Autor |
Wiadomość |
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 15:39, 22 Lis 2008 |
|
wiem, wiem, pomijajac fakt ze w rudy niepokazuje chyba resa na nekro;)
ale skoro nikt ich nie uzywa...? i sa placze ze wszyscy biegaja w adamku? to moze zbyt malo "specjalistyczne"?
Ja tam nieiwdze 100% graczy w adamku...a jesli biegaja choc gornikow niewidac...? zasugerowalbym, ze ktos moze miec seconda....;p
co zas sie tyczy wprowadzania nowych rud... newiemc zy krwawnik jest niby tak niezbedny jak mowicie.... nienosilem nigdy wiec....heh;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Pikus--
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.
|
Wysłany:
Sob 15:48, 22 Lis 2008 |
|
niezbedny nie jest. Ale byl bardzo atrakcyjna ruda pod wzgledem estetyki i z tego powodu starsi gracze wrecz domagaja sie przywrocenia tejze rudy badz zamienienia jej za jakas inna. Oczywiscie taki krwawnik musi byc jedna z lepszych rud.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
merq
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Sob 17:05, 22 Lis 2008 |
|
Czemu nie, jestem za przywróceniem krwawnika i zrobienia z niego najlepszej rudy, którą było by strasznie trudno wydobyć(ot taka bardzo rzadka ruda) i zbroje z tej rudy były by rzadkością(normalne), natomiast zrobienie expa wymagało by naprawdę sporo czasu ciężkiej pracy w kopalni i przy kowadle...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 17:59, 22 Lis 2008 |
|
merq zrobienie kolejnej mega mocnej rudy nieprzejdzie i bede przeciw;) jesli mialby byc to niech max. bedzie na poziomie adamku,
juz teraz na expa z adamku trzeba wiele roboty... niewiem nawet jak wyglada zbroja exp adamek ze smoczymi luskami...ale jak slyszalem plotki to wychodzi nam czolg;)
Jesli wiec zrobi sie krwawnik to pojawia sie kiedys expy smocze z krwawnika bo ludzie potrafia...chocby mieli na miesiac na mule makro zrobic;p a nikt ich nieupilnuje, nieczarujmy sie;)
jaki bedzie efekt? gracze beda jeszcze mocniejsi w efekcie bedzie za latwo tankowac mocne mobki co z tego wyniknie? mobki zostana wzmocnione...a kogo najbardziej zaboli zmiana? tych ktorych teraz niestac nawet na adamek;) czyli "noobki..."
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
2Osiem
Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Zakon Najemnikow
|
Wysłany:
Sob 18:23, 22 Lis 2008 |
|
Jak juz cos to "nie przejdzie" i nie wiem skad wiesz, ze napewno nie? musialbys byc alterego Coltaina, zeby mowic tak z cala stanowczoscia ;]
Smocza exp adamek to fajna zbroja ale bez przesady z runami juz lepiej wyglada. Natomiast krwawnik smilo moglby byc odpowiednikiem adamka, mi chodzi tylko o nazwe i kolor
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 18:31, 22 Lis 2008 |
|
Niewiem;p ale obwstawiam, ze dopakowanie kolejnymi "nad" rudami zachwiac by moglo balans a nikomu niechce sie chyba nim bawic;)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Sob 18:41, 22 Lis 2008 |
|
2Osiem, nazbieraj se pajacyki to Ci ktos przekoloruje i zmieni nazwe.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Fir dnia Sob 18:41, 22 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
cienki90
CLFE-Seer Team
Dołączył: 29 Lut 2008
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Sob 21:05, 22 Lis 2008 |
|
Może zmienić po prostu rellynium, albo terathryt na ten krwawnik.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Aiedail
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 797
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Nie 0:14, 23 Lis 2008 |
|
Ja czytając tabelkę rud, stwierdziłem, że właśnie są one specjalizowane, co postulują niektórzy. Niskie rudy mają naprawdę wysokie resy na żywioły, wyższe trochę niższą specjalizację, a adamek po równo. Więc jak ktoś idzie na ogień niech wkłada carnil, proszę bardzo. Tylko czemu go nikt nie nosi, tylko adamek? No bardzo ciekawe...
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Aiedail dnia Nie 0:15, 23 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
merq
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Nie 9:05, 23 Lis 2008 |
|
Może rozwiązaniem było by zmniejszenie resów adamentytu, a przypisanie ich do poszczególnych rodzajów ród. To z pewnością spowodowało by używanie innych zbroi:)
PS. Przyszło mi do głowy, że zbrojom skórzanym można by dać wysoki res na żywioły. Może wtedy ktoś zaczął by je nosić, chodź dalej będą one miały niski armor.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez merq dnia Nie 9:08, 23 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 10:25, 23 Lis 2008 |
|
Tylko po co;)?
Zdaje mi sie ze raczej to ciag psychologiczny "wezme najlepsza rude, najdrozsza" a niepomysli ze inna tansza mzoe byc na dany zyiwol fajniejsza;p
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
pavlp
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suszec
|
Wysłany:
Nie 10:58, 23 Lis 2008 |
|
Może zmniejszyć adamantytowi o jeden wszystkie odporności na żywioły, obronę zostawić. Gorsze rudy wypadłyby lepiej w odpornościach.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
2Osiem
Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Zakon Najemnikow
|
Wysłany:
Nie 11:06, 23 Lis 2008 |
|
Fir - Nie! Bo Tak!
A bedac calkiem powaznym, nie interesuje mnie jedna zbroja ze zmienionym kolorem i nazwa Brakuje mi poprostu krwawnika
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 17:06, 23 Lis 2008 |
|
dodalem krwawnik, nie mozna go wydobyc, trzeba zabic mobka
dobalansowalem rudy, postanowilem, ze wszystkim rudom dajacym wiekszy armor zabiore resy
milego poszukiwania zywiolaka krwanika
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 23:13, 24 Lis 2008 |
|
heh;] no to propozycje...takie juz byly ale *lekko zmodyfikowany* przypomne;)
-adamentyt taki jaki byl.... wzgeldnie pancerz exp pozwala odbic 1-2 dmg w zadajacego
-mitril lekki latwiej w nim walczyc;) statystyki bez zmian za 100% mitrilu w pancerzu +5/10% do speda (i czasu czarowania bonus!) (po dodaniu dexa itp...) mozna by bawic sie ze mniej dexa zabiera ale... tak chyba latwiej?
- Therka dziala jak infrawizja.... rozjasnia mrok jaskin itp... powiedzmy 100% therki =50 rozjasnienia z czaru... ew swieci jak latarnia;)
- gneis .... poprawia obrone wzgledem stworzen red o 20% jelsis blue jeslis red pzreciw blue (niewiecej niz adamek najlepiej "prawie tak duzo ar")
- royal .... w wypadku expa umozliwia wybranie jednej grupy mobkow przed ktorymi obrona i resy rosna o 10%
klasy nieumarle wszystki co martwe..../ orkopodobneod orka po pasibrzucha..../ humanoidy gracze + mobki/ smokopodobne wyrmy, draki, smoki/ zywiolaki...wiadomo/ zwierzeta lesne;) trosle pajaki misie etc.../ varia cyklopy, pnacza, ogniki...
-srebro poza resami na nekro kazdy nieumarly kiedy lupnie z lapki lub czarem otrzyma 5 do 10 % dmg spowrotem ( dotknal srebra)....
- arakorn.... pozwala ukryc sie postaci na sniegu exp daje 50% szans im mniej/gorsza jakosc tym ciezej
- velemit exp no neiwiem.... podnosi predkosc regeneracji manny o 5%?
- caranil podnosi taktyke o 5%? exp?
- kaor exp- daje niewrazliwosc na srednia i nizsze trucizny mobkow....
to chyba lepsze nieco niz ciacia... staralem sie zeby slabsze rudy a szczeg te "srednie" dostaly najlepszy dopal;)
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Amras dnia Wto 9:17, 25 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|