Autor |
Wiadomość |
Oberdaszek
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 9:24, 09 Gru 2008 |
 |
Malarug czyli twoja propozycja nic nie zmieni bo na piec run bedzie trzeba 110 czyli wracamy do punktu wyjscia.
moze tak: ktos ze 100 % wbije piec run ale majac 110% nie popsuje podczas wbijania?
i moze zostawic ze kowal wbija w zbroje krawiec w skorki itd
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
cienki90
CLFE-Seer Team
Dołączył: 29 Lut 2008
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Wto 10:09, 09 Gru 2008 |
 |
Jest dobrze pod względem poziomu poziomu trudności, ale jest problem, że brakuje ludzi i nie ma komu wbijać. Może to wyjść, że pod siebie, ale moja propozycja jest taka, aby kowal mógł we wszystko, a konkretni rzemieślnicy we własne wyroby.
Pozdrawiam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 10:18, 09 Gru 2008 |
 |
Hmm jak dla mnie warto by było coś "pokrzywdzonym innym rzemieślnikom w zamian dać, wielu pozmieniało skile na 1 rzędny i teraz zostaną z niczym.
Taka zmiana to ogromny wpływ na balans, Kowal zyska możliwość wbijania run we wszystko (jestem za ) ale co z pokrzywdzonymi kraterami ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Pikus--
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.
|
Wysłany:
Wto 13:10, 09 Gru 2008 |
 |
Moze poprostu usunac skile pierwszo i drugo rzedne. Tak ja bym uczynil.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Gudissimo
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 13:45, 09 Gru 2008 |
 |
Za.
Tak jak napisal Oberdaszek:
"Ktos ze 100 % wbije piec run ale majac 110% nie popsuje podczas wbijania. Kowal wbija w zbroje, krawiec w skorki itd "
Dzieki temu jesli ktos ma 110 skila to nie jest pokrzywdzony. I kazda profesja moze sobie wbijac zgodnie ze swoja specjalizacja.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Qler
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów
|
Wysłany:
Wto 15:07, 09 Gru 2008 |
 |
Z tego co rozumiem to tutaj chodzi o alternatywe dla innych rzemoli. Zeby nie trzeba bylo ze swieca szukac odpowiedniego rzemola przy dzisiejszym online, a wystarczylo jedynie znalesc kowala.
Ja sie od glosu wstrzymam, bo jesli zmiana bedzie tak jak napisalem wyzej, to inni rzemole beda pokrzywdzeni, jak zostanie, to amatorzy run maja ciezko ze znalezieniem odpowiedniego crafta.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Raw
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 334
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gryfino
|
Wysłany:
Wto 15:23, 09 Gru 2008 |
 |
Aż mi się śmiać chce... Nie wiem jakim sposobem wy głosowaliście za skoro nawet nie rozumiecie wątku topicu.Propozycja opiera się na tym żeby było tak jak kiedyś(czyt.) kowal wbijał runy we wszystko...
Kilka osób wyszło z założenia że to naruszy balans tak wiec ja stawiam wam takie pytanie... czy balans kończy się na wbijaniu run?Innym rzemieślinkom można przecież dać inne "plusy".Długo nie trzeba myśleć bo wachlarz manewru jest olbrzymi co do "dopakowania danej klasy"
Kiedyś pamietam iż ktoś wyszedł z propozycją że jeżeli stolarz umagicznia broń i umagiczni ją bezpośrednio z przepisu to umagicznienie wejdzie o 20% większe niż mogło by wyjść przy maxie umagicznienia.Tyle że w takim wypadku przepis by się odrazu niszczył po umagicznieniu. Pomysł nie jest zły a można takich opcji dodać bardzo wiele.
Proponuje dopakować poszkodowanych craftow innymi bonusami bo przecież wbijanie run nie musi być najlepszym;)
Pozdrawiam Raw
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Oberdaszek
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 15:50, 09 Gru 2008 |
 |
wiecie troche nie fer bylby powrot do poprzedniej sytuacji
pomyslcie ze teraz jest krafter i znam takiego co trenuje pod ta zmiane co byla, bo wie ze jest zarabiste zapotrzebowanie i jak skoksa to bedzie mial full kasy zamowien po czubek nosa i teraz mu to zostanie zabrane. (moze nie zabrane ale da sie tez mozliwosc kowala, zalezy w ktora strone zostanie zrobione)
i co mu dacie w zamian? Raw wiem ze twoje to tylko propozycja ale to nic nie zrekompensuje gdyz taki kraft bedzie musial miec dojscia do przepisow, a to co ma teraz to ma jak juz osiagnie poziom.
teraz zabrana zostanie mozliwosc, a macie juz konkretne + w zamian? sytuacja sie uspokoji i nic nie bedzie zrobione.
wiem ze ostatnio na ogol marudze ale to nie bylo by dobre.
dajcie mozliwosc wbijania run przy 100, moze, nie wiem ile to pracy zabiera itp ale dac poza skilkap, skil odpowiadajacy za wijanie run? trzeba by bylo go skoksac do 100 i to by dawalo 90-95% szans na wbicie 5 runki
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
+
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Wto 15:50, 09 Gru 2008 |
 |
Raw ma rację, jeśli kowal zna się na kowalce to niech wkuwa runy du przedmiotów z metalu, jeśli stolarz jest mistrzem w tym co robi, to może ładnie wykonać otwór w drewnie, na unikalny klejnot... Kowal ma walić młotkiem w skórzane ciuszki ?
Nowego systemu wbijania nie udało mi się doświadczyć Pamiętam jedynie ze kowal wbijał we wszystko kamienie...
Rozumiem ze nie ma specjalistów od rzemiosła i wbijania run, ale lekarstwem nie jest ułatwianie wbicia run, tylko zwiększenie ilości specjalistów Pokażcie znajomym, w jaką fajną grę gracie Zainteresujcie kolegę z pracy/szkoły... Idą święta, ferie ludzie mają troszkę wolnego, to dobry czas na przyciągniecie nowych graczy, a tym samym zwiększenie ilości specjalistów
Pozdrawiam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Oberdaszek
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 16:02, 09 Gru 2008 |
 |
+
troche sie zgubiles albo ja zle cie czytam
teraz tak jest ze kowal w metale stolarz w kijki itd
ludzie marudza bo nie ma krafterow ze skilem na 110 (bo tyle potrzeba na wbicie 5 run) sa tylko kowale (tamci tez sa tylko sie chowaja)
prosciej i milej dla spoleczeństwa jakby ci krafterzy sie pokazali na swiecie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
+
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Wto 16:34, 09 Gru 2008 |
 |
Tak tak, to ja za bardzo zamotałem Powinno zostać jak jest, a crafterzy z umiejętnościami i przepisami zawsze się kitrali Zazwyczaj to secondy i nikt nie chce się nimi chwalić. Mimo wszystko nadal twierdzę ze lekarstwem na bolączki CL są nowi gracze
Pozdrawiam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Solkin
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 19:42, 09 Gru 2008 |
 |
Raw napisał: |
Solkin tak btw to w swojej wypowiedzi stwierdziłem że zdecydowana większość dba tylko o siebie i moja wypowiedz odnosiła się głównie do przedmówców.
|
Czyli również do mnie... Napisałeś o wojach, którzy byli przeciw. A przeciw wypowiadaliśmy się tylko ja i Dodek, więc łaskawie nie odwracaj teraz kota ogonem...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Solkin
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 21:03, 09 Gru 2008 |
 |
Co do tematu, to proponuję tak:
Konkretny crafter wbijając runy do przedmiotów w swoim fachu (np. stolarz w kije) i mając do dyspozycji skrybe ze 100% umiejętności ma:
przy 110% skilla- 90% szans na wbicie 5 runy
przy 105% skilla- 60% szans na wbicie 5 runy
przy 100% skilla- 30% szans na wbicie 5 runy
kowal 110% również ma 30% szans na wbicie 5 runy w przedmiot nie swojego fachu, np. kij, łuk itd.
Dałbym jeszcze bonus od skryby:
105% skryby -> +5% szans na wbicie runy
110% skryby -> +10% szans na wbicie runy
Uważam, że było by to uczciwe rozwiązanie dla wszystkich.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
+
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Wto 21:25, 09 Gru 2008 |
 |
Dobry pomysł.
Jeśli ktoś majstruje przy czymś nie związanym ze swoim fachem, to coś tam zawsze mu wydze, lecz nie tak dobrze jak fachowcowi w swojej dziedzinie
Nie wiem jak teraz się te procenty rozkładają, trzeba by dopasować do tego co jest teraz
Pozdrawiam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Flavius
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 23:54, 09 Gru 2008 |
 |
niby wszystko pieknie ladnie ale poprosze jeszcze rozpiske dla wczesniejszych run
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|