Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 rudy i adamek Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Amras



Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 22:38, 28 Lis 2008 Powrót do góry

Fakt, faktem, ja nienarzekalem na dawny system rud....
ele jesli juz cos mieszac to nie ucinac najlepsze a inne ciekawe wlasciwosci znalesc....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gudissimo



Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 200 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 10:33, 29 Lis 2008 Powrót do góry

Zmiany sa zbyt rozlegle i faktycznie moze to serverowi na dobre nie wyjsc.

Zostawmy jak jest + bonusy dla slabszych rud wg pomyslu Amrasa.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Aiedail
CLFE-Seer Team


Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 797 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Nie 12:28, 30 Lis 2008 Powrót do góry

Obecny system jest mniej więcej zbalansowany wg mnie. Ja bym sugerował tylko parę rzeczy zmienić.
- rudom od mithrilu w górę zwiększyć wytrzymałość, chociaż trochę
- mamy na obecną chwile rude royalu/gneissu mającą takie uśrednione resy i AR, mamy wysoko AR'owe rudy jak adamek o nie takich mocnych resach. Mamy niskie rudy o specjalizowanych resach. Brakuje czegoś o dość wysokich wszsytkich resach. resach. Brakuje czegoś o słabym AR a wysokich resach na wszystko. Sugerowałbym allanit. Ma resy na poziomie royal/gneiss ale niskie AR dyskwalifikuje go z użycia.

Więc w tabelce wyglądałby wg mnie tak (wartości tylko dla zbroi, w nawiasach kwadratowych wartości obecne):


HP 0 [10]
AR 11 [13]
FR 11 [7]
CL 11 [8]
EN 11 [7]
PS 11 [8]


Czekam na opinię co sądzicie o moim sugestii.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Aiedail dnia Nie 12:29, 30 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Gottfryd



Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 18 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 6:17, 05 Gru 2008 Powrót do góry

Jakie znaczenie w .rudach ma HP i czy wazne jest ze te najlepsze maja HP rowne 0, czy to tylko takie niedopatrzenie?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Solkin



Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pią 14:30, 05 Gru 2008 Powrót do góry

Gottfryd napisał:
Jakie znaczenie w .rudach ma HP i czy wazne jest ze te najlepsze maja HP rowne 0, czy to tylko takie niedopatrzenie?

To jest wytrzymałość. Czyli jak często będziesz musiał śmigać do kowala w celu naprawy... I ZDECYDOWANIE te hp chociaż powinno być przywrócone do stanu z przed zmian... Bo najbardziej teoretycznie wytrzymały mithril jest najmniej wytrzymały. Te zmiany spowodowały, że mith/terka/rhell jako zbroje stały się zupełnie niegrywalne...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gottfryd



Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 18 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 17:27, 06 Gru 2008 Powrót do góry

Czy 0 HP w tych lepszych rudach to takie niedopatrzenie, czy tak ma byc celowo? Bo czlowiek by sobie cos wykul ale nie wiadomo czy zaraz nie zwieksza tego HP. W sumie nie potrzeba sie rozpisywac co i dlaczego, tylko czy tak ma byc, czy bedzie zmienione. Bo juz ladnych pare dni tak jest i nie wiem czy projekt balansu rud jest skonczony, czy po prostu zarzucony?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 17:42, 06 Gru 2008 Powrót do góry

nic juz nie zostanie nigdy zmienione w rudach, zadnej nowej rudy juz nie bedzie, mozecie byc spokojni


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gottfryd



Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 18 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 0:07, 07 Gru 2008 Powrót do góry

Nowej jak nowej, ale czy to oznacza ze Hp na poziomie 0 przy wiekszosci rud, to byl zamierzony efekt? Czyli teraz stara zwykla zbrojka z adamku to jak nieosiagalny mega artefakt, co to o nich beda starzy gracze wnuczkom opowiadac. Trudno. Gratuluje pomyslowych zmian.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Solkin



Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Nie 0:35, 07 Gru 2008 Powrót do góry

Colt uwierz, że taki system mija się z celem, bo uwala na maxa nowych graczy, powiększając przepaść między starymi. I piszę to z myślą o dobrze serwera, nie o swoim, bo ja zapas mam. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)