Autor |
Wiadomość |
Flavius
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 9:31, 25 Wrz 2008 |
|
ja wiem ze juz klamka zapadla ale sam Coltain powiedzial ze moze wszystko dlatego moje pytanie brzmi : dlaczego kowal ma byc tylko poszkodowany i musi posiadac 2 skile ( al i bs ) do wbijania run a pozostale skille crafterskie nie musza? ja bym dodal ze wymagane jest rowniez al ( stolarz robi bronie, musi ocenic jej jakosc , krawiec i lucznik to samo )
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 10:31, 25 Wrz 2008 |
|
kowal nie musi miec al do wbijania run
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ashantiel
CLFE-Seer Team
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 679
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Czw 19:16, 25 Wrz 2008 |
|
Colt, to póki co to testowo jest? Bo jeśli już normalnie to "niefajnie" ;\
Chciałbym się spytać graczy, ilu z Was ma stolarza/krawca 110/100?
Bo wiem, że jeśli ktoś się decyduje na kowala, to zazwyczaj bierze bs lub al na 1 i 2 rzędny, ale co do tych dwóch, to jest to raczej skill "zapychający".
Jestem oboma rękoma i nogyma za tą zależnością skilla 1 i 2 do wbijania run aczkolwiek i co najfajniejsze, znajdźcie mi 3 stolarzy i 3 krawców z takową ilością skila.
Zresztą, co ja tu mogę wiedzieć, skoro byłem za brakiem zmian z racji "innego niż wyobrażony" obrazu wbijania run ;]
Ale dalej jestem przeciwny takiej zmianie, mimo, że została już wprowadzona.
Pozdrawiam i życzę miłego poszukiwania majstra ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 19:22, 25 Wrz 2008 |
|
nie bardzo rozumiem, po co 3 tych i 3 tych???
skoro ktos jest krawcem, to jak napisalem majac 100 powinien dac rade spokojnie wbic 2 runy, i ma duza szanse na 3 nawet.... jednakze 4 i 5 bedzie dla tych co maja to nie jako zapychacz
co do obrazu: obraz zalezy od graczy... skoro gracze tak chca to.. maja i juz
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ashantiel
CLFE-Seer Team
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 679
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Czw 19:59, 25 Wrz 2008 |
|
Colt, po co 3? Konkurencja i rynek opiera się na doborze rzemieślnika z najlepszymi parametrami. Mając online <40 nienazbyt duży wybór mamy.
Co do wizji, no w sumie racja, ale ktoś ponad powinien ją kierować na odpowiednie tory, bo może dojść do powstania klas/ras "różowych niedźwiadków zła".
Gracze chcąc to wyjaśnić, tak nagną wizję, iż będzie to stworzenie spotykane na co dzień w miastach. Ale eot, bo offtopuje już nadto.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 20:10, 25 Wrz 2008 |
|
hm...jesli ktos poswieci zycie i 110 skila szyju, szyju, niech ma "wszywanie run" i tacy tez sa wiec niebedzie tak ze braknie zbroji umagicznionych;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ashantiel
CLFE-Seer Team
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 679
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Czw 20:12, 25 Wrz 2008 |
|
Acz znalezienie takowej będzie graniczyło z cudem ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
cienki90
CLFE-Seer Team
Dołączył: 29 Lut 2008
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Czw 20:17, 25 Wrz 2008 |
|
To może zrobić tak, że kowal może we wszystko, a reszta w te rzeczy, które sama robi?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ashantiel
CLFE-Seer Team
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 679
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Czw 20:33, 25 Wrz 2008 |
|
Albo, ze każdy może we wszystko, a pozostawić zależność skila, tylko uogólnić ją do każdego przedmiotu?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 20:56, 25 Wrz 2008 |
|
jezeli bym mial tak zrobic jak piszesz Ash to bym musial oslabic runiaki
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ashantiel
CLFE-Seer Team
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 679
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Czw 21:17, 25 Wrz 2008 |
|
No też nad tym myślałem, że za duża dostępność by była.
Acz teraz uważam, że dostępność z poziomu w sam raz, zleciała na łeb na szyje do poziomu, graniczy z cudem.
Powiedzmy, że chce umagicznić cep. Stolarzy znam 2, a i tak nie wiem ile mają skila (ale sadze, ze nie więcej niż 100, bo jest to nieprzydatne, a dla samych run, chyba też nie będą robić 110).
Do czego piję, otóż zmiana ta została przegłosowana głównie pod siebie, ale kilku socjalistów nie pomyślało, że przy obecnym online, jest ona co najmniej krzywdząca dla połowy graczy. Teraz runy wbiją sobie osoby, których znajomi mają specjalnie do tego wykoksane muły. Inna postać dla stolarki na 110, inna dla krawca na 110.
Bo jak już wspomniałem, kowal decydując się na skila, prawie zawsze weźmie go na 1- lub 2- rzędny, a reszta raczej nieliczni dla frajdy.
Uprzedzając ewentualne zarzuty, iż powinno się mieć bonus z posiadania skila na 110, owszem, acz uważam, że bonus w rodzaju większa szansa na stworzenie expa jest już w połowie wystarczający, a na pewno ani stolarz, ani krawiec z głodu nie umrze, a ułatwi to grę wielu innym osobom, nie posiadającym mułów.
Jeśli jednak moje argumenty nie wystarczają, to wnoszę o podpięcie Arms Lore jako skil potrzebny do wbijania run. Wytłumaczenie? A znajdzie sie jakoweś, nawet takie: każdy twórca, musi się cokolwiek znać na rodzaju broni/zbroi, by móc ją odpowiednio umagicznić, bo mogę być nawet mistrzem stolarstwa, ale skoro wytwarzam tylko kije na zamówienie, a nie mam pojęcia o broni, to nie urunię jej w taki sposób, aby była skuteczniejsza/mocniejsza/whatever.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 21:18, 25 Wrz 2008 |
|
Hm.... więc może narazie niech zostanie tak jak jest, jeśli zas zupełnie nikt niebędzie umagiczniał albo beda ceny monopolowe 1 umagicznienie 500k to wtedy sie zmieni... narazie jakos hordy ludzi w runicznym drewnie/skorce nie widzialem;)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ashantiel
CLFE-Seer Team
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 679
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Czw 21:21, 25 Wrz 2008 |
|
Wątpię, by ktokolwiek chciał ryzykować wbijanie run z majstrem mającym 100 skila ;]
Bo wbijanie jednej, czy dwóch run, oznacza tylko to, że postaci nie stać na więcej oraz dwie runy za wiele nie dają w ogólnym zsumowaniu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 21:31, 25 Wrz 2008 |
|
krawiec np110 jest i to masz tu pod latarnia oswietlonego;)
Wiecej Gt niedodam;) poczytaj wypowiedzi i na 99% trafisz, kto;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ashantiel
CLFE-Seer Team
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 679
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Pią 13:40, 26 Wrz 2008 |
|
No wiem kto odświeżył temat, ale przemilczę, to ;]
Znowu stolarza w życiu nie znajdę, jeśli już jakiegoś, to specjalnego muła, który swoją drogą winien zostać utrącony.
Hmm, taaak, trzeba by pogonić co poniektórych i pobanować wszystkie muły, to gospodarka z pewnością ruszy... Hmm, ale tym się GM'i zajmą. Jak ktoś zna jakiegoś muła, to zgłaszać do mnie na priv, przekaże komu trzeba ('całym sercem za tępieniem cheaterów')
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|