Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Runy w zbrojach i broniach Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Poll :: Runy dla innych rzemieślników?

Tak.
89%
 89%  [ 25 ]
Nie.
10%
 10%  [ 3 ]
Spadaj, mam kowala z inskra !
0%
 0%  [ 0 ]
Nie obchodzi mnie to.
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 28


Autor Wiadomość
Trollica Młoteczka



Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 49 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 8:50, 02 Sty 2008 Powrót do góry

W związku z tym tematem

http://www.clairslair.fora.pl/pytania-i-odpowiedzi,9/runy-w-zbrojach-i-broniach,1158.html

Proponuje by "wbijanie run" wykonywali adekwatni do przedmiotu rzemieślnicy, oczywiście wspomagani przez skrybę.

Rzemieślnicy i skrybowie będą mieli jeszcze więcej pracy Mr. Green i wydaje mi się ze tak będzie troszeczkę sensowniej.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Trollica Młoteczka dnia Śro 8:50, 02 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Havok



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Śro 12:15, 02 Sty 2008 Powrót do góry

Za, zdaje się byc logiczne żeby kazdy rzemieślnik wbijał runy do sprzętu swojej produkcji. Czemu akurat kowal ma być uprzywilejowany.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Śro 13:08, 02 Sty 2008 Powrót do góry

Z tego co mi wiadomo choc nie wiem jak to dokladnie sie to ma do wszystkich itemow w grze .... do wkowania run potrzebna jest kowalka , arms lore i inskra ... jezeli arms lore nie jest potrzebny to i tak kazdy kowal ten skill ma i w ten sposob wkowanie run potrzebuje 3 skille.

Dlatego tez zrobione jest tak a nie inaczej .... by wkowanie run mialo z zalozenia zabierac 300 skilla.
Jezeli zrealizowac twoja propozycje to trza by ( jezeli jest opcja ze nie wymaga AL ) dodac do wymaganych skilli Arms lore.
Czemu ... a no poto by nagle co drugi crafter na servie nie mogl umagiczniac swoich wyrobow i zarazem je tworzyc majac skill + inskrypcje.
Ekipa po ciezkim placzu ulegla na prozby "wspolnego" umagiczniania z pomocnikiem ... nie zadajmy jeszcze wiecej udogodnien.

Dlatego jezeli ta propozycja miala by przejsc to umagicznianie powinno wymagac:
Skill rzemieslniczy + Arms Lore + inskrypcja ( lub pomocnik z inskrypcja )
= 300 skilla.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Galdious
CLFE-Seer Team


Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 441 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Śro 15:19, 02 Sty 2008 Powrót do góry

Za! (Obojętnie w jaki sposób i jakie skile jeszcze dać do wymagań. Chociaż to co napisał Korg zdaje się być sensowne).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nobono



Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 8:43, 03 Sty 2008 Powrót do góry

A wspólne craftowanie nie działa? Sry za oftop ale właśnie wróciłem z urlopu i nie łapie co gdzie i jak... W każdym wypadku jestem przeciwny nadmiernemu ułatwianiu pozyskiwania dowolnego itemku ;P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kixar



Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...

PostWysłany: Czw 13:42, 03 Sty 2008 Powrót do góry

Nobono tu nie chodzi o zadne ulatwianie... Poprostu teraz "wkuwanie run" potraktowane jest bardzo doslownie Smile
Wkuwa kowal ;] Pomimo tego ze wkuwamy w czepiec z delikatnej skory...

Ja osobiscie nie wiedzialem ze tylko kowal moze wkuwac we wszytsko runa...
A propozycja wydaje mi sie tak oczywista ze powinna przejsc wogole bez jej oglaszania...

Co do AL przy wkowaniu run do przedmiotow to z jednej strony jest to logiczne... ale z drugiej... skoro nie potrzeba wiedzy do wytworzenia to dlaczego ta wiedza mialaby byc potrzebna przy wszyciu kamyka ??

Co do latwosci pozyskiwania... to naley pamietac o tym ze
1) item musi byc wyjatkiem
2) wkucie 5 run to 150k samego zlota
3) prawdopodobienstwo ze item sie rozwali

A wiec nie jest to fabryka extra ciuchow ale powazna inwestycja i watpie zeby kazdy chodzil z runkami zaraz... ;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)