Autor |
Wiadomość |
sarin
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany:
Pią 13:33, 28 Gru 2007 |
 |
zmienic działanie resistow - aktualnie mam 110 resistow, ale sa mi kompletnie nie potrzebne bo w zbroji z bizuteria mam wiecej resow niz ze skilla .
opisywalem jak to widze juz kilka razy takze nie bede sie powtarzac, chce tylko zwrocic uwage na problem
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
Garth
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pią 14:18, 28 Gru 2007 |
 |
Ile masz resow z "resa"
Il czy ci daje zbroja + bizuterie resy na all wieksze od skilla?(podczas testow pamietam ze nie udalo mi sie uzyskac czegos takiego)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Ryouko
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 14:29, 28 Gru 2007 |
 |
A jak tak wspominam pierwotna koncepcje gdzie rezist miał być dla magów dlatego tez daje resa na fizyczne(pozostałość) a wojownik nie musiał mieć resa bo nadrabiał go drogą zbroja która dawała mu porównywalne odporności .
Z tego co pamietam od tej koncepcji odeszła Ekipa ponieważ wielu graczy wojowników płakało ze nie ma resa( na tamten czas nie było run biżuterii ani innych rzeczy a najlepszą zbroja na serwie był podpisany Gneiss)
Ja osobiście byłbym za powrotem do koncepcji woja bez resa.
Moja postać ma 100 resa i 100 expa w nim i tak bym go zrzucał ale podoba mi się taka koncepcja gdzie rezist zbroi jest równy skillowi.
Bazowo mam AR30 60/60/60/60
W zbroi i biżuterii mam AR73 70/<60/<60/70
gdzie 70 to max jak wiadomo
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ryouko dnia Pią 14:32, 28 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 14:30, 28 Gru 2007 |
 |
Sarin jestes pewien ze nic ci nie daja (poza paralizami itp.)? Ja mam wrazenie ze ta moja propozycja o zmniejszaniu max dmg przeszla, bo moj kvf zamiast 8x-9x dmg zadaje gdzies w granicach 7x teraz.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
sarin
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany:
Sob 15:12, 29 Gru 2007 |
 |
nawet jezeli komus skill resist dodaje wiecej niz plyta (nie wiem jak bo mam 110 magic resist i mi daje mniej) , to to jest jeszcze wieksza bzdura bo wtedy na magow lepiej wychodzic nago niz w plycie.
zdejmicie klapki z oczu i zastanowcie sie czy to nie jest porabane?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
[6]
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 16:42, 29 Gru 2007 |
 |
sarin, porabane moze i jest na pierwszy rzut oka ale..... wszystko przez stereotypowe myslenie ze woj = plyta+resist, a tak wcale nie musi byc ( patrz post Ryłko). Nie przyjemniejsza jest sytuacja gdy mozesz sobie wybrac czy chcesz oszczedzic na sprzecie ( nie nosic mega wypasionej plyty ) ale zainwestowac 100 skilla w podobna ochrone, albo oszczedzasz 100 skilla ( nie masz resista, a robisz sobie zamiast niego co ci sie tylko podoba, haloooo 100 skilla za free ) i nosisz plyte ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
sarin
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany:
Sob 18:04, 29 Gru 2007 |
 |
bez sensu . ten skill staje sie bezuzyteczny i tyle
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Sob 18:37, 29 Gru 2007 |
 |
Z tego punktu widzenia to ma nawet sens , w sumie wszyscy się przyzwyczaili, że jest tylko jedna droga rozwoju postaci i pewne skile są "must have"
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
sarin
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany:
Sob 19:26, 29 Gru 2007 |
 |
ale teraz jest must not have ;d
nie no ogolnie to szczerze nawet mi sie grac nie chce poki ten stan rzeczy taki pozostaje
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Garth
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Sob 23:05, 29 Gru 2007 |
 |
Sarin ale ja jakos nie widze problemu...
Jezeli jestes magiem ktory moze chodzic max w chainie lub wojem ktory w koncepcji ma nie chodzenie w plycie to bierzesz se skill res bo nie wazne co bedziesz mial na sobie to bedzie cie dobrze chronic.
Albo...
Stac cie zeby biegac w dobrych pancerzch to masz 100% wolnego skilla i dodatkowo masz wieksza odpornosc niz ktos ze skillem.
To jest dokladnie to samo co z magia/alchemia i healingiem...
Mozesz miec healing co daje ci wskrzeszanie i leczenie sie w biegu ale mozesz nie miec i leczyc sie butlami zoltymi lub magia - efekt ten sam tylko poprzez inne srodki.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Sob 23:51, 29 Gru 2007 |
 |
Jednakze Garthu kochany ...... polaczenie tych 2 ( butle + heal ) daje jeszcze lepszy efekt a tutaj mozesz zastapic jedno drugim. Co niweluje twoj przyklad przy omawianiu resista.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Garth
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Sob 23:52, 29 Gru 2007 |
 |
Res + pancerz tez daje lepszy efekt bo jestes odporny abrdzo i z pancerzem i bez.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Nie 0:43, 30 Gru 2007 |
 |
Cytat: |
Res + pancerz tez daje lepszy efekt bo jestes odporny bardzo i z pancerzem i bez. |
Troche bezsensownie napisane bo piszesz ze res + pancerz daje jakies bonusy bez pancerza . Jak pancerz moze dawac bonusy jak sie go nima.
A tak serio jezeli dobrze zrozumialem oso ci chodzi ....
To tylko pokazuje ze res jest dobry dla ludzi nie uzywajacych pancerzy .... czyli hmmm dla kogo .....
Druga strona medalu to to ze pancerz + bizuteria zastapi cyferki w resie ktore da sam skill.
Dla mnie powinno byc cos jak:
res skill + bizuteria magiczna = res zbroi + bizuteria magiczna < res zbroi i skilla + bizuteria magiczna / - bizuteria magiczna
res skill = res zbroi < res zbroi i skilla
Jednakze to wymaga bardzo duzych zmian w resie pancerzy , resie postaci i sposobie ich naliczani / sumowania bla bla bla.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
sarin
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany:
Nie 2:38, 30 Gru 2007 |
 |
Garth napisał: |
Res + pancerz tez daje lepszy efekt bo jestes odporny abrdzo i z pancerzem i bez. |
ta szczegolnie przeciwko magowi pancerz potrzebny albo nekrusowi.
to rozwiazanie jest złe i tyle.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Mitikas z Aure
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 531
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 9:11, 30 Gru 2007 |
 |
hmm... Osobiscie podoba mi sie bardziej koncepcja nie posiadania resa jesli mam zbroje i chetnie to zrzuce zwalniajac skilla na cos bardziej potrzebnego.
Prosze tylko o stanowcza jednoznaczna wypowiedz Coltaina, czy zalozenie przedstawione w poscie Ryouko jest 100% true? Jesli tak, to czy przewidywane sa jakies zmiany?
Oczywistym jest ze ten skill mam po nic... ale jesli okaze sie ze teraz go zrzuce, a po tygodzniu sie cos zmieni to raczej nie fajnie bedzie.
Prosze o jednoznaczne wyrazenie koncepcji tego skilla przez Coltaina i czy ma zamiar w nim cos zmieniac w przyszlosci?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|