Autor |
Wiadomość |
Deathtime
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Piekary
|
Wysłany:
Śro 12:20, 14 Paź 2009 |
|
1.Proponuje aby zielarz mogl wydobywac:
-Mandre czosnek zenszen tak jak jest na trawie.
-Krwawnik na tych ziemiach LL
-Belka na bagnach
-Sieci z drzew. Czyli zadnych zmian.
Dodatkowo:
Z drzew zbierajac sieci zbieramy martwe drzewo.
Lopatka w piasku kopiemy perly, popioly
Lopatka w jakims lawowym podlozu kopiemy siarke oraz siarke rodzima.
Lopatka w ziemi kopiemy czarnoziem, czarnywrzos(tak jak na 095 bylo) dodatkowo suszone psiaki.
To jest pierwsza propozycja ktora ozywi nieco zielarke.
2. Propozycja dotyczaca rolnika
Dodanie nowych mozliwosci siana u rolnika:
-Czosnek
-Zenszen
-Mandragora
-Krwawnik
-Belladona.
Jak to widze?
Czosnek zenszen mandre normalnie i jakies odpowiednio graficznie krzaczki do tego. Natomiast Belladona i Krwawnik mocno zalana farma bo na takich terenach to wystepuje i odpowiednia grafika i kolor krzaczkow.
Pozyskiwac jednakze regi z takiej farmy bedzie mogl tylko i wylacznie zielarz. I trzeba miec conajmniej 90 zielarstwa zeby wydobywac z farmy.
Tak wiec automatycznie propozycja nr 3.
Zawiera Rolnik + Zielarz.
Proste jak wprowadzi sie druga propozycje to automatycznie mozna bedzie miec rolnika i zielarza na jednej postaci i bedzie sobie pozyskiwal taki rolnik sam ze swojej farmy regi ktore sobie wychodowal.
Wartosci % skilla wymaganego do ustalenia i ilosc wydobycia takze. Wyjdzie w praniu.
Temat pisze na prosbe Horma i innych ludzikow...
Dolaczam ankiete.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Bilbur89
CLFE-Seer Team
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Mazowieckie;)
|
Wysłany:
Śro 12:25, 14 Paź 2009 |
|
A co zes tylko o mnie napisal:P Dobry pomysl, trzeba tylko ustalic wartosci ppo ile z jednego krzaczka i czas wzrostu, napewno sprawiloby to ze ktos by zielarza zrobil w koncu i nie plakal:D
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
pavlp
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suszec
|
Wysłany:
Śro 12:31, 14 Paź 2009 |
|
Czasy wzrostu po 1200-1500s ustawić, zależnie od trudności zbierania ziół w trawie (najłatwiejsze - długi, najtrudniejsze - krótki, lub na odwrót).
Ilość zbieranych ziół - odpowiednio więcej wtedy, farma ma maksymalnie 121 pól, a trawy jest baaardzo dużo, więc może po 5-15 surowych ziół z kratki.
Można też by ustawić krótki czas wzrostu ale mniejsze ilości zebranych ziół, np. czas 600-800s, ilość zebranych po 3-8 z kratki.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Deathtime
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Piekary
|
Wysłany:
Śro 12:42, 14 Paź 2009 |
|
Bardziej sklony jestem do szybkiego rosniecia a malego zbioru:P wiecej roboty przy tym by bylo;]. Czyli szybko malo:PPP
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sangrattus
Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 17:06, 14 Paź 2009 |
|
za 1 i 2, Deathtime doby pomysł
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Skyki
Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3City
|
Wysłany:
Śro 17:10, 14 Paź 2009 |
|
Za, z tym ze trzeba miec rolnictwo zeby posadzic a zielarstwo zeby zebrac.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bilbur89
CLFE-Seer Team
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Mazowieckie;)
|
Wysłany:
Pią 7:58, 16 Paź 2009 |
|
Jak widać brak sprzeciwów, Colt ocen pomysl i jesli Ci pasuje do ogolnej wizji to postaraj sie zrealizowac, jesli masz czas;)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Darqs
Dołączył: 13 Mar 2008
Posty: 406
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Praskie Księstwo Warszawskie
|
Wysłany:
Pią 9:23, 16 Paź 2009 |
|
W sumie ciekawe nawet i pozytywne ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
merq
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Pią 14:41, 16 Paź 2009 |
|
W koncu jakas sensowna propozycja ze strony korasa;x
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Deathtime
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Piekary
|
Wysłany:
Pią 18:40, 16 Paź 2009 |
|
12 za 0 sprzeciwow. Ale i tak wszystko moze popsuc jakikolwiek jeden czlonek ekipy. Ktoremu sie to niespodoba. Jaksi evil barczar czy cos:P a jak sie wszystkim spodoba to trzeba znalesc takiego ktoremu by sie to chcialo zrobic:PP
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 18:54, 16 Paź 2009 |
|
To juz Coltain nie jest ivil???
No to macie: NIE!!!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Deathtime
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Piekary
|
Wysłany:
Pią 22:38, 16 Paź 2009 |
|
To byl tylko przyklad... Bez obrazy
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Deathtime
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Piekary
|
Wysłany:
Sob 17:03, 24 Paź 2009 |
|
ef pjenc mada faka.
Colt mamy te NIE traktowac powaznie?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|