Autor |
Wiadomość |
Flavius
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 11:47, 03 Mar 2009 |
|
Ostatnio gralem w kratke ale zanim przestalem regularnie grac draznilo mnie kilka rzeczy : ( sprawy tycza sie glownie nekromancji )
Zacznijmy moze od pluszowych nekromantow :
Sam moze nie jestem jakims idealnym przykladem nekromanty ale staram sie go jakos odgrywac. Nekromanta jest to osoba ktora zostala wypedzona z miast , skazana na banicje za uczenie sie czarnej magii, magii zakazanej. ( wedle nowej historii ) Dobija mnie informacja o nekromantach biegajacych po miastach gdzie mieszkaja sobie ludzie , elfy i inne gatunki. Nie wspomne juz o bieganiu ramie w ramie z paladynami ( z tego miejsca chcialbym pozdrowic artura ) Od pewnego czasu nekromanta nie dostaje auto crima za czarowanie. Po krotkiej rozmowie z Coltainem dowiedzialem sie ze zostalo to tymczasowo wylaczone ze wzgledu na szukanie buga. Mam nadzieje ze zostanie to wlaczone jak najszybciej. Wiekszosc z was zdazyla juz zauwazyc ze zostalo dolaczone anekrog do naszego swiata. Jest ono troche zbugowane wiec jesli zapuszczacie sie tam, to na wlasne ryzyko i nie miejcie pretensji do kogokolwiek jesli tam padniecie i wasze rzeczy znikna. Byla informacja o tym. Ja jednak chcialbym prosic o niewiele, jakiegos bankiera , moze zielarza i mocniejsza obstawe przy bramie tak aby nie kazdy mogl tam wchodzic. Bardzo fajna rzecza bylo zrobienie przez Coltaina konika dla nekromantow. Po dwukrotnym kliknieciu na pogruchotane kosci byla mozliwosc przywolania nieumarlego konia, ktory zyl az do momentu smierci jego Pana albo wlasnej smierci. Nie znikal spod 4 liter w najgorszych sytuacjach.Z tad tez jego koszt.
Moze teraz kilka rzeczy ktore bym zmienil: ( nie podpinam ankiety ze wzgledu na to ze ludzie glosuja w samej ankiecie ale nie argumentuja tego)
1) Zrobic polimorfie troche bardziej uzyteczne
a)przywrocic stare wlasciwosci polimorfi upiora (zwiekszyc immuna )
b)przywrocic stare wlasciwosci polimorfi licza ( mozliwosc noszenia tylko i wylacznie kija nekromanckiego na polimorfi czarnego licza (wymagane 110% skila))
2) Usuniecie zywych moobow z anekrog ( bezglowie itp )
3) Ustawienie bankiera i ewentualnie zielarza z grafika jakis nieumarlych.
4) Przywrocenie koscianego wierzchowca
Ja rozumiem ze kazdy ma jakas swoja koncepcje postaci ale na litosc Boska! sa rzeczy ktore sa narzucone z gory:
"Nekromanta to potężny niegdyś mag, który w poszukiwaniu nieśmiertelności, znużony życiem bądź ze zwykłej ciekawości wstąpił na ścieżkę czarnej magii. Odnalazłszy zwoje starożytnej wiedzy za pomocą własnej krwi i siły życiowej, oraz Kamienia Śmierci wpisuje tajemnicze symbole w swej splugawionej księdze magii. Poświęcenie oraz szaleństwo które skierowało go ku tym zaklęciom sprawia, iż nienawidzi on wszelkich istot żyjących, złych czy dobrych. Widzi w nich jedynie naczynia przenoszące jego własną siłę życiową, do której on ma prawo sięgać. Brzydzą się oni większymi skupiskami istot żywych i są w nich traktowani jako zagrożenie najwyższego stopnia. Jedynie wampiry i inne stworzenia, które śmierć już dawno porwała, wytrzymać mogą w towarzystwie nekromanty." cytat z provectora z dzialu klasa - nekromanta.
Moze ktos ma jakas propozycje w jaki sposob takie "pluszaki" mozna wyeliminowac? zabrac skilla ? dac bloka az do momentu kiedy zrozumie o co chodzi i za co ?
I prosze... nie mowcie ze nekromanta jest przepakowany a te zmiany tylko znowu namieszaja w balansie... Wczoraj walczylem z Solkinem i magia na niego nie dzialala... dlaczego ? bo uzywal przedmiotow z odpornoscia na magie nekromancka. Zacznijcie tego uzywac, a nie zalozycie 1 przedmiot co da wam 3 resa i mowicie ze to nie dziala.
Dziekuje za wysluchanie i pozdrawiam
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Flavius dnia Wto 11:54, 03 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Oberdaszek
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 12:29, 03 Mar 2009 |
|
jako ze mowisz o mnie to napisz:
tak laze po miescie ale o tym bylo w innym watku i wiadome jest ze opis z provka nie jest aktualny (pewnie i cos sie zmieni jak do konca dograna bedzie mapa)
co do walki z palladynami to ciekawy jestem kiedy. to ze wykorzystalem sytuacjie kiedy chmara ludzi szla bic innych ludzi i zabilem kogos nie jest jednoznaczne. nie wierz we wszystko co slyszysz.
co do propozycji:
z checia zobaczylbym anekrog pelne czarnych koscianych i innych z bankierem itp ale zrobil by sie to loszek pvm (mnie by nie przeszkadzalo), mozna by powiedziec ze dla nekro to straznicy nie mob z kasa.
co do reszty nie mam tak naprawde zdania nie uzywam poli bo sa nie skuteczne strasznie ale chyba tak ma byc zeby poli nie zastepowala zbroii itp, a byla w okreslonych sytuacjach wykozystywana
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Flavius
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 13:06, 03 Mar 2009 |
|
Jako ze glownie pije do Ciebie to Ci odpowiem :
Moze nie zwrocilem uwagi na ten watek, moze przeoczylem, ale fakt jest jeden :
Osoba ktora zaczela sie uczyc nekromancji wiedziala na co jest skazana. Banicja! wieczna samotnosc! Ten opis jest idealny i nie jest niekatualny. To tyko Tobie sie wydaje ze taki jest bo nie pasuje do Twojego pluszowego zachowania. Co ma wspolnego mapa z opisem na provku ? wedlug mnie nic! Rpg , zachowania poszczegolnych ras i klas sa tworzone przez nas samych. Utarte od wiekow bylo zachowanie nekromanty, kogo bys sie nie spytal jak wyglada / zachowuje sie nekromanta zgodzi sie ze mna i pozostalymi : Nekromanta nie powinien przebywac w miastach! a juz tym bardziej bratac sie z Paladynami. Tego tematu niechce mi sie bardziej rozwijac bo szkoda mi slow... Kazdy wie jak odgrywasz swoja postac ( albo brak jej odgrywania ) i to Ty przyczyniles sie do napisania tego postu. Nic wiecej nie wiesz na temat nekromanty bo zrobiles ten skill dla poweru jak sam sie kiedys, gdzies tam przyznales. Uzywasz 3 czarow na krzyz i nic wiecej. Chcesz miec power i nie psuc innym zabawy ? zrob sobie druida.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Elven Syartiel
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 13:09, 03 Mar 2009 |
|
SWIETA RACJA CO NAPISAŁ FLAV!!!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zorgan
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Wto 13:16, 03 Mar 2009 |
|
mialem nie pisac ale napisze.
Arturro dzielny nekromanto bylem przy tej akcji z palladynami i widzialem cos zrobiles. Palladyni ruszyli na nas, a ty RAMIE W RAMIE razem z nimi broniles Mistas wiec pitu pitu ale ci nie poszlo
Co do twojego odgrywania nekromanty. Tu lepiej nic nie pisac, ale zauwazylem jedno swoj wybor dokonales dzieki powerowi jaki niegdys skille ten posiadal, a teraz chcesz do swojej gry zrobic otoczke fabularna w postaci ze ty tak wlasnie chcesz odgrywac nekromante.
A na koniec pewne kanony systemow fabularnych sa dobre i powinnismy jakis podstaw przestrzegac, a ekipa naszego serwera powinna tych podstaw przestrzegac. Drow-druid nekro-palek dobry-nekro bard-drow dla mnie polaczenia takich wyobrazni jest tandetne i bija po oczach.
Pozdrawiam ZUA Drowka
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Zorgan dnia Wto 13:33, 03 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Oberdaszek
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 13:44, 03 Mar 2009 |
|
no tak Zorganie nie napisales nic czego ja nie potwierdzilem. no ale dobrze miec ostatnie slowo?
tak ruszylem kidy oni ruszyli bo inaczej nie udalo by mi sie to co chcialem osiagnac. czyli wykorzystalem nawal ludzi by bez strat zabic ara.. costam i ciebie to jest takie wpadanie na plecy na pvm tyle ze mobkami byli palladyni, przeciez to wam nie przeszkadza.
Flav nie biegam z palladynami druidami, byly topiki w ktorych nekro to nie tylko zgnily truposz ale moze byc tez magiem wladajacym czarna magia.
zgadza sie robilem nekro dla pvm i jakos nie bylismy na pvm razem wiec z kad wiedza ile czarow uzywam?. moze racja myslalem ze dam rade byc bardziej zly ale jakos nie bawi mnie stanie pod miastami i czekanie az ktos sie napatoczy
nie kluje stado drowów a jeden nekro tak? macie cos to mozemy na pw obgadac kilka spraw ale po co nie? ilu nekro tak stale jak ja gra? ciezko sie dogadac i cos postanowic?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
merq
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Wto 13:47, 03 Mar 2009 |
|
Polac Flavowi! Banicja nekromantów z miast! Najlepiej dać im roznoszenie choroby (alchemikowi mozliwość zrobienia drogiej mikstury na wyleczenie jej), która działała by na BLUE. Kolejna sprawa - Ban za nieodgrywanie nekromanty (bratanie się z paladynami i "dobrymi" ludźmi) lub zabranie skilla i niemożność jego ponownego nauczenia się. Trzeba przestać się patyczkować z "pseudo" nekromantami, którzy grają nim tylko dla pixeli nic przy tym nie odgrywając tylko zachowując się nadal jak potulny elf/czlowiek itp. Podstawową rzeczą było by rozpisanie w końcu zasad nekromanty na provku przez ekipę by nie było żadnych niedomówień i trzymania się jego bez względu na wszytko. To tyle z mojej strony:)
Pozdrawiam potulnych "nekromantów????"
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez merq dnia Wto 13:49, 03 Mar 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Zorgan
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Wto 13:51, 03 Mar 2009 |
|
no tak oberdaszku i znow tlumaczysz to co zrobiles wedle wygodnej dla ciebie filozofii co wedle mojego zdania jest bledne ale... to moje zdanie.
Co do stada drowo tez masz racje polowe tego bajzlu bym zczlowieczyl.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Oberdaszek
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 15:16, 03 Mar 2009 |
|
tlumacze bo ktos wciska na podstawie 4 ekranow filozofie mojej gry.
ale jakos bede mogl z tym zyc.
dostosuje sie jak bedzie trzeba ale do kompromisu (jakis gm-fabularny by sie zdal przy rozmowach) bo teraz troche za pozno do drastycznej zmiany przez graczy czegos co powinno byc tak jakby w zasadach serwera. takie moje zdanie, chyba troche nieskladne.
nie chce psuc czegos wiekszego ale nie oszukujmy sie pod wzgledem ras itp sytuacja wymknela sie z pod kontroli podczas przejsc map
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
voult
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 316
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 15:17, 03 Mar 2009 |
|
Ja widze rozwiązanie proste, sars :]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zorgan
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Wto 15:19, 03 Mar 2009 |
|
oberdaszek ale opis na provku jest juz od ladnych kilku miechow/lat i dla mnie to powinno byc dla ciebie prawem obowjazujacym
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 15:23, 03 Mar 2009 |
|
Ja się zgodzę. Sars - Przekleństwo powraca.
Tylko wówczas co z banicja z miast - jak ktoś kto roznosi choroby może stać w banku ... etc ...
A banicja z miast - raczej mocno utrudnia grę.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Oberdaszek
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 15:27, 03 Mar 2009 |
|
zorgan tak jest ale jak koksalem nekro - opinie byly nie jednoznaczne i mowiono ze nekro to nie musi byc smierdzacy truposz.
i nie widzi mi sie sars
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zorgan
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Wto 15:28, 03 Mar 2009 |
|
podaj nazwiska kto cie wprowadzil w taki blad:)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bilbur89
CLFE-Seer Team
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Mazowieckie;)
|
Wysłany:
Wto 15:33, 03 Mar 2009 |
|
Panowie ale mysle ze temat mial nie tylko na celu jazde po Arturze? Tą sprawe niech nekromanci zalatwia na swoim klanowym forum a tu chodzi o propozycje zmian. Jak dla mnie propozycje Flava są dobre;)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|