Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Runy Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Poll :: Czy wrócić stary system?

Tak
68%
 68%  [ 17 ]
Nie
32%
 32%  [ 8 ]
Wszystkich Głosów : 25


Autor Wiadomość
Oberdaszek



Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 308 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Wto 9:24, 09 Gru 2008 Powrót do góry

Malarug czyli twoja propozycja nic nie zmieni bo na piec run bedzie trzeba 110 Smile czyli wracamy do punktu wyjscia.

moze tak: ktos ze 100 % wbije piec run ale majac 110% nie popsuje podczas wbijania?
i moze zostawic ze kowal wbija w zbroje krawiec w skorki itd


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
cienki90
CLFE-Seer Team


Dołączył: 29 Lut 2008
Posty: 362 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Wto 10:09, 09 Gru 2008 Powrót do góry

Jest dobrze pod względem poziomu poziomu trudności, ale jest problem, że brakuje ludzi i nie ma komu wbijać. Może to wyjść, że pod siebie, ale moja propozycja jest taka, aby kowal mógł we wszystko, a konkretni rzemieślnicy we własne wyroby.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
boxi



Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Wto 10:18, 09 Gru 2008 Powrót do góry

Hmm jak dla mnie warto by było coś "pokrzywdzonym innym rzemieślnikom w zamian dać, wielu pozmieniało skile na 1 rzędny Wink i teraz zostaną z niczym.

Taka zmiana to ogromny wpływ na balans, Kowal zyska możliwość wbijania run we wszystko (jestem za ) ale co z pokrzywdzonymi kraterami ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Pikus--



Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.

PostWysłany: Wto 13:10, 09 Gru 2008 Powrót do góry

Moze poprostu usunac skile pierwszo i drugo rzedne. Tak ja bym uczynil.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gudissimo



Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 200 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 13:45, 09 Gru 2008 Powrót do góry

Za.

Tak jak napisal Oberdaszek:

"Ktos ze 100 % wbije piec run ale majac 110% nie popsuje podczas wbijania. Kowal wbija w zbroje, krawiec w skorki itd "

Dzieki temu jesli ktos ma 110 skila to nie jest pokrzywdzony. I kazda profesja moze sobie wbijac zgodnie ze swoja specjalizacja.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Qler



Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 521 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów

PostWysłany: Wto 15:07, 09 Gru 2008 Powrót do góry

Z tego co rozumiem to tutaj chodzi o alternatywe dla innych rzemoli. Zeby nie trzeba bylo ze swieca szukac odpowiedniego rzemola przy dzisiejszym online, a wystarczylo jedynie znalesc kowala.
Ja sie od glosu wstrzymam, bo jesli zmiana bedzie tak jak napisalem wyzej, to inni rzemole beda pokrzywdzeni, jak zostanie, to amatorzy run maja ciezko ze znalezieniem odpowiedniego crafta.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Raw



Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 334 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gryfino

PostWysłany: Wto 15:23, 09 Gru 2008 Powrót do góry

Aż mi się śmiać chce... Nie wiem jakim sposobem wy głosowaliście za skoro nawet nie rozumiecie wątku topicu.Propozycja opiera się na tym żeby było tak jak kiedyś(czyt.) kowal wbijał runy we wszystko...

Kilka osób wyszło z założenia że to naruszy balans tak wiec ja stawiam wam takie pytanie... czy balans kończy się na wbijaniu run?Innym rzemieślinkom można przecież dać inne "plusy".Długo nie trzeba myśleć bo wachlarz manewru jest olbrzymi co do "dopakowania danej klasy"

Kiedyś pamietam iż ktoś wyszedł z propozycją że jeżeli stolarz umagicznia broń i umagiczni ją bezpośrednio z przepisu to umagicznienie wejdzie o 20% większe niż mogło by wyjść przy maxie umagicznienia.Tyle że w takim wypadku przepis by się odrazu niszczył po umagicznieniu. Pomysł nie jest zły a można takich opcji dodać bardzo wiele.

Proponuje dopakować poszkodowanych craftow innymi bonusami bo przecież wbijanie run nie musi być najlepszym;)

Pozdrawiam Raw


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Oberdaszek



Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 308 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Wto 15:50, 09 Gru 2008 Powrót do góry

wiecie troche nie fer bylby powrot do poprzedniej sytuacji

pomyslcie ze teraz jest krafter i znam takiego co trenuje pod ta zmiane co byla, bo wie ze jest zarabiste zapotrzebowanie i jak skoksa to bedzie mial full kasy zamowien po czubek nosa Smile i teraz mu to zostanie zabrane. (moze nie zabrane ale da sie tez mozliwosc kowala, zalezy w ktora strone zostanie zrobione)
i co mu dacie w zamian? Raw wiem ze twoje to tylko propozycja ale to nic nie zrekompensuje gdyz taki kraft bedzie musial miec dojscia do przepisow, a to co ma teraz to ma jak juz osiagnie poziom.

teraz zabrana zostanie mozliwosc, a macie juz konkretne + w zamian? sytuacja sie uspokoji i nic nie bedzie zrobione.

wiem ze ostatnio na ogol marudze Smile ale to nie bylo by dobre.

dajcie mozliwosc wbijania run przy 100, moze, nie wiem ile to pracy zabiera itp ale dac poza skilkap, skil odpowiadajacy za wijanie run? trzeba by bylo go skoksac do 100 i to by dawalo 90-95% szans na wbicie 5 runki


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
+



Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 384 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 15:50, 09 Gru 2008 Powrót do góry

Raw ma rację, jeśli kowal zna się na kowalce to niech wkuwa runy du przedmiotów z metalu, jeśli stolarz jest mistrzem w tym co robi, to może ładnie wykonać otwór w drewnie, na unikalny klejnot... Kowal ma walić młotkiem w skórzane ciuszki ?
Nowego systemu wbijania nie udało mi się doświadczyć Wink Pamiętam jedynie ze kowal wbijał we wszystko kamienie...

Rozumiem ze nie ma specjalistów od rzemiosła i wbijania run, ale lekarstwem nie jest ułatwianie wbicia run, tylko zwiększenie ilości specjalistów Smile Pokażcie znajomym, w jaką fajną grę gracie Smile Zainteresujcie kolegę z pracy/szkoły... Idą święta, ferie ludzie mają troszkę wolnego, to dobry czas na przyciągniecie nowych graczy, a tym samym zwiększenie ilości specjalistów Smile


Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Oberdaszek



Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 308 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Wto 16:02, 09 Gru 2008 Powrót do góry

+

troche sie zgubiles albo ja zle cie czytam Smile

teraz tak jest ze kowal w metale stolarz w kijki itd

ludzie marudza bo nie ma krafterow ze skilem na 110 (bo tyle potrzeba na wbicie 5 run) sa tylko kowale (tamci tez sa tylko sie chowaja)

prosciej i milej dla spoleczeństwa jakby ci krafterzy sie pokazali na swiecie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
+



Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 384 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 16:34, 09 Gru 2008 Powrót do góry

Tak tak, to ja za bardzo zamotałem Smile Powinno zostać jak jest, a crafterzy z umiejętnościami i przepisami zawsze się kitrali Wink Zazwyczaj to secondy i nikt nie chce się nimi chwalić. Mimo wszystko nadal twierdzę ze lekarstwem na bolączki CL są nowi gracze Smile


Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Solkin



Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Wto 19:42, 09 Gru 2008 Powrót do góry

Raw napisał:
Solkin tak btw to w swojej wypowiedzi stwierdziłem że zdecydowana większość dba tylko o siebie i moja wypowiedz odnosiła się głównie do przedmówców.

Czyli również do mnie... Napisałeś o wojach, którzy byli przeciw. A przeciw wypowiadaliśmy się tylko ja i Dodek, więc łaskawie nie odwracaj teraz kota ogonem... Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Solkin



Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Wto 21:03, 09 Gru 2008 Powrót do góry

Co do tematu, to proponuję tak:

Konkretny crafter wbijając runy do przedmiotów w swoim fachu (np. stolarz w kije) i mając do dyspozycji skrybe ze 100% umiejętności ma:
Arrow przy 110% skilla- 90% szans na wbicie 5 runy
Arrow przy 105% skilla- 60% szans na wbicie 5 runy
Arrow przy 100% skilla- 30% szans na wbicie 5 runy
Arrow kowal 110% również ma 30% szans na wbicie 5 runy w przedmiot nie swojego fachu, np. kij, łuk itd.

Dałbym jeszcze bonus od skryby:
Arrow 105% skryby -> +5% szans na wbicie runy
Arrow 110% skryby -> +10% szans na wbicie runy

Uważam, że było by to uczciwe rozwiązanie dla wszystkich.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
+



Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 384 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 21:25, 09 Gru 2008 Powrót do góry

Dobry pomysł.

Jeśli ktoś majstruje przy czymś nie związanym ze swoim fachem, to coś tam zawsze mu wydze, lecz nie tak dobrze jak fachowcowi w swojej dziedzinie Smile
Nie wiem jak teraz się te procenty rozkładają, trzeba by dopasować do tego co jest teraz Smile

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Flavius



Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 389 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 23:54, 09 Gru 2008 Powrót do góry

niby wszystko pieknie ladnie ale poprosze jeszcze rozpiske dla wczesniejszych run Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)