|
|
Poll :: Runy dla innych rzemieślników? |
Tak. |
|
89% |
[ 25 ] |
Nie. |
|
10% |
[ 3 ] |
Spadaj, mam kowala z inskra ! |
|
0% |
[ 0 ] |
Nie obchodzi mnie to. |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Wszystkich Głosów : 28 |
|
Autor |
Wiadomość |
Trollica Młoteczka
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 8:50, 02 Sty 2008 |
|
W związku z tym tematem
http://www.clairslair.fora.pl/pytania-i-odpowiedzi,9/runy-w-zbrojach-i-broniach,1158.html
Proponuje by "wbijanie run" wykonywali adekwatni do przedmiotu rzemieślnicy, oczywiście wspomagani przez skrybę.
Rzemieślnicy i skrybowie będą mieli jeszcze więcej pracy i wydaje mi się ze tak będzie troszeczkę sensowniej.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Trollica Młoteczka dnia Śro 8:50, 02 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Śro 12:15, 02 Sty 2008 |
|
Za, zdaje się byc logiczne żeby kazdy rzemieślnik wbijał runy do sprzętu swojej produkcji. Czemu akurat kowal ma być uprzywilejowany.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Śro 13:08, 02 Sty 2008 |
|
Z tego co mi wiadomo choc nie wiem jak to dokladnie sie to ma do wszystkich itemow w grze .... do wkowania run potrzebna jest kowalka , arms lore i inskra ... jezeli arms lore nie jest potrzebny to i tak kazdy kowal ten skill ma i w ten sposob wkowanie run potrzebuje 3 skille.
Dlatego tez zrobione jest tak a nie inaczej .... by wkowanie run mialo z zalozenia zabierac 300 skilla.
Jezeli zrealizowac twoja propozycje to trza by ( jezeli jest opcja ze nie wymaga AL ) dodac do wymaganych skilli Arms lore.
Czemu ... a no poto by nagle co drugi crafter na servie nie mogl umagiczniac swoich wyrobow i zarazem je tworzyc majac skill + inskrypcje.
Ekipa po ciezkim placzu ulegla na prozby "wspolnego" umagiczniania z pomocnikiem ... nie zadajmy jeszcze wiecej udogodnien.
Dlatego jezeli ta propozycja miala by przejsc to umagicznianie powinno wymagac:
Skill rzemieslniczy + Arms Lore + inskrypcja ( lub pomocnik z inskrypcja )
= 300 skilla.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Galdious
CLFE-Seer Team
Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Śro 15:19, 02 Sty 2008 |
|
Za! (Obojętnie w jaki sposób i jakie skile jeszcze dać do wymagań. Chociaż to co napisał Korg zdaje się być sensowne).
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nobono
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 8:43, 03 Sty 2008 |
|
A wspólne craftowanie nie działa? Sry za oftop ale właśnie wróciłem z urlopu i nie łapie co gdzie i jak... W każdym wypadku jestem przeciwny nadmiernemu ułatwianiu pozyskiwania dowolnego itemku ;P
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Czw 13:42, 03 Sty 2008 |
|
Nobono tu nie chodzi o zadne ulatwianie... Poprostu teraz "wkuwanie run" potraktowane jest bardzo doslownie
Wkuwa kowal ;] Pomimo tego ze wkuwamy w czepiec z delikatnej skory...
Ja osobiscie nie wiedzialem ze tylko kowal moze wkuwac we wszytsko runa...
A propozycja wydaje mi sie tak oczywista ze powinna przejsc wogole bez jej oglaszania...
Co do AL przy wkowaniu run do przedmiotow to z jednej strony jest to logiczne... ale z drugiej... skoro nie potrzeba wiedzy do wytworzenia to dlaczego ta wiedza mialaby byc potrzebna przy wszyciu kamyka ??
Co do latwosci pozyskiwania... to naley pamietac o tym ze
1) item musi byc wyjatkiem
2) wkucie 5 run to 150k samego zlota
3) prawdopodobienstwo ze item sie rozwali
A wiec nie jest to fabryka extra ciuchow ale powazna inwestycja i watpie zeby kazdy chodzil z runkami zaraz... ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |