Autor |
Wiadomość |
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Śro 2:13, 19 Gru 2007 |
|
Witam...
Skoro czar reveal zostal zmieniony i odkrywa w promieniu paru kratek od castujacego... To moze pozbyc sie celownika ?? Spowalnia tylko uzywanie czaru... niech dziala tak samo jak "lusterko"...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Śro 12:31, 19 Gru 2007 |
|
tylko upupisz ten czar.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Skreczi
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 612
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 17:37, 19 Gru 2007 |
|
Racja - obecnie reveal działa w polu 9x9 o środku wyznaczonym przez gracza. W ten sposób możesz przeszukać wszystko w zasięgu magii i wzroku. Jeśli przerobisz czar będziesz musiał biegać w te i wewte by przeszukać pokój - a przecież osoby ukryte też się mogą poruszać. Będą wiedziały o tej wadzie czaru i będzie im jeszcze łatwiej uciec.
Jeśli chcesz móc szybko rzucić WQ na siebie to ustaw sobie makro na Target Self - jest to możliwe i nie niweluje ustawienia Last Target. W ten sposób nie upupisz czaru a będzie on niema równie szybki jakby miał automatyczne mierzenie w siebie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Firek
Moderator
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 18:52, 19 Gru 2007 |
|
Po tym jak wczoraj odkryliśmy, jak działa WQ muszę powiedzieć (jako skradacz:P) że to lekki overkill. Wszystko byłoby fajnie, gdyby był na to jakiś sposób, tj. albo żeby zasięg był ciut mniejszy, lub żeby wrzucający musiał mieć line of sight do odkrywanego celu. Chodzi o to, żeby ostrożny/ogarniający stelfer miał szansę pozostać niezauważonym, dopóki nie podejdzie za blisko, nie popełni błędu lub trafi na sprytnego przeciwnika. A nie taki uber Detect Hidden dla każdego. Równie dobrze można by dać alchemikowi miksturę detekta.
Ogólnie cieszy mnie, że czar jest mocniejszy (stelfer jest praktycznie niezniszczalny), ale bez przeginania w druga stronę...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Skreczi
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 612
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 21:19, 19 Gru 2007 |
|
Czy mi się wydaje czy wprowadzono już tę zmianę do Reveal'a? Jeśli tak to trochę przedwcześnie - jak dotąd widziałem jedną propozycje, dwa głosy sprzeciwu i jeden mówiący mniej więcej "tak i nie - to zależy jak". Nie uwarzcie, że w tej formie ten czar z kolei jest uwalony w drugą stronę?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Śro 22:17, 19 Gru 2007 |
|
Skreczi... poprawka zostala wprowadzona... Juz Ci mowie dlaczego...
Poniewaz czar dziala teraz tak ze odkrywa w promieniu rzucajacego a nie tak jak kiedys w obrebie celownika...
A skoro dziala w ten sposob to pojawianie sie celownika nie mialo sensu...
Jesli chodzi o to ze czar zostal udupiony to w pelnie sie zgadzam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Skreczi
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 612
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 22:22, 19 Gru 2007 |
|
Kixar - zauważyłem, że proponowana prze Ciebie "poprawka" została wprowadzona, nie dziwiłem się, że nie ma celownika. Problem w tym, że teraz by uciec przed revealem nie trzeba wcale ogarniać stelfowania i hidowania tylko trzeba być średnio rozgarniętym. Teraz z kolei stelferzy mają za dobrze - w/g mnie powinno zostać jak było. Nie raz widziałem jak nie udało się znaleźć kogoś w ukryciu mimo starań paru magów. Ta poprawka została wprowadzona na siłę i bez wcześniejszego przemyślenia problemu (którego skądinąd nie było).
Podsumowując - czar był dobry, niepotrzebnie go ruszono.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Śro 22:26, 19 Gru 2007 |
|
Zgadzam sie z Toba... czar dzialal dobrze... Chociaz mial swoje minusy...
Teraz jest on przegiety ale w druga strone... Stelfer ma przechlapane... Skoro odkrywam w promieniu 9x9 wokolo mnie... To stelfer musi miec conajmniej 10 krokow zeby uciec... I to tez nie do konca bo zrobienie 10 krokow trwa dluzej niz rzucenie WQ... A 10 krokow to nie jest malo... sam jestem stelferem i wiem o czym mowie...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 22:30, 19 Gru 2007 |
|
problem w tym byl ze celownik i tak nie mial znaczenia
skrypt bral pod uwage lokalizacje rzucajacego i tyle
co do samego reveal to jest on resowalny, zalezy od skila hidding vs magery+dettecthidden
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Skreczi
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 612
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 22:32, 19 Gru 2007 |
|
kixar - nie jest teraz przegięty! - już wcześniej mogłeś rzucić sobie Wis Quas na siebie tak samo jak teraz tylko musiałeś nauczyć się używać odpowiednio przypisanych klawiszy (wis quas i jak tylko kończyłeś rzucać klawisze przypisane pod Target Self - działał identycznie jak teraz). Problem polega na tym, że nie możesz teraz przeczesać terenu na odległość. Ten czar został baaaardzo mocno osłabiony i nie widzę powodu dlaczego.
EDIT
Naprawdę celownik nie miał znaczenia? Pamiętam jak kiedyś odkrywało się ukrytego na drugim końcu kopalni
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Skreczi dnia Śro 22:33, 19 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Firek
Moderator
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 2:31, 20 Gru 2007 |
|
Colt na pewno jest resowalny? Jeszcze nigdy mi się nie udało a mam 100/100 Hid/Stelf.
Pamiętam, że na CLTE dało się zresistować Resistem (masło maślane), ale jako że Stealth i Hiding zjadły mi 200% skillcapa, nie mam już jak tego sprawdzić.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Czw 4:32, 20 Gru 2007 |
|
Firek napisał: |
(...) ale jako że Stealth i Hiding zjadły mi 200% skillcapa, nie mam już jak tego sprawdzić. |
cos za cos..
i tak ostatnio zamierzalem napisac topic odn uwalenia hida bo to smiech, ze koles w pelnym galopie nagle znika mi sprzed nosa i to na koniu.
pamietam ze jakis czas temu widzialem chyba w menu alchemika cos takiego jak "smoke bomb", wydaje mi sie ze ten przedmiot wlasnie powinien byc konieczny aby znikac przed atakujacym przeciwnikiem metr od niego..
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Czw 11:14, 20 Gru 2007 |
|
mch88 a pisz sobie co chcesz... Wnioskujac z tego co mowisz to chcesz skill zastapic butla od alchemika... BRAVO
Pogadaj z Salomonem jak sobie radzic w takich sytuacjach bo on robi to wysmienicie...
A od uwalania skilla ktory psuje tobie zabijanie na prawo i lewo to sie od.....
Hid wygladal tak zawsze i mam nadzieje ze tak zostanie...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|