Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 rudy i adamek Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Oberdaszek



Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 308 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Wto 8:44, 25 Lis 2008 Powrót do góry

Amras fajne.

a tak ogolnie co do ostatniej zmiany, ludzie nie nosza adamka dla resow a dla ar resy mozna podniesc runami, takie jest moje odczucie res to bardziej dodatek.
a druga sprawa pol roku temu tez byla ruda adamek prawda? nie latalo tyle osob ale po pol roku grania chyba nie jest to jakies wypaczenie ze ludzie sie dorobili?

glupie moim zdaniem jest robenie zbroii ze jedna na to druga na to przeciez gdzie sie nie wejdzie to mozna z kazdego zywiolu dostac, a nikt z karawana nie chodzi

natomiast propozycja Amrasa jest jak najbardziej konkretna


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bilbur89
CLFE-Seer Team


Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 307 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Mazowieckie;)

PostWysłany: Śro 16:33, 26 Lis 2008 Powrót do góry

Popieram propozycje Amrasa, do tego dla Relki dodałbym bonus do rezista tak dajmy na to exp puszka +10%Wink Oczywiscie wyjsciem do stworzenia tego systemu bylby powrot do dawnych wartości rud. Duzo lepsze niz obecnie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bilbur89 dnia Śro 16:35, 26 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Solkin



Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Śro 19:34, 26 Lis 2008 Powrót do góry

Jak najbardziej za propozycją Amrasa... Wystarczy to wprowadzić i można wrócić do starego systemu rud... I przede wszystkim Colt przywróć hp rud, bo to co teraz jest mija sie z celem... Co chwile pewnie do kowala z naprawą trzeba latać...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Pikus--



Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.

PostWysłany: Śro 21:03, 26 Lis 2008 Powrót do góry

ultima powinna byc prosta. [za] przywroceniem starego resista ! tak tak. skill ktory trzeba meic !


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
2Osiem



Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 149 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Zakon Najemnikow

PostWysłany: Śro 21:11, 26 Lis 2008 Powrót do góry

Pikus-- do warowni! i milcz...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gottfryd



Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 18 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 0:01, 27 Lis 2008 Powrót do góry

Teraz jest juz lepiej, aczkolwiek nadal jest problem, z tymi, ktorzy maja troche zbroi wykonanych ze starej rudy. Zmiany zmianami, ale te zmiany powinny dotyczyc wszystkich, a nie tylko nowych zbroi. Bo znowu, zwieksza sie przepasc, miedzy nowymi a starymi graczami. Ale to tylko moje zdanie. Dla mnie najwazniejsze, robmy zmiany jakiekolwiek, byle sensowne i dotyczace wszystkich.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 8:19, 27 Lis 2008 Powrót do góry

Pisalem, ze nie moge wplynac na istniejące juz obiekty - znaczy moge ale nie warto tak duzej pracy wkladac.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gudissimo



Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 200 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 10:46, 27 Lis 2008 Powrót do góry

Propozycja Amrasa jest bardzo interesujaca. Tylko wlasciwosc terki (in lor) jest bez sesu bo to samo robi razor, moze lepiej szybsza regeneracja HP,many lub staminy?

Ktos napisal powyzej ze wszyscy chodza teraz w adamku. Zawsze tak bedzie ze kazdy chce miec to co najlepsze i jesli spedza po kilka godzin dziennie - bedzie to mial. Jest to sytuacja naturalna i tego sie nie zwalczy poprzez podwyzszanie cen tych lajlepszych rzeczy/rud.

Po pierwsze chce napisac ze obecny stan rud mi nie przeszkadza, choc uwazam ze propozycja Amrasa jest lepsza.

Generalnie jesli chcemy roznorodnosci to trzeba zrobic tak, by dla kazdej 'klasy' co innego bylo najlepsze. Ale jest to sprawa delikatna bo zwiazana ze skryptami (na ktorych sie nie znam) a stabilnosc servera jest dla mnie o niebo wazniejsza od nowinek w swiecie CL.







Pomyslalem tez o innym spojrzeniu na rudy/zbroje:

Otoz nie ma najlepszej zbroi na wszystko (zakladam ze AR pozostaje taki jak jest obecnie dla wszystkich rud):


Na moby wladajace magia ognia (np. zywiol ognia, piekielny pies, kot, gargulec etc.) najlepsza zbroja jest z jest carnilu (daja immune na dany zywiol). Aby ubic te moby najlepsza jest bron z arcanoru (bijac zadajemy 2x wieksze obrazenia).

Na moby wladajace magia zimna (lodowe demony, zywiolaki lodu, lodowe trole etc.) najlepsza zbroja bedzie z z arcanoru (daje immune na czary zimna). Najlepsza bron na te mobki bedzie z carnilu (obrazenia x2).

To samo bym zrobil na umarlaki /demoniaki/bagniaki/whatever (tylko PvM, na Necro PvP niech to nie dziala bo balans sie poknoci)

A Adamek proponuje zeby mial wszystkie wartosci usrednione tzn. niech bedzie najbardziej uniwersalna ruda (dobra na wszystko) ale tez nie byla by tak dobra jak rudy wyspecjalizwane na dany typ moba (patrz wyzej).

Dzieki takiemu podejsciu gracz by sie najpierw zastanawial: na jakie mobki idziemy? W zaleznosci od lokalizacji/typu mobow na jakie idzie dobieralby zbroje/bronie. I dojdzie do tego ze pojawia sie smocze/runiczne zbroje rozniez ze slabych rud Wink

Mysle ze nie dotknie to graczy ktorzy teraz juz maja super zbrojki z adamka bo jak napisal Colt itemy juz istniejace w swiecie CL zachowaja dodatkowe wlasciwosci.

I ostatnia uwaga - jesli propozycja jest kontrowersyjna, to jestem jej przeciw! (stabilnosc serva przed nowinkami).

Jesli duzej wiekszosci sie spodoba (80% graczy?) to mozna by o tym pomyslec (*patrzy na Coltaina*)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Amras



Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:35, 27 Lis 2008 Powrót do góry

Z rozbiciem dmg broni, (na rózne resy) w zaleznosci od metalu to juz gdzies widzialem;)
Pomosł w swojej prostocie genialny ale i skuteczny adamek wszystkie po 10 60 fizyczny caranil 60 ogien , arakonn zimno royal trutka itp;)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bilbur89
CLFE-Seer Team


Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 307 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Mazowieckie;)

PostWysłany: Czw 21:42, 27 Lis 2008 Powrót do góry

Kolejna dobra propozycja, Colt czerp z tego wenę do nowego systemy rud:P bo obecny (wstawienie krwawnika) nic nie zmienia i nie zmieni. powrót do starego systemu i zastosowanie propozycji amrasa i gudissimo;)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gudissimo



Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 200 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 10:22, 28 Lis 2008 Powrót do góry

Uwagi dot. rud PvM only czesc 2:

Armas uwazam ze nie ma sesu rozbijac dmg na rozne typy zywiolow bo to tylko komplikuje sprawe i w przyszlosci przy balansie moze naprawde namieszac.

Uwazam ze powinnismy sie trzymac prostych rozwiazan.

1. Chcemy zeby ludzie uzywali roznych rud? >tak
2. Chcemy zeby robili to dobrowolnie? > tak

To dajmy dopalki slabym rudom tak by byly lepsze w specyficznych warunkach (moj poprzedni post) od najlepszej rudy teraz.

Ale trzeba spelnic jeden warunek: zasady musza byc bardzo proste.

Domyslam sie ze mobki w UO sa w jakichs grupach wiec tylko nalozyc warunki:

Jesli mobek jest z grupy A (np. umarlak) i jesli gracz ma na sobie zbroje z czystego srebra to mob zadaje 2x mniejsze obrazenia z lapy i czarow. Miecz ze srebra zadaje 2x wiekszy damage.

Chodzi o prostote przyjetych zasad i zeby byla wyrazna przewaga gracza w srebrnej zbroi kontra licz nad tym samym graczem w adamku versus licz. Co prawda adamek ma ogolnie lepsze prametry sam w sobie, to w tej konkretnej sytuacji zbroja srebrna bedzie o niebo lepsza niz ta z adamku bo da graczowi duzo wiekszy bonus przeciwko nieumarlym.

Jesli graczom i Coltainowi sie to podoba to moge stworzyc jakas kakretna rozpiske na forum, gracze dodadza komentarze, ja zmodyfikuje swoje pomysly i wspolnie stworzymy nowy system.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Amras



Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 12:42, 28 Lis 2008 Powrót do góry

Gudisimo;) zbroja srebrna niemoze byc o niebo lepsza niz adamek.... srebro jest tanie jak barszczyz alega w 10tysiecy jak nie setkach sztab... nekromanci to "nieumarli" wie ci pvp wchodzi...
Zaleta zlota jest niska relatywnie cena- skutecznosc powinna byc na poziomie adamku (mzoeodrobine mniej) rowny poziom nizsza cena....Wink= alternatywa;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gudissimo



Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 200 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:02, 28 Lis 2008 Powrót do góry

Amras jasne rozumiem.

Ale jesli bedzie jedna zbroja najlepsza, to wszyscy beda w tym chodzic.
Jesli beda 2 rownorzedne to ludzie bede chodzic w 2 rodzajach.

Jesli bedzie zbroja pod maga, woja, lucznika etc. to wszyscy magowie, woje i lucznicy beda chodzic w takich samych zbrojkach.

Jesli serbro = adamkowi (walka z nieumarlym) i adamek bedzie lepszy (tak jak teraz) w porownaniu do srebra w przypadku walki z wszyskimi innymi mobami, to i tak wszyscy beda woleli kupic 1 zbroje z adamka ktora jest dobra na wszystkie moby zamiast kupowac kilka rodzajow zbrojek ktore beda dobre na dany typ moba.
Zwlaszcza ze wbijanie run jest drogie i duzo bardziej bedzie sie oplacalo inwestowac w uniwersalny sprzet.

Co do tego czy sie da PVP od PvM da oddzielic w kontekscie rud i nekro - nie wiem - Coltain musialby sie wypowiedziec.

Pamietajmy o jednym. OSI zrobilo kopanie rud pod rodzaj rud.
Czym lepsza ruda tym ciezej wykopac.
Jesli mielibysmy rozwazac ten system to pewnie trzeba bylo bylo zmienic tez jakos kopanie tych rud.
No i dochodza zapasy jakie maja juz ludzie w bankach.

W sumie to robi sie z tego juz straszna rewolucja - jesli np srebro bedzie duzo bardziej poszukiwane niz jest obecnie to zapasy srebra graczy moga zepsuc gospodarke...

W sumie to juz nie wiem co mam o tym myslec....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Amras



Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:43, 28 Lis 2008 Powrót do góry

Hm... możliwe, ze by tak było... ze gracze by wybierali to co im pasuje najbardziej unwersalnie, tylko ze srebro juz teraz pzred nekro chroni lepiej niz adamek;) tak cosik chyba 3 razy;] ...
ogolnie bym widzial to tak ze slabsze rudy mialyby wlasnie jakies ciekawe wlasciwosci czyniace ze bylyby silniejsze w konkretnych sytuacjach pzreciw 1 rodzajowi mobkow lub rownie skuteczne jak adamek....
wychodzac z ekonomicznego punktu widzenia jesli ams zmiec 1 zbroje z adamka expowa lub 10 expow ze srebra chroniacych tak samo dobrze pzred nieumarlymi ktore bijesz co wybierasz;)? ja bym chyba na 10 sie skusil..... tyle ze sporo w gospodarce secondy, mulki itp meiszaja.... kwitnie handel "wymienny"Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Qler



Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 521 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów

PostWysłany: Pią 22:29, 28 Lis 2008 Powrót do góry

Ja w ogole nie kumam idei mieszania w rudach tylko dlatego ze "wszyscy chodza w adamku". Wiadomo ze najlepsza ruda to kazdy chce w niej chodzic, do tego kolor atrakcyjny.
Jak byl popatrzedni system rud to bylo inaczej? Tez kazdy chcial najlepsza. A teraz tylko zamieszanie jest. Zwlaszcza dla ludzi ktorzy nie moga grac codziennie z roznych powodow. Zanim to ogarna to nowa zmiana bedzie i dalej kupa. Tqak wiem, robie pod siebie, ale mam kowala, ktorym gram niezbyt czesto, bo czasu brak, ale co to za kowal ktory nie zna sie na rudach, a teraz co ja klientowi doradze? Jak sa nie wiem co z czym zeby bylo dobrze? Znowu tzreba eksperymentowac. Z zanim dojde znowu do wprawy to juz inny system bedzie? Naprawde, takie zmiany tylko wychodza na gorsze dla serwera wg. mnie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)