Autor |
Wiadomość |
_nowy_
CLFE-Seer Team
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 19:38, 26 Sty 2008 |
|
Moja propozycja co do ograniczenia hybryd mago/nekro/druidycznych:
- Suma skilli z dwoch szkol magii <120 - 10% spowolnienia czarowania
- Suma skilli z dwoch szkol magii <150 - 30% spowolnienia czarowania
- Suma skilli z dwoch szkol magii <170 - 40% spowolnienia czarowania
- Suma skilli z dwoch szkol magii <190 - 50% spowolnienia czarowania
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Zargal
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany:
Sob 19:43, 26 Sty 2008 |
|
ja jestem za czystascia rasy !!!! mi sie nie podobaja jakies hybrydy z nekromantow.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
_nowy_
CLFE-Seer Team
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 19:44, 26 Sty 2008 |
|
Ja nie mam nic przeciwko hybrydom generalnie, ale jezeli ktos chce miec dwa skille magiczne to jak dla mnie nie powinien byc tak samo skuteczny w obu z nich...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
worton
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 19:49, 26 Sty 2008 |
|
nie dla takiego systemu
czemu akurat spowolnienie czarowania?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Saloth
CLFE-Seer Team
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 680
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Sob 19:52, 26 Sty 2008 |
|
no ewidentnie masz cos przeciwko hybrydom generalnie, bo to sprawi, ze hybryd nie bedzie.
[edit]
Poza tym, skill taki jak druidyzm nie moze byc skillem glownym. To skill, ktory musi byc z czyms laczacy i zazwyczaj jest to tamming, ale wlasnie mozna go polaczyc z mgr. Wynika to z prostej przyczyny - ten skill ma 2-3 czary zadajace obrazenia, z tego jeden dziala tylko w dzien i na ludzi w metalowych zbrojach. Bez dodatkowego skilla typu mgr, druidyzm nie ma wiekszego sensu. Jezeli zwiekszyc jeszcze dlugosc castowania, to hybryda mag-druid zniknie.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Saloth dnia Sob 20:27, 26 Sty 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Sob 21:56, 26 Sty 2008 |
|
nie.
Sam mag jest tak zalosnie slaby ze 1 opcja grania normalnego na tym shardzie postacia spellcastujaca jest wlasnie hybryda.
A ty chcesz nowy jeszcze je uwalic? gratz.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
_nowy_
CLFE-Seer Team
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 22:20, 26 Sty 2008 |
|
Sal, co ty gadasz... teraz mag radzi sobie w pvm bardzo dobrze a i w pvp nie mozna nadmiernie narzekac... wiekszosc zarowno magow jak i nekro nie jest hybrydami i jakos zyja i graja normalnie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Sob 22:31, 26 Sty 2008 |
|
_nowy_ napisał: |
Sal, co ty gadasz... teraz mag radzi sobie w pvm bardzo dobrze a i w pvp nie mozna nadmiernie narzekac... wiekszosc zarowno magow jak i nekro nie jest hybrydami i jakos zyja i graja normalnie. |
Ze ze słabymi i średnimi mobami dodaj. Jestem za tym aby szkoły magii dawały podobne możliwości (siła czarów itp) i wtedy można zastosować proponowany schemat.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
f0x
Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 22:54, 26 Sty 2008 |
|
_nowy_ napisał: |
Sal, co ty gadasz... teraz mag radzi sobie w pvm bardzo dobrze a i w pvp nie mozna nadmiernie narzekac... wiekszosc zarowno magow jak i nekro nie jest hybrydami i jakos zyja i graja normalnie. |
Sal ma racje. Mag jest żałośnie słaby, ale dzięki ostatnim zmianą np skrócenie czasu medytacji jest o niebo lepiej w pvm niż było. Chodź zdarzają się i udupienia jak ostatnie osłabienie Trzęsienia ziemi, przez co nie idzie już wyeliminować grupy słabych stworków (np orków) jednym czarem.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez f0x dnia Sob 22:55, 26 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 22:57, 26 Sty 2008 |
|
jak mowilem zajrze do trzesienia
co do sily... nikt ma nie zabijac silnych mobkow 1 na 1
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Nie 0:46, 27 Sty 2008 |
|
Colt ;] Tylko sprawa wyglada tak ze jest ogromna przepasc miedzy vetami i noobami i pseudo-noobami (w tym ja) I teraz jesli zrobisz tak zeby Ci najlepsi nie zabijali silniejszych mobkow 1vs1 to my mamy problemy z tymi slabszymi...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Nie 1:03, 27 Sty 2008 |
|
acha, dzisiaj vet nie mogl zabic lich lorda... przesadziles Colt.
Nowy co ty opowiadasz? seerem to wybadales? mag czysty w pvp jest zalosny. w pvm slayery ratuja sytuacje ale ladowanie slayera magiem a wojem to 2 inne bajki a nie zapominajmy ze woj nie wydaje kasy na to ze uderza w moba.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Nie 4:34, 27 Sty 2008 |
|
Jestem przeciwny wszelkim udupieniom hybryd i kombinacji ....
Ktos cos przemyslal zrobil .... dziala .... i teraz chce ktos uwalic :>
Kto zwroci tej osobie stracony czas na trening postaci .... oraz skille ktore podmienil i expa ?
Propozycja malo trafna moim zdaniem .... a bylem trochu na pvm i widze zmiane z wplywem inta na sile czarow duzo namieszala ... mysle ze teraz trzeba bedzie wyregulowac inta mobkow :>
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Korg dnia Nie 15:52, 27 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Nie 9:37, 27 Sty 2008 |
|
To dla czego są skile "antymagowe" kurcze przecież mogę sobie wymyślić taką koncepcję. Skoro ma nie być ograniczeń to wywalmy wszystkie, niech wszystkie postacie będą takie same i będzie git.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kosturek
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Nie 10:35, 27 Sty 2008 |
|
Wczoraj dostałem strzałka od licza władcy za 35hp a vofem za 70.....
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|