladynski czar.
1. Wydluzyc troche czas castowania, zeby bylo trudniej uciec z pola walki.
Uzasadnienie: W tej chwili ten czar dziala szybciej niz na przyklad iskra. Wystarczy wylaczyc combat mode i odbiec troche i mozna sie przeniesc.
Czar ten nie powinien byc uzywany do ucieczki (ratowania sie), a jedynie ulatwiac podroze paladynowi.
2. Zwiekszyc limit wagi do tego jaki ma iskra.
Uzasadnienie: Kazdy paladyn to woj. Plyta + butle + bandaze waza bardzo duzo - znacznie wiecej niz nosi przy sobie przecietny mag. Skoro to czar dla woja to niech ma parametry jak dla woja a nie jak dla maga w skorze.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
McBonY
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 18:59, 19 Mar 2009 |
|
Nie widze przeciwwskazan ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 19:02, 19 Mar 2009 |
|
+ za
ten zcas mozna by odrobinke wydlurzyc kosztem wagi wzrostu....
faktycznie mzoe sanctum slozyc do ucieczki ale.... dla postaci udzwic blisko 300 waga 138 gdzies z ktora dziala jesli chcemy wziasc z 2 bronie i troche bandarzykow to malutko
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Amras dnia Czw 19:17, 19 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Adiela
Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gryfino
|
Wysłany:
Czw 19:10, 19 Mar 2009 |
|
Echellion, zakładałeś już tematy o poprawę Paladyna. Tak poza tym, to czemu się na naszym forum nie wypowiadasz? (Takie rzeczy raczej uzgodnijmy wspólnie a potem wyjdźmy z inicjatywą, jeśli nie masz dostępu, wystarczy zapytać).
Paladyn obecnie jest w miarę dobrze "zbalansowany", chociaż ma się zastrzeżenia, ale mniejsza o to.
1. - jeszcze czego...
2. - nie wiem jak ma wój, nie wypowiadam się
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Raw
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 334
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gryfino
|
Wysłany:
Czw 19:17, 19 Mar 2009 |
|
Ale śmieszny temat;]
Jeszcze nie widziałem aby gracz sam sobie utrudniał gre;D
A tak nawiązując do tematu to paladyn i tak nie ma łatwo z przenoszeniem sie.
-nie ma opcji aby uciekł a pola walki.Podczas gdy jest atakowany nie może się przenieść.
-nie porównuj czaru do iskry.Paladynizm to chyba skill magiczny???
-na przykładzie nekro.Paladyn nie może się portnac przy atakujacej go postaci.Nekro może się teleportować nawet na paraliżu,tak więc ty mi nie mow że jest easy.
Z mojego punktu widzenia poprawie należał by raczej port maga.Jest zbyt długi,zbyt wrażliwy na ataki,postać obciążona do połowy juz nie może się portować;/
Pozdrawiam,Raw
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Raw dnia Czw 19:21, 19 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
echellion
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 19:36, 19 Mar 2009 |
|
Adiela napisał: |
Tak poza tym, to czemu się na naszym forum nie wypowiadasz? (Takie rzeczy raczej uzgodnijmy wspólnie a potem wyjdźmy z inicjatywą, jeśli nie masz dostępu, wystarczy zapytać).
|
Nie mam dostepu, nie wiedzialem, ze jest takie forum.
Poprosze zatem o dostep.
Jesli nie da sie uzywac Sanctum Viatas do ucieczki z pola walki to co za roznica czy cast time jest 3 sekundy czy 5? Zaproponowalem zmiane zarowno z minusem jak i z plusem, zeby to jakos wywazyc a nie dokoxac paladyna zerowym kosztem.
Jesli chodzi o ciezar to po prostu ten limit 13x kamieni jest dla mnie (i innych podejrzewam tez) uciazliwy bo za kazdym razem jak ide na i wracam z wyprawy musze lykac biala butle. Po co takie utrudnienia?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 19:57, 19 Mar 2009 |
|
ten limit to nie 138 tylko pewnie kolo 4x% maxymalnego udzwigu mniej niz polowa;p
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
echellion
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 20:02, 19 Mar 2009 |
|
Amras napisał: |
ten limit to nie 138 tylko pewnie kolo 4x% maxymalnego udzwigu mniej niz polowa;p |
Wiec tym bardziej jestem za tym, zeby limit byl troche wiekszy (nie duzo).
Mlode postaci ze str 45-50 maja limit kamieni jeszcze mniejszy a nosic musza tyle samo.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Czw 20:28, 19 Mar 2009 |
|
Raw napisał: |
Ale śmieszny temat;]
Jeszcze nie widziałem aby gracz sam sobie utrudniał gre;D |
Są Gracze i gracze. Ci drudzy faktycznie miewają horyzont zawężony do siebie.
Raw napisał: |
-nie porównuj czaru do iskry.Paladynizm to chyba skill magiczny??? |
A iskra to jest hulajnogą? W moich oczach jest badzo magiczna, ale może mi się coś przywidziało.
Raw napisał: |
-na przykładzie nekro.Paladyn nie może się portnac przy atakujacej go postaci.Nekro może się teleportować nawet na paraliżu,tak więc ty mi nie mow że jest easy.
Z mojego punktu widzenia poprawie należał by raczej port maga.Jest zbyt długi,zbyt wrażliwy na ataki,postać obciążona do połowy juz nie może się portować;/ |
Wyobraź sobie sytuację, że demon robi paladynowi zawsze 2 (słownie: dwa) dmg. Nekromancie demon robi 1. Czy taka sytuacja oznacza, że paladyn ma trudno z demonem?
Podpowiem - oznacza, że obaj mają łatwo, z tym, że jednen ma łatwiej niż drugi.
I co to mają magery i nekromancja wspólnego z paladynem?
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Fir dnia Czw 20:28, 19 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 21:18, 19 Mar 2009 |
|
Zmieniam zdanie - jestem na tak
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Raw
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 334
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gryfino
|
Wysłany:
Czw 23:01, 19 Mar 2009 |
|
Fir napisał: |
A iskra to jest hulajnogą? W moich oczach jest badzo magiczna, ale może mi się coś przywidziało. |
Miałem bardziej na myśli fakt że paladynizm wymaga poświecenia 100 skila zatem powinien być bardziej efektywny niż iskra za 5k
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Aiedail
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 797
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Czw 23:19, 19 Mar 2009 |
|
Wiesz, iskra to 15k (jeszcze kryształ za 10), a paladyn się zwraca po jakimś czasie w takim wypadku. Sam mam sprzeczne poglądy. Z jednej strony nie powinien być mocniejszy od magowego Recalla no i przecież zawsze jest iskra, z drugiej jestem za ułatwianiem takich "bzdet". Wstrzymuje się więc od głosu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Czw 23:19, 19 Mar 2009 |
|
Raw napisał: |
Fir napisał: |
A iskra to jest hulajnogą? W moich oczach jest badzo magiczna, ale może mi się coś przywidziało. |
Miałem bardziej na myśli fakt że paladynizm wymaga poświecenia 100 skila zatem powinien być bardziej efektywny niż iskra za 5k |
Myslalem ze paladynizm daje wiecej niz podroz. Jeden czar jest tylko?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korgan
CLFE-Seer Team
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 317
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 1:10, 20 Mar 2009 |
|
Cytat: |
Z mojego punktu widzenia poprawie należał by raczej port maga.Jest zbyt długi,zbyt wrażliwy na ataki,postać obciążona do połowy juz nie może się portować;/ |
A moze to raczej warto przyjzec sie czarowi teleportacji nekromanty jezeli moze sie teleportowac z cala armia na plecach ? :>
Bo akurat magowy i iskra jest ok ...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|